niedziela, 29 sierpnia 2021

Choinka i Pascha - zabawy blogowe:)

Dobry wiecz贸r 馃槏

 

Wakacje ju偶 si臋 ko艅cz膮 i ciep艂e dni jako艣 tak szybko znikn臋艂y, mo偶e to i dobrze bo w ko艅cu b臋d臋 mia艂a wi臋cej czasu na blogowanie:) 

Tak po cichutku si臋 Wam przyznam, 偶e czekam jeszcze na s艂oneczne pi臋kne dni. Uwielbiam s艂o艅ce i mam nadziej臋, 偶e jeszcze du偶o czasu up艂ynie zanim przyjdzie ta smutna jesienna szaruga.

 Przez trzy miesi膮ce m贸j blog chwastami zar贸s艂, tak niewiele si臋 na nim dzia艂o:( Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e potrzebowa艂am takiej blogowej przerwy.

Zapewniam Was kochani, 偶e to tylko chwilowy zast贸j z pocz膮tkiem jesieni wracam do pe艂nego blogowania na ca艂y etat. Mam nadziej臋, 偶e mnie jeszcze pami臋tacie i nie b臋d臋 musia艂a zaczyna膰 od pocz膮tku:)))

Mam tyle zaleg艂o艣ci w blogowych odwiedzinach馃槼...ehhhh...normalnie p艂on臋 ze wstydu !

 

Dzisiaj chcia艂am Wam pokaza膰 moje wypocinki, dwie zawieszki kt贸re polec膮 na zabawy blogowe w sierpniu.

 

Choinka 2021- Kasiowa zabawa i obowi膮zkowo banerek:)

 

 Miko艂ajkowa zawieszka w niebiesko艣ciach:)




Pascha 2021- 2022- zabawa Ma艂gosi:) 

S膮 trzy 艣winki, s膮 i trzy zaj膮czki:)




 

To tyle na dzisiaj Kochani 馃榾

Pozdrawiam serdecznie i mi艂ego tygodnia 偶ycz臋.

 

Buziaki馃槝

 

Ania. 

 

 

 

 



 

 

 

 

15 komentarzy:

  1. Zawieszki s膮 prze艣liczne;) Coraz d艂u偶sze wieczory sprzyjaj膮 rob贸tkowaniu - widz臋 to po samej sobie;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ju偶 si臋 za Tob膮 stesknilam..dobrze 偶e chodzi艂o tylko o ma艂膮 przerw臋 a nie co艣 innego. Zawieszka urocza ale podudzia sprawi艂a mnie w zachwyt! Niby to male艅stwo, ma艂y haft ale jak 艣licznie wygl膮da!
    呕ycz臋 Ci wielu jeszcze s艂onecznych dni, sobie zreszt膮 te偶 bo nie lubi臋 zimna i wilgoci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne i bardzo dekoracyjne zawieszki! Pozdrawiam gor膮co:)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jakie 艣liczne prace wykona艂a艣! Nie tylko haft mnie zachwyca, ale to wyko艅czenie zawieszek. Co艣 wspania艂ego! I takie kolorki urocze :)
    U艣ciski

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pekn茅 v媒拧ivky, zauj铆mav茅 pr铆vesky na r么zne akcie :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艣wietne hafciki :) Pozdrowionka Aniu :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ale fajne te Twoje hafciki. Tego Ba艂wanka ju偶 kiedy艣 wyszywa艂am i fakt bardzo mi si臋 podoba ten hafciki jak i zawieszka z nim.
    Wielkanocne kr贸liki te偶 urocze a ta mini poduszeczka z nimi rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietne prace, ale to puchate ogonki zaj膮czk贸w dzi艣 kr贸luj膮!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ale偶 s艂odziutkie prace. Landryneczki przepi臋kne!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo fajne s膮 te zawieszki, ta z ba艂wankiem jest super, ale te kr贸lczki to sama s艂odycz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ba艂wanek jest 艣liczny ale podusia z zaj膮czkami podoba mi si臋 jeszcze bardziej:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ba艂wanek jest 艣liczny, ale te zaj膮czki skrad艂y serducho - takie mini, s艂odkie jak cukierki 馃グ馃グ馃グ

    OdpowiedzUsu艅
  13. Super hafciki:) Dobrze, 偶e nam je pokaza艂a艣.
    Czasami potrzebna jest taka przerwa, ale mi艂o 偶e ju偶 wr贸ci艂a艣:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Pi臋kne zawieszki Aniu :-) Mnie wzrok si臋 popsu艂 i przyznam, 偶e wi臋cej czytam ni偶 haftuj臋...

    OdpowiedzUsu艅