sobota, 9 października 2021

Box urodzinowy:)

Witajcie kochani😀

 

Jak się macie? Mam nadzieję, że jesteście zdrowe:)))

Ja właśnie kuruję się z przeziębienia które nie wiadomo gdzie mnie dopadło😅

W tą słoneczną ale jakże chłodną sobotę, przychodzę do Was z papierkową pracą. Ostatnio tylko szydełko i igiełka, karteczki odstawiłam do kąta a przecież bardzo lubię scrapbokingowe prace:)

 Moje umiejętności w tym temacie nie są najlepsze i daleko mi do papierkowych Mistrzyń, ale lubię i robię na specjalne okazje💗

Pewna sympatyczna osóbka obchodziła urodziny i to nie byle jakie bo 40! 😃

Postanowiłam wykonać dla niej box urodzinowy, główną ozdobą jest rower. Ona uwielbia jazdę na rowerze!

Na dwóch ściankach boxa umieściłam kieszonki, jedna na pieniążki w ramach prezentu, bo takie było życzenie solenizantki. W drugiej kieszące znalazły się miejsce małe karteczki z miłymi słowami:)

W centralnej części swoje miejsce znalazł rower, solenizantka była zachwycona i zadowolona z takiego tematycznie ozdobionego prezentu😀







Zdjęcia trochę kiepskiej jakości, chyba nadszedł czas na kupno nowego telefonu bo aparat już szwankuje i oszukuje kolor😎

 

Serdeczności zasyłam i miłego jeszcze weekendowego odpoczynku Wam życzę. 

Dbajcie o siebie i omijajcie jesienne wirusy:(

 

Buziaki💕

 

Ania.

 

 

20 komentarzy:

  1. Cudny, wyjątkowo box🥰🥰 a pomysł z rowerem na środku genialny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełko. Pełne uroku dzięki dodatkom . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca, Aniu! Prześliczne pudełko!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny box! Piękne kolorki i świetny pomysł z tymi luźnymi karteczkami w środku:) I rower też super:)
    Ps. Dużo zdrowia życzę! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny prezent i fajne kolory. Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej, przesyłam moc pozdrowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, to wspaniała niespodzianka dla bliskiej osoby. 40... Ach. jak to pięknie brzmi! Cóż, to se uż ne wrati jeśli o mnie idzie :D A było dawno, że ho, ho!
    Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności i tego drygu do papierków :-)
    Serdecznie i cieplutko pozdrawiam. Dbaj o siebie, kuruj się i wracaj do pełnej kondycji :-)
    PS
    Nie wiem, czemu, ale coś jest nie tak na blogerze... Dwukrotnie nie udało się zamieścić komentarza... może teraz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kochana przede wszystkim zdrówka! U mnie starszy syn walczy z przeziębieniem, ale już jest lepiej :)). Taka zdradliwa pora teraz.
    Box jest przepiękny! Podoba mi się rower w środku :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDEŃKO !Piękna i bardzo urokliwa praca !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały box Aniu, jestem zauroczona pracą ponieważ od jakiegoś czasu bardzo lubie je robić. Ja aktualnie myślę o boxie dla kuzynki na 50te urodziny ale ani czasu ani weny. Pozdrawiam Cię i życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny! Solenizantka zapewne zachwycona. Zdrówka życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten boxik, Aniu.
    Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie kupiłam nowy telefon, bo stary już nie chciał ze mną współpracować :)
    Aniu super jest ten box, fajnie to wszystko w nim umieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny box zrobiłaś Aniu i rower świetnie się tam wpasował. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten box i super pomysł z rowerem. A wieczko jest po prostu urocze z tym wianuszkiem kwiatków i dużą kokardą! Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny box Aniu :-) Nie dziwię się, że jubilatka była zachwycona :-) Personalizowane upominki są obłędne :-) Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No Kochana muszę powiedzieć, że widzę już w Tobie mistrzynię scrapbookingową!
    Boxik prezentuje się rewelacyjnie, pięknie i pomysłowo go w środku ozdobiłaś:)
    No i te zdjęcia..miód na moje oczy :*
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny boxik. Wyobrażam sobie obdarowaną, jak z zapartym tchem zdejmuje przykrywkę i z zapartym tchem ogląda wnętrze.
    Ściskam, Aniu, bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń