czwartek, 5 listopada 2020

Jesienna wymianka :)

Dzień dobry :)

 

We wrześniu zapisałam się na "Jesienną wymiankę" którą zorganizowała Justynka z bloga Wielkie małe pasje:) Była to moja pierwsza wymianka w jakiej brałam udział, więc miałam mieszane uczucia, czy moje prace spodobają się obdarowanej...czy sprostam wyzwaniu?


 Moją wymiankową parą została Marylka z bloga "Weekendowe robótki" Nie znałyśmy się wcześniej z blogowego świata, więc mały stresik był;) I wiecie co...całkiem niepotrzebnie się stresowałam. Marylka to bardzo sympatyczna dziewczyna, prowadzi pięknego bloga i tworzy śliczne prace i do tego mieszka blisko mnie. Dzieli nas jakieś 30 km. hehe...jaki ten świat mały prawda?:) 

Zobaczcie jaki wspaniały prezent przyleciał do mnie od Marylki! W paczusi oprócz słodkości,herbatek i pięknej jesiennej karteczki z ciepłymi pozdrowieniami były frywolitkowe śliczności.

 Piękna bransoletka i dwie cudne zakładki i to wszystko z frywolitki!

Marylko pięknie dziękuję Ci za takie frykasy, wszystko ogromnie mi się podoba <3

  Frywolitka dla mnie czarna magia, wiec moja radość jest naprawdę wielka:) 

 
Ja dla Marylki przygotowałam poduszkę z jesiennym haftem, który obszyłam bawełną w musztardowym kolorze, karteczkę z jesienną dziewczynką i coś dla podniebienia:)))     
 
Tak więc nasza wymianka była bardzo udana, Marylka i ja jesteśmy bardzo zadowolone z prezentów jakie dla siebie przygotowałyśmy:)

Justynce dziękuję pięknie za fantastyczną zabawę i za "dobrą  rękę" podczas losowania par wymiankowych:)

***

Jeszcze kilka fotek moich jesiennych prac, które stały się własnością Marylki:)



 



To już wszystko na dzisiaj kochani, zmykam do garów. Trzeba jakiś obiad naszykować, ogarnąć chałupę i na nocny dyżur do pracy lecieć;) Ciekawa jestem co nowego tam mnie dzisiaj spotka? Przyznam się Wam szczerze, szpital to nie najlepsze miejsce na pracę w tym pandemicznym czasie...:(

 

Pozdrawiam serdecznie:*

Dbajcie o siebie i bliskich ze zdwojoną siłą, najlepiej stosować 3xD

*Dystans

*Dbanie o siebie

*Dobry humor, mimio wszysto !!!

Trzymajcie się dzielnie , jeszcze będzie pięknie :)))

 

Ania.

 


16 komentarzy:

  1. Piękna jesienna wymianka:) Trzymaj się w pracy i nie daj się choróbskom.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przede wszystkim spokojnego dyżuru życzę :). Ja dziś miałam wolne i też ogarniałam dom, nawet wszystkie okna pomyłam, a teraz czuje, że mnie chyba przewiało. Aniu jeszcze raz dziękuje, że zapisałaś się na Wymiankę! Pięknie się z Marylką obdarowałyście! Cudowne prezenty, od serca, od cudownych babeczek :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, cudnie się obdarowałyście z Marylką. Ta podusia to jesienne mistrzostwo świata.
    Uściski i trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie się wymieniłyście, podusia jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki dla siebie przygotowałyście!!! Podziwiam frywolitkę i też się zawsze cieszę z frywolitkowej niespodzianki. Twoja jesienna podusia prezentuje się wyśmienicie. Lubię takie wymianki.
    Serdeczności zostawiam i życzę dużo zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymianka - wspaniałe prezenty! Zakochałam się w Twojej jesiennej ale jakże słonecznej podusi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu trzyma kciuki przede wszystkim za Ciebie, oby nie spotkało Cię w pracy nic groźnego. Zawód masz piękny, ale nie w tym obecnym czasie. Co do wymianki to bardzo udana. Bloga Marylki znam i jej frywolne prace podziwiam od dawna. Natomiast Twoją podusię podziwiam bardzo, zwłaszcza mnie urzekła ta falbanka wokól haftu i ta kokarda. Świetnie to wygląda.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymianka na bogato.:) Śliczne przygotowałyście niespodzianki.:) Aniu życzę dużo zdrowia i spokoju. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękna ta podusia. Kokardka dodaje jej tylko jeszcze więcej czaru :)

    Zdrowia, spokojnych dyżurów. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna podusia :D wiele wytrwałości życzę w tym dziwnym czasie. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszka jest genialna !
    Piękna, złota jesień na niej króluje 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała i udana wymianka. Widać, że obie dobrze bawiłyście podczas tworzenia prezentów i stworzyłyście cudeńka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Stworzyłyście śliczne prace wymiankowe :)
    Uważaj na siebie, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu jeszcze raz pragnę podziękować za prezenty wymiankowe,cieszę się że moje również przypadły Ci do gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo spokojnych dyżurów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknymi rzeczami się wymieniłyście.dolne jesteście niebywałe:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka, śliczne prezenty! Najbardziej mnie zachwycił ten jesienny hafcik :).

    OdpowiedzUsuń