poniedziałek, 6 września 2021

Zatrzymać lato:)

Dzień dobry kochani:)
 
Pogoda za oknem przepiękna! Słonko i bezchmurne niebo to znak, że lato jeszcze z nami zostanie:) Moją dzisiejszą pracę zaczęłam w paskudne deszczowe dni jakie panowały pod koniec sierpnia. Z tęsknoty za latem, rzuciłam się z przysłowiową motyką na słońce bo wiedzy w temacie takich haftów nie mam, ale zauroczona obrazkiem znalezionym w necie musiałam taki mieć!
Lubię nowe wyzwania, więc metodą prób i błędów zmajstrowałam sobie kwiecisty obrazeczek który nie do końca tak miał wyglądać. Ponieważ nie posiadałam żadnego wzoru, musiałam kombinować i to co widzę przenieść na kawałek drobnego białego lnu.
 Trochę mi zeszło, igiełką się namachałam i mnóstwo kolorów użyłam żeby chociaż troszkę przypominał ten który mnie zauroczył:)
 
Zobaczcie proszę co wyszło z mojego kombinowania 😜
 






Hehe...nawet wolno żyjąca kicia która przychodzi do mnie się stołować, przyglądała się zdziwiona i do zdjęć pozowała. Już kilka razy chciałam ją przygarnąć i udomowić, ale po kilku godzinach w domu Kitka drapie w drzwi wyjściowe i ucieka :(
 

Zasypałam Was zdjęciami, ale nie mogłam się zdecydować które wybrać. Tak pięknie słonko świeciło, no musiałam Wam je wszystkie pokazać😀
 
 
Buziaki zasyłam i miłego słonecznego tygodnia życzę😘 
 
 
Ania.

 

20 komentarzy:

  1. Piękne to Twoje lato!! i super Ci wyszło Ci kombinowanie . Haft płaski wyszedł extra . Niestety moja Wiosenna Pani krzyżykami leży odłogiem i nabiera mocy urzędowej. Ostatni raz pokazałam ją w czerwcu 2020 a więc sporo miesięcy temu. Twój obrazek mi o niej przypomniał. Może czas by było ją skończyć ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ten haft jest cudowny, aż poczułam powiew lata. A u mnie niestety zimno.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek kwiatowej panienki. :)
    Rodzaj haftu bardzo tu pasuje. :)
    Ja mam gdzieś w czeluściach zasobów wzorów haftu krzyżykowego, panienki z różnych pór roku; może kiedyś je wyszyję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haftowany obrazek . Kicia przy byle czym by nie pozwoliła zrobić sobie fotografii;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Lato z burzą kwiecistych loków 😍
    Jeśli prześliczna i te piękne zdjęcia w słoneczku - tak miło się ogląda ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że uwielbiam takie prace i tą technikę! Nie ważne jak miał wyglądać, ważne że jest przepiękny! Masz talent więc proszę o wiecej takich obrazków:)
    dzięki za słowa otuchy u mnie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jafcik Ci wyszedł. Prawdziwie letni, nawet bym się pokusiła żeby napisać - to Pani Wiosna. Licia urocza, szkoda że nie chce zostać w domu. Pewnie już przyzwycziła się do wolności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie. Podziwiam Tą technikę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kwiaty wyszły jako wianek. A Kicia cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie próbowałam takiego haftu, jest bardzo efektowny. Ślicznie to wyszło Aniu - radośnie i kolorowo.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podobał mi się taki misterny haft. A szczególnie lubuję się w takich kwiatach - brawo Ty:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zaczarowałaś lato na płótnie. Wspaniały obrazek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu kochana, ależ piękne zdjęcia!!! Idealne dla tak cudnej damy :). Ma przepiękne kwiaty na głowie, a wiesz, że ja uwielbiam ukwiecone główki :))). Cudnie uchwyciłaś lato!! Brawa za pomysł i wykonanie.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft! Tym bardziej podziwiam, że tak bez wzoru... Lato na twoich zdjęciach jest cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycił mnie Twój haft, Aniu!!! Przepięknie wyszło to lato!!!
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. y wiedziałaś, że mnie ta Twoja
    Krasawica letnia zachwyci! 😁
    Jak dla mnie mistrzostwo kunsztu w
    machaniu igiełką. Stworzyłaś zachwycającą panią lato w przepięknej i słonecznej scenerii🤩
    Brawo, brawo Aniu🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! No takie prace zatrzymają lato jak najdłużej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Cudny haft.
    Gdzie, Aniu, się nauczyłaś tak haftować? Masz prawdziwy talent, tym bardziej, że to twórczość w 100% własna :)
    Pięknego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna praca, Aniu. Jestem nią oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu! Cudowna, zachwycająca, jedyna w swoim rodzaju, pełna uroku praca! Rób takie dalej! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń