poniedziałek, 22 lutego 2021

Rękodzieło i przysłowia 2. Zapraszam na herbatkę i pączka:)

Dzień dobry kochani:)

 

Kiedy koleżanka poprosiła mnie o wykonanie karteczki i drobnego upominku dla swojej sąsiadki Zosi- krawcowej, od razu wiedziałam, że zrobię igielniczek. Pani Zosia bardzo sobie ceni rękodzieło w każdym wydaniu, więc moje wypocinki wydawały się jak najbardziej na miejscu:)

 Fantazja ułańska mnie poniosła i z rozpędu wykonałam dwa igielniczki. Jeden igielnik idealnie wpasował się do zabawy blogowej w której biorę udział.

Poniżej kartka i dwa igielniki, jeden zrobiony na szydełku, w kształcie filiżanki a drugi na drutach, lukrowany donat z posypką!

W tym miesiącu u Splocika jak zawsze były dwa przysłowia do wyboru, ja wybrałam pierwsze:

Kto w tłusty czwartek nie zje pączków kopy,

temu myszy zniszczą pole i będzie miał pustki w stodole 

Dla porządku obowiązkowo banerek zabawy:)

Licząc zjedzone w tłusty czwartek pączki i faworki to wyszły chyba dwie kopy, mam nadzieję, że myszy moje domostwo oszczędzą:)))

Gorzej z moją wagą, ale co ja mogę na to poradzić, że łasuch ze mnie okrutny i za faworki/chrust życie oddam a pączusiami też nie pogardzę 😋


Igielnik filiżanka ze spodeczkiem i herbatką, nawet torebeczka jeszcze się moczy ...hihi:)

Jeszcze kilka zdjęć karteczki z filiżanką pełną wiosennych kolorowych foamiranowych kwiatów :)



 Mam nadzieję, że Pani Zosia będzie igielniczki z przyjemnością w swojej pracy używać i Splocikowi mój igiełkowy pączek też przypadnie do gustu:)
 
To już wszystko na dzisiaj, żegnam się z Wami buziakami:)
 
Pogoda za oknem wiosenna i słonko pięknie świeci, korzystajcie z uroków przedwiośnia i spacerujcie, jeśli tylko czas na to pozwala!
 
 Miłego tygodnia życzę 💞
 
Ania.

22 komentarze:

  1. Wspaniałe prace, Aniu, kartka szczególnie mnie zachwyciła. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ależ piękne prace!! Igielniki są ekstra!!! Aż buzia sama się do nich uśmiecha :). Kartka to wiosenne cudo!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie.Igielnik donut rewelacja, pięknie pasuje do przysłowia.Drugi igielnik również cudowny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, Aniu bez końca Twoją inwencję twórczą!
    Serdeczności przedwiosenne :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace cudowne Aniu, ale niebieski igielniczek mnie rozczulil, jest zachwycający! Ta karteczkę z filiżanką tak pięknie ukazaną bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i igielniki paczuś sama słodycz bo i pięknie wygląda i nie tuczy jedynie oko cieszy😊🍩

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słodkości tutaj dzisiaj 😍
    Igielniczki tak urocze, że na pewno będą super dekoracją, a karteczka bardzo pomysłowa i bardzo wiosenna 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, cudna karteczka i ogromnie podoba mi się pomysł na filiżankę pełną kwiatów. Igielniczki wyglądają przeuroczo.
    Łasuch pozdrawia łasucha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! Cudnej urody igielniki :-) Oba słodkie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze słodkości! Kartka też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka i świetne igielniki, są tak urocze, że nie mogę oderwać od nich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przepiękne igielniki, świetny pomysł żeby zrobić je w takiej formie 🙂 kartka to jest mistrzostwo !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu uroczy prezent zrobiłaś. Świetne wszystkie prace. Zachwyciłam się tą kartką, rewelacyjne są te kwiaty. A igielniczki oba cudne . Pączuś już mi gdzieś migną ale taka filiżankę widzę po raz pierwszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenciki przygotowałaś.Donat smakowity jak prawdziwy :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ super prezent wyszedł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ pomysłowe, rewelacja Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace wykonałaś. :)
    Twój link i fotkę dołączyłam do mojego wpisu.
    W zeszłym miesiącu prosiłam i teraz proszę raz jeszcze, pamiętaj pod moim wpisem z zadaniem zostawić informację o swojej publikacji, bo o mały włos kolejny raz przeoczyłabym Twój post.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Jeszcze jedno - proszę, podawaj w swoim tekście link do danego zadania w moim blogu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te Twoje prace. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fikuśne te igielniki :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja Anula!
    Jak dla mnie i pączuś i filiżaneczka to mistrzostwo świata🥰
    Miałaś kapitalny pomysł i świetnie go zrealizowałaś.
    Karteczka też prześliczna i bardzo, bardzo pomyslowa😘Ściskam mocno.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. jako sporadycznie szyjąca nie mam zbyt dużego doświadczenia ale wiem, że igielniki baaardzo się przydają a co dopiero takie śliczne. Super :)

    OdpowiedzUsuń