sobota, 31 października 2020

Wielkanoc 2020-2021 i prezent od Justynki :)

Dobry wieczór :)

 

Kochane, dzisiaj będzie szybciutko i na ostatnią chwilę. za kilka godzin miesiąc się kończy, a ja przecież muszę zaprezentować moją pracę wielkanocną! Ehhh...gapa ze mnie okrutna:)

 W planie miałam karteczkę z pięknym ażurowym jajkiem, bo taką miałam tekturkę ale niestety, gdzieś przepadła...no diabeł ogonem nakrył, a może to ja jestem bałaganiara okrutna? Albo mam za dużo różnych przydaśków...;)

Dla porządku sprawy, banerek zabawy Wielkanoc 2020-2021

Jako, że tekturka zaginęła, przygotowałam dla Małgosi karteczkę  w kolorze miętowym z maleńkim hafcikiem:) Szmacianka pani zajączkowa dzielnie towarzyszyła karteczce do zdjęć w ogrodzie.


***

Uff...zabawa wielkanocna ogrnęta, więc mogę teraz pochwalić się Wam prezentem jaki do mnie przyleciał od Justynki, w blogowym świecie  jako Klimju:)

Justynka prowadzi pięknego bloga" Z papieru po godzinach"

"  To właśnie u niej pierwszy raz zobaczyłam frywolitkowe śliczności i biżuterię z żywicy z zatopionymi cudami !!!

Z okazji 7 rocznicy bloga, Justynka zorganizowała rozdawajkę. Prezentem był obrazek z jesiennymi różami, wykonany techniką frywolitkową. Piękny i delikatny w swojej prostocie, no cuudny niesłychanie! :) 

Wiecie co, ja chyba mam jakiegoś farta w blogowym świecie...znowu szczęście się do mnie szeroko uśmiechnęło i zostałam hojnie przez Justynkę obdarowana:)))

W paczce oprócz pięknego obrazka, znalazła się wyjątkowej urody karteczka z maleńkimi kwiatuszkami, są maleńkie jak ziarenko grochu. Zastanawiałam się nawet czy te kwiatuszki to z dziurkacza, czy ręcznie wycinane? Śliczny wisior w kształcie serca z zatopioną gałązką, też stał się moją własnością:))) 

Chylę czoła nad takimi misternymi pracami Justynko! 

Kochana DZIĘKUJĘ Ci najpiękniej jak potrafię za te śliczności<3 :*

Tym prezentem sprawiłaś mi mnóstwo radości, tak potrzebnej w tym trudnym dla nas wszystkich czasie:) 


 Z przykrością muszę stwierdzić, że zdjęcie nie jest w stanie oddać całego uroku prac Justynki. Za oknem już było ciemno jak robiłam zdjęcia:(

Ja jestem nimi szczerze zachwycona, to prawdziwe perełki!

***

Hehe...miało być szybko, a wyszło jak zawsze ...

 

Podziękowania serdecznie za każde mile słowo zasyłam, 

życzę Wam kochani zdrówka, dobrego samopoczucia i tylko dobrych fluidów!

 

Buziaki:*

 

Ania. 


   

12 komentarzy:

  1. Wspaniała, pełna wiosennej radości karteczka i śliczna pani zajączkowa:))
    Prezenty zachwycające! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza Wielkanocna karteczka, taka radosna z tym kurczaczkiem :-)
    Cieszę się, że prezenty sprawiły Ci radość, bardzo, bardzo mnie to raduje :-)
    POzdrawiam serdecznie i zdrowia i spokoju życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka i prezenty cudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Kartka przeurocza! Prześliczny hafcik i cudnie w karteczkę wkomponowany :-)
    Upominki fantastyczne!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka. Prezenty dostałaś wspaniałe :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten frywolitkowy obrazek. Gratuluję !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, śliczna karteczka, jest w niej wiele świątecznej radości.
    Justynka pięknie Cię obdarowała.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu mimo zaginionej tekturki kartka wyszła świetnie. Ten hafcik jest niezwykle uroczy. A prace Justynki znam nie od dziś i to na żywo i wiem że są cudowne i niepowtarzalne. Gratuluję Ci szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już Ci pisałam...jak Ty takie kartki tworzysz w pół godziny, to ja się boję
    co będzie jak będziesz mieć nieokreśloną ilość czasu :)
    Twoje karteczki są piękniejsze z dnia na dzień...i bardzo się cieszę,
    że dałaś się w nie wciągnąć ;)
    Prezent wspaniały otrzymałaś , ogromnie mi się podoba
    i oczywiście okrutnie zazdroszczę!
    Uściski i serdeczności :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :) prezenty od Justynki SUPER !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu zrobiłaś cudną kartkę :).

    I jaką masz fajną królisię :).

    Gratuluje super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :) dopracowany każdy, najdrobniejszy szczegół 😍
    I ten uroczy hafcik, po prostu cudo 😘

    OdpowiedzUsuń