środa, 31 marca 2021

Wielkanoc 2020-2021 i życzenia :)

Witajcie kochani 😀

 

Słoneczko pięknie świeci, ptaszorki ćwierkają niemiłosiernie to znak, że Wiosenka zadomowiła się na całego! Bardzo się z tego cieszę i mam nadzieję, że ten powiew wiosny przyniesie nam wszystkim dużo radości i pięknych słonecznych dni:)

Dzisiejszym postem i kolejną pracą kończę blogową zabawę Wielkanoc 2020-202, którą organizowała Małgosia z bloga The Primitive Monn 😀

Małgosiu pięknie dziękuję za zorganizowanie takiej wielkanocnej zabawy, miałam mnóstwo radości w przygotowywaniu co miesięcznych prac o tej radosnej i kolorowej tematyce. Mam nadzieję, że zabawa będzie trwała nadal i z wielką przyjemnością zapisuję się na kolejną edycję!😍

Na zakończenie zabawy wykonałam zawieszkę w kształcie jajka, ozdobioną haftem, tiulową riuszką i wstążkami. Wszystko w pastelowych delikatnych kolorach:) 





Dla porządku sprawy banerek zabawy:)


A tutaj zamieszczam moją różnorodną galerię z 12 pracami o tematyce wielkanocnej, wykonałam karteczki, zawieszki i inne ozdoby. Jestem z siebie dumna, nie opuściłam żadnego miesiąca zabawy, to znak jak świetnie się bawiłam:)


Kochani składam Wam najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne:)

Dużo słoneczka, radości i obecności bliskich osób przy świątecznym stole. Smacznych potraw, bogatego zajączka i zdrówka, bo to teraz jest najważniejsze!


Niech ten wyjątkowy świąteczny czas będzie dla Was pięknym i radosnym przeżyciem:)))

 

Pozdrawiam słonecznie i buziaki zasyłam 😘 


Ania.

 

    

34 komentarze:

  1. Przepiękne prace powstały, różnorodne i bogate w detale.:)Dziękuję za życzenia i odwzajemniam się tym samym: zdrowych, spokojnych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanocna galeria Twoich prac robi wrażenie! Piękny hafcik wybrałaś na zakończenie zabawy :)
    Wspaniałych świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała galeria pięknych prac:) Hafcik na zakończenie zabawy też mi się podoba.
    Wszystkiego dobrego na ten czas Wielkanocy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna galeria i przepiękne prace 😍
    Każda z nich jest wyjątkowa :)
    A jajeczko w pastelowych kolorach po prostu cudne 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásne výšivky, nádherné veľkonočné motívy... krása.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anusiu, przepiękna galeria prac wielkanocnych - podziwiam każdą z nich.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Aniu są wszystkie Twoje prace i jakie fajne kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Przepiękne jajo i cudowne wielkanocne prace :-) Extra podsumowanie :-)
    Dziękuję za życzenia i Tobie wszystkiego dobrego w ten świąteczny czas :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace powstały na wielkanocną zabawę. Radosnego przeżywania tego świątecznego czasu życzę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przesłodki hafcik na jajeczku, galeria wszystkich prac robi wrażenie, piękna jest !!!
    Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę przede wszystkim Zdrowych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu świetne to jajco. Szukałam faworyta, ale nie znalazłam. Wszystkie Twoje prace mi się niezmiernie podobają.
    Super że masz komplet w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych, przede wszystkim zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości systematyczności. Fajne jajko z zającem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne prace poczyniłaś na zabawę do Gosi, przy okazji życzę Ci dalszego miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa:)))
    Pozdrawiam 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajecznie kolorowa praca, jajko fantastycznie wyglada, piękna galeria. dziękuję za udział w zabawie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję Ci pięknie za miły komentarz i wspaniałą zabawę 😘
      Mam nadzieję, że prowadzisz ją także w tym roku.
      Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

      Usuń