niedziela, 25 lipca 2021

Pudełeczka dwa, urodzinowo:)

Dzień dobry kochani😘

 

Witam Was bardzo serdecznie po dłuższej przerwie i bardzo się cieszę, że w końcu się zmobilizowałam i zasiadłam do laptopa :)))

Czerwcowe zabawy blogowe przepadły, ale mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie.

 Dwa miesiące to troszkę dużo czasu ( jakieś 8 postów ;)

Moja nieobecność w blogowych progach spowodowana była różnymi sprawami, posypałam się zdrowotnie. Badania, różne dziwne diagnozy, które przyprawiały mnie o kolejne siwe włosy na głowie i skutecznie odbierały mi chęci. Prawda jest taka, że nawet nie myślałam o tych przyjemnych chwilach w blogosferze, a przecież tak bardzo lubię ten zaczarowany blogowy świat 💕

Najważniejsze, że wszystko już za mną, jest dobrze!!!

Na głowie wolnej od problemów znowu "płomienna iskra" pokryła siwy włos. Te dziewczyny które znają mnie z fb, doskonale wiedzą o czym piszę 😜:)))


Moja dzisiejsza praca, to box urodzinowy dla pewnej sympatycznej 50- latki. Miało być bardzo kwiatowo, z małym pudełeczkiem w środku na biżuteryjny prezent.

Z tego co mi wiadomo, solenizantka bardzo zadowolona i oczarowana pudełeczkiem jakie dla niej wykonałam:)










 

To już wszystko na dzisiaj kochani, biegnę nadrabiać blogowe zaległości których mam od groma. 

Tak długo mnie u Was nie było, że aż mi wstyd:(

 

Pozdrowienia serdeczne zostawiam i miłego tygodnia życzę!

 

Buziaki 😘 


Ania.




 

11 komentarzy:

  1. Jakie cudo ! Obdarowana na pewno bardzo zadowolona, bo box jest idealny ♥️ te kwiaty i tyle szczegółów - mistrzostwo😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko wyszło rewelacyjnie! Bardzo pomysłowy schowek na biżuterię, taka niespodzianka w niespodziance :)
    Cieszę się, że już wszystko dobrze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wiadomości! Bardzo się cieszę, że już wszystko dobrze. Jak jest zdrowie, to i chęci do różnych prac kreatywnych są.
    Pudełeczko pomysłowe i niesamowicie urocze. Zachwyt!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające pudełko! Super, że wszystko ze zdrowiem w porządku! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wiadomości i fajnie, że wracasz w blogowe komnaty. :)
    Pudełeczko fantastyczne i nie dziwię się, że spodobało się Jubilatce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze czytać, że wszystko jednak w porządku i wracasz do nas, a brakowało mi Twoich wpisów. Więc zakasaj rękawy i do roboty 😛 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, najważniejsze że wszystko dobrze się skończyło, zdrowia Ci kochana życzę. A pudełko piekne, dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko jest zachwycające i jak to u Ciebie perfekcyjnie wykonane. Na zdjęciach na fb wyglądasz kwitnąco:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny boxik, cudowny powrót, oby już wszystko było dobrze, zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anuś, jak dobrze widzieć Cię z powrotem, cieszę się, że sprawy zdrowotne się poukładały.
    Pudełeczko jest zachwycające.
    Przesyłam buziaki i jeszcze raz najserdeczniejsze życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowie najważniejsze! Pudełeczko cudnej urody :-)
    Usciski :-)

    OdpowiedzUsuń