niedziela, 28 marca 2021

Choinka 2021 Marzec :)

Dzie艅 dobry 馃榾

 

Marzec zdecydowanie za szybko mi zlecia艂, gdyby nie zabawy blogowe to nie wiem czy bym si臋 zmobilizowa艂a do kolejnego posta. Czas jaki艣 taki nijaki, a przecie偶 Wiosenka ju偶 puka do okna i cz艂owiek powinien si臋 cieszy膰 i by膰 pe艂en werwy i rado艣ci:)

 Mam nadziej臋, 偶e jeste艣cie zdrowe, dbacie o siebie i swoich bliskich? Sytuacja z pandemi膮 znowu robi si臋 nie ciekawa, ale nie marudzimy, trzymamy si臋 dzielnie, uwa偶amy na siebie i u艣miechamy si臋 mimo wszystko kochani!!!

Przychodz臋 do Was dzisiaj z Kasiow膮 choink膮, wyszykowa艂am haftowan膮 bombk臋 w kszta艂cie serduszka. To ju偶 drugie serduszko, a mam zamiar wykona膰 ich przynajmniej 6 szt. Nie wiem czy dam rad臋, co艣 nie fajnie mi si臋 je "produkuje" 馃槀 


Pingwinek w pastelowych kolorach z gazetki Cross Stitching-Winter collection , zago艣ci艂 na moim serduchu:) Wszystkie wzorki z tej gazetki s膮 w takich w艂a艣nie ma艂o 艣wi膮tecznych kolorach, ale mnie si臋 podoba ich kolorystyka.



W zesz艂膮 niedziel臋 za namow膮 mojego m艂odszego dzieci臋cia, wybra艂am si臋 na poszukiwanie Wiosny. Beskid Ma艂y przywita艂 nas mn贸stwem bia艂ego 艣wie偶ego 艣niegu, mi艂o by艂o pospacerowa膰 po g贸rkach w tej pi臋knej zimowej scenerii:) Niestety Wiosny nie znalaz艂am, ale akumulatorki troszk臋 na艂adowa艂am...uwielbiam g贸rskie 艂azikowanie!馃挆





Dzi臋kuj臋 pi臋knie za ka偶de mi艂e s艂贸wko, pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dobre wibracje zasy艂am:)))

 呕ycz臋 du偶o zdr贸wka, pozytywnych my艣li i du偶o u艣miechu!

 

Mi艂ego tygodnia Kochani 馃槝

 

Ania 

12 komentarzy:

  1. Ja tam Aniu nie wiem co ty narzekasz na to serducho, Mnie si臋 ono podoba. Hafcik super mimo 偶e mo偶e nie w 艣wi膮tecznych kolorach. A tych g贸rskich w臋dr贸wek to Ci troch臋 zazdroszcz臋 , bo ja tez takie lubi臋, tylko towarzystwa brak :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kna zawieszka w kszta艂cie serca, kolory haftu mo偶e nie oczywiste, ale mnie si臋 podoba! Po takich w臋dr贸wkach, to na pewno chce si臋 偶y膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zawieszka 艣liczna. :)
    Widoki zimowe w okresie wczesnej wiosny niesamowite. :)
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Uroczy pingwinek :) A tych w臋dr贸wek zazdroszcz臋! Nic tak nie regeneruje i nie podnosi na duchu, jak g贸ry. Stamt膮d zawsze wracam z na艂adowanymi akumulatorami i jaka艣 taka l偶ejsza, jakby wszystkie troski zosta艂y na szczycie. I takiej regeneracji duchowej Ci 偶ycz臋. Buziaki i nie dawaj si臋 z艂ym nastrojom.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Aniu, 艣liczny pingwinek. Takie w臋drowanie wspaniale 艂aduje akumulatory. A i wiosna ju偶 przysz艂a:)
    U艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ale偶 urokliwe miejsce na spacerki:)) Cudo! A pingwinek fajny:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢liczna zawieszka. Pi臋kny spacer zaliczy艂a艣 ale ja za zim臋 ju偶 podzi臋kuj臋 :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Aniu! Serduszko przecudnej urody! Kolorki fantastyczne! Fajnie jest zachwyci膰 si臋 czym艣 odmiennym ni偶 zazwyczaj :-) Zdj臋cia z w臋dr贸wki wprost bajkowe...
    U艣ciski ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Zimo, precz! Cho膰 na tych zdj臋ciach jeste艣 naprawd臋 pi臋kna.;) Trzymam kciuki za wykonanie wszystkich zaplanowanych serduszek.:)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Urocza jest ta zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo 艂adna wysz艂a ta zawieszka. Trzymam kciuki, 偶eby uda艂o Ci si臋 wykona膰 plan 6 szt. :)

    OdpowiedzUsu艅