niedziela, 30 maja 2021

Dla Kasi, Małgosi i Splocika:)

Dzień dobry kochani:)

 

Maj dobiega końca, najwyższa pora pokazanie prac z zabaw blogowych w których biorę udział:) Mało mnie w ostatnim czasie na blogu, ale różne sprawy zdrowotne i rodzinne skutecznie zabierają mi chęci do blogowania i tworzenia. Nie mam zamiaru Wam tutaj smucić i narzekać, z zasady jestem optymistką i zawsze staram się patrzeć w dobrą stronę. Oczywiście z różnym skutkiem, jak to w życiu bywa;)

Jak mawiała Scarlet Ohara z "Przeminęło z wiatrem" i często powtarza mi to moja serdeczna przyjaciólka K 💖

"Jutro będzie nowy lepszy dzień"

Na pierwszy ogień uśmiechnięta, kolorowa gwiazdka leci do 

 Kasi- Xgalaktyki :)

Hafcik bardzo mi się spodobał i miałam dylemat co z nim zrobić?  Początkowo myślałam o zawieszce, ale ostatecznie padło na magnes. Moja wnusia bardzo lubi magnesy, więc będzie kolejny do kolekcji:))



 Kolejna moja praca jest dla Małgosi na zabawę Pascha 2021-2022, w której po raz drugi biorę udział.


Wykonałam dekoracyjny wieniec na bazie kółka ze styropianu, obrobiony na szydełku sznurkiem, bogato ozdobiony kwiatami i wstążkami. Wieniec był prezentem na "zajączka" dla przyjaciółki i  jeszcze nie miałam okazji Wam go pokazać. W zabawie wielkanocnej u Małgosi można tworzyć różne prace, ozdoby, karteczki itp. Mam nadzieję, że moja ozdoba wpisze się w klimat zabawy i Małgosia zaliczy mi temat:)



Ostatnia zabawa to Przysłowia i rękodzieło 2 u Splocika:)

Wybrałam przysłowie nr, 2 " Maj bogaty sieje kwiaty"

Dla mnie majowym kwieciem są bzy i konwalie, uwielbiam zapach i jednych i drugich:) Z braku czasu i polotu, nie zrobiłam kwiatków ani pracy z nimi, ale ozdobiłam sobie wazonik na konwalie. Małą szklaną kule ubrałam w  ubranko, zrobione z różowego kordonka na szydełku :)



To już wszystko na dzisiaj kochani, post długi...mam nadzieję, że dotrwałyście do końca? Bardzo chciałam się wywiązać ze wszystkich blogowych zabaw i po raz pierwszy jest 3w1😉


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję pięknie za odwiedziny w moich skromnych progach 😘

Korzystając z wolnego dnia, biegnę zobaczyć co tam ciekawego słychać na Waszych pięknych blogach:))))

 

Miłego tygodnia kochani!

 

Ania.

 

 

16 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie prace. :)
    Gwiazdeczka jest urocza i na pewno ucieszy wnusię. :)
    Dzięki majowemu przysłowiu wazonik zyskał śliczne odzienie. :)
    Konwalie super prezentują się w nim. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek mnie zauroczył.Przepiękny. Hafcik i wazonik też bardzo ładne ale wianek cudo. Może tak mnie zainteresował bo też jestem w trakcie robienia wianków. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie praca ale wieniec prawdziwe cudo , jestem nim zachwycona. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wszystkie prace bardzo udane. Gwiazdeczka dla wnuczki wspaniała, wianek będzie niesamowitą ozdobą. Wspaniałości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, gwiazdeczka jest prześliczna, wianek zachwyca wiosennym urokiem, a konwalie pięknie prezentują się w tym wazoniku.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wykonałaś cudne prace! Czuję zapach konwalii w Twoim wazoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace przenajpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki magnes to fantastyczny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale produkcja!😍 Wszystko piękne i klimatyczne. Magnesik cudnej urody, wnusia będzie zachwycona!❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przede wszystkim życzę Ci wiele sił i zdrowia do pokonywania codziennych trudności, mam nadzieję,że Twoje problemy tak jak piszesz przeminą z wiatrem i szybko o nich zapomnisz. Chcemy podziwiać i zachwycać sie twoimi dalszymi pracami więc niech to się stanie jak najszybciej :)
    Udało Ci się zdążyć z pracami na zabawę, są śliczne, oryginalne i na pewno inspirujące. Zabieram moje zdjęcie do galerii i serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różne techniki a każda praca prześlicznie wykonana :)
    Zdrówka i siły, Kochana, życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace cudne, każda inna i każda ma w sobie 'to coś' 🥰
    Moje serducho tym razem skradł magnesik🎀😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne prace wszystkie trzy. Pozdrowionka Aniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace i bardzo starannie wykonane .Wianek wygląda cudnie z takim bukietem pachnących kwiatów -świetny pomysł na obrobienie obręczy sznurkiem .

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudeńka! Wianek uroczy, Hafciki cudne, a pomysł z wazonikiem rewelacyjny, Mam nadzieję, że Ne dzi8eje sie nic bardzo poważnego i niebawem zajrzysz do nas z kolejną porcją pięknych parc.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana Twoja gwiazdka jest przesympatyczna i przeurocza, wieniec skradł moje serducho i szalenie mi się podoba=) Wazonik jest bardzo ładny, a do tego świetny i praktyczny sposób na wykorzystanie słoiczka, dla mnie bomba! Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń