niedziela, 28 lutego 2021

Czapka Mikołaja i jajo;)

Witajcie :)

 

Luty dobiega końca, najwyższa pora na pokazanie moich prac jakie wykonałam w ramach całorocznych zabaw dla Kasi i Małgosi:)

A swoją drogą, to tylko w blogosferze mieszają się święta Bożego Narodzenia z Wielkanocą czyż to nie jest fajne:)))

W tym miesiącu postawiłam na coś innego i nie będą to krzyżyki, ale jest igła i nitka, więc wszystko gra ! 😀 

W tej edycji Zabawy Choinkowej 2021, jest możliwość wykonywania prac w innych technikach haftu, nie musi to być haft krzyżykowy.  Bardzo lubię takie nowe wyzwania i chociaż to haft krzyżykowy jest mi najbliższy, to musiałam spróbować, a jak mi to moje "próbowanie" wyszło oceńcie same:))) 

Haftowana mikołajowa czapeczka z której powstała zawieszka z dzwoneczkiem, wykonana na filcu .




Kolejna zabawa to Wielkanoc 2020-2021:)


Dla Małgosi zrobiłam karteczkę w kształcie jaja ozdobioną kwiatami z foamiranu:)




To już wszystko na dzisiaj kochani, jak na mnie to post prawie expresowy 😀 

 

Serdeczności nieustające zasyłam i miłego tygodnia Wam życzę!

 

Buziaki:*

 

Ania. 


 

16 komentarzy:

  1. Fajna czapeczka i przepiękna kartka! Lubię taką moc ozdób:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu miałaś rewelacyjny pomysł na tą czapusię mikołaja!
    Świetnie to wymyśliłaś i pięknie wykonałaś, normalnie jestem
    pod ogromnym wrażeniem:)
    Karteczka cuuuudna i widzę , że obie nas na jaja dziś wzięło ;)
    Uściski Kochana ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapeczkowa zawieszka jest po prostu genialna 🥰 i super wyszło próbowanie nowego haftu 😘 a karteczka jajeczną to sama wiosna, śliczne kwiaty i te kolorki 🥰 cuda 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wymyśliłaś Aniu tą czapkę, zawieszka wygląda bardzo oryginalnie, ale ja zachwycam się tym jajem! jest cudowne,pełne wiosennych motywów i inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest genialna! Wygląda świetnie. Kartka też cudna- a te kwiaty..... boskie;)
    Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, piękna jest zawieszka z czapką Mikołaja, a wiosenna kartka - jajo zachwyca kolorami i cudną kompozycją.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prace bardzo udane i śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. W takiej czapce Mikołaj nie zmarznie na pewno :) Kartki zachwycające, czarują kolorami i formą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czapeczki i karteczka Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny pomysł na zawieszkę - zgapię jeżeli pozwolisz :)
    A kartka przecudna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że możesz zgapiać jeśli masz ochotę 😉🙂
      Pozdrowionka ślę!

      Usuń
  11. Piękne prace Aniu, oryginalne i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieszka bardzo pomysłowa a kartka prawdziwie świąteczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszła ta czapeczka! A kartkę zrobiłaś śliczną, taką słoneczną i wiosenną.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna jest ta Twoja karteczka wielkanocna i mnie zachwyciła ogromnie:-)
    Czapka Mikołaja wyszła Ci świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna kartka wielkanocna i zawieszka mega

    OdpowiedzUsuń