艣roda, 28 lipca 2021

Lipiec i moje zabawy blogowe:)

Dzie艅 dobry 馃榾

 

W czerwcu poleg艂am na ca艂ej linii z zabawami blogowymi, w kt贸rych bior臋 udzia艂. Powiem Wam szczerze, 偶a艂uj臋 bardzo, 偶e tak 艂atwo odpu艣ci艂am czerwiec. Jeszcze nigdy nie zaniedba艂am uczestnictwa w zabawach i nawet za pi臋膰 dwunasta...ale co艣 tam zmajstrowa艂am;)

No c贸偶 trudno si臋 m贸wi i bawi si臋 dalej 馃構

 

Na pierwszy ogie艅  - zabawa choinkowa prowadzona przez Kasi臋 na blogu Tam gdzie spadaj膮 Anio艂y:)


 Dla Kasi wykona艂am zawieszk臋 z niebieskim delikatnym hafcikiem. Hafcik taki sobie, minimalistyczny, ale taki anio艂ek bardzo mi si臋 spodoba艂 i niebieski to m贸j ulubiony kolor Zawieszka w kszta艂cie serca obszyta koronk膮, wyko艅czona niebieskim sznureczkiem i bia艂ym dzwoneczkiem:) Bardzo lubi臋 takie serduchowe zawieszki.




 Kolejna zabawa Wielkanocna prowadzona przez Ma艂gosi臋 to


Dla Ma艂gosi z bloga The Primitive monn, trafia prosta, radosna karteczka wielkanocna z weso艂ym zaj膮cem. Jest to pierwsza karteczka jak膮 zrobi艂am bez ozdobnego kwiecia i kokardek;)



Trzecia zabawa prowadzona przez Splocika na blogu Splecione nitki i s艂owa. Lubi臋 t膮 zabaw臋, bo daje wiele mo偶liwo艣ci interpretacji.

Wybra艂am przys艂owie nr.1 

" Bieda matk膮 sztuk wszelakich"

Moja interpretacja przys艂owia jest bardzo prosta, zr贸b co艣 z niczego, a czy to mo偶na nazwa膰 sztuk膮?...to zale偶y co dla kogo jest sztuk膮. Osobi艣cie podziwiam wszystkie prace r臋cznie wykonane i zachwycam si臋 nimi, nawet nad wystruganym przys艂owiowym prostym patyczkiem je艣li przedstawia co艣 fajnego:)

Praca z resztek wszelakich, starej puszki po kawie, sznurka i szyde艂kowych kwiatk贸w. M贸j przybornik sprawdza si臋 idealnie i pomie艣ci naprawd臋 du偶o"narz臋dzi"馃槄



 

Pi臋knie dzi臋kuj臋 za odwiedziny w moich skromnych progach i wszystkie 偶yczenia imieninowe jakie od Was otrzyma艂am, drog膮 mailow膮 i telefoniczn膮. Kochane sprawi艂y艣cie mi mn贸stwo rado艣ci!

 

Serdecznie dzi臋kuj臋 za pami臋膰 馃挅馃挅馃挅

 

Zmykam pakowa膰 walizki i szykuj臋 si臋 do zas艂u偶onego urlopu!

 

Pozdrawiam Was serdecznie i dobrych dni 偶ycz臋 馃槉馃槝

 

Ania.

 

 

 


 

 

12 komentarzy:

  1. Anusiu, pi臋kne prace, wida膰 w nich kreatywno艣膰 i talent.
    U艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Aniu przede wszystkim sp贸藕nione, ale tylko 2 dni, 偶yczenia imieninowe !!
    Po drugie to ka偶dy mo偶e mie膰 gorszy miesi膮c ale nie rozpaczaj z tego powodu , tylko zakasaj r臋kawy i uzupe艂nij czerwcowe praca. Z tego co wiem to Organizatorki ja na pewno przyjm膮.
    Po trzecie Twoje dzisiejsze prace s膮 rewelacyjne a pojemniczek z puszki genialny. Lubie prac臋 ze sznurkiem i mam ju偶 kilka takich pojemniczk贸w.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wszystkiego najlepszego Aniu, sp贸藕nione ale serdeczne :)
    A prace s膮 艣wietne, fajne wszystkie te prace zrobi艂a艣 do zabaw :)
    Mi艂ego wypoczynku!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudne prace, wszystkie, ale ja jak zawsze podziwiam Twoje hafty. Przypomnia艂a艣 mi, 偶e dawno nic nie krzy偶ykowa艂am, musz臋 chyba do tego wr贸ci膰 :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ania, wszystkie prace cudne. Podziwiam Twoje hafty, karteczki. Ale to przybornik dzi艣 kr贸luje! Wyczarowa艂a艣 prawdziwe cude艅ko niemal z niczego! A te szyde艂kowe elementy- bajka :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Sp贸藕nione 偶yczenia te偶 s膮 w cenie, wi臋c, 偶ycz臋 tradycyjnie zdr贸wka, zdr贸wka i nieustaj膮cej weny. :)
    Wszystkie prace s膮 wspania艂e. :)
    Je艣li chodzi o przys艂owie, to dla niejednej osoby przyszycie guzika jest sztuk膮.
    A przys艂owie dok艂adnie podpowiada, 偶eby wykona膰 co艣 z tego, co jest pod r臋k膮, bez zb臋dnych koszt贸w.
    Wykona艂a艣 super przybornik. :)
    Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu (z 27 czerwca).
    Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)
    A je艣li chodzi o zadanie czerwcowe, to je偶eli znajdziesz chwil臋 woln膮 i ch臋ci, to mo偶esz uzupe艂ni膰 i daj mi zna膰.
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pomy艂ka - Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu (z 1 lipca).
      Pozdrawiam ciep艂o.

      Usu艅
  7. Podziwiam za wytrwa艂o艣膰 w wykonywaniu prac na zabawy i traktowanie ich powa偶nie go prace wykonane z pomys艂em i staranno艣ci膮. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  8. Aniu super prace. Najpi臋kniejsza kartka w otoczeniu hortensji :)
    Udanego urlopu, buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  9. Prace doskona艂e, dla mnie cudno艣ci same!
    Pi臋knego urlopu 偶ycz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Aniu wszystkie prace 艣liczne, szczeg贸lnie serduszko:), karteczk臋 oczywi艣cie zabieram ze sob膮 :).

    OdpowiedzUsu艅
  11. Super prace Aniu! Zd膮偶y艂a艣 ze wszystkimi :-)
    serdeczno艣ci posy艂am :-)

    OdpowiedzUsu艅