czwartek, 30 września 2021

Smacznego:)

Dobry wieczór :)))

 

Dzisiaj będzie szybciutko, post na ostatnią chwilę tzw, za pięć dwunasta😉

Ostatni dzień września, a ja mam jeszcze do pokazania dwie prace na dwie blogowe zabawy w których biorę udział. Czas przeleciał mi przez palce i o mały włos znowu bym poległa, a to za sprawą niespodziewanego wyjazdu w piękne ciepłe i pełne słońca miejsce💗

O słonecznym krótkim urlopie opowiem Wam w następnym poście, jedno jest pewne, akumulatorki słońcem naładowane! Mam nadzieję, że starczy na zimną i mokrą jesień i trochę jeszcze zostanie na zimę.

 

Od zawsze chciałam go mieć i mam, zrobiłam sobie:)



Przepiśnik bo o nim mowa, może nie idealny ale to mój pierwszy i bardzo chciałam żeby tam był hafcik. Nie jestem wybitną kucharką, jednak coś tam zawsze upiekę, upichcę i konfitury jakieś zrobię😀 

Przepisów u mnie mnóstwo na kartkach popisane, tak jak dostałam od znajomych i koleżanek, tak do teczki z gumką chowałam. Wreszcie będę miała porządek, w  przepiśniku znajdują się kolorowe tasiemki dzięki którym posegreguje przepisy ( ciasta, przetwory, konfitury,dania z gara itp)😋





Przepiśnik zgłaszam do zabawy u Splocika

" Przysłowia i rękodzieło 2"


Pierwsze przysłowie od razu skojarzyło mi się z jedzeniem, więc przepiśnik pasuje tutaj jak ulał.

"Ostatni kęs najsmaczniejszy" 

*****

Kolejna praca poleci do Małgosi na zabawę Pascha 2021-2022

 

Zwykły słoik z nakrętką ubrałam w szydełkowego zajączka, można go wypełnić małymi czekoladowymi jajeczkami i podarować na święta jako prezent. Niby takie nic, kilka półsłupków i jakieś resztki włóczki a fajnie się prezentuje😍 





 

Kochani pozdrawiam cieplutko i pięknie dziękuję za odwiedziny, nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość, gościć Was u mnie i czytać wasze miłe komentarze 💕

 

Buziaki😘

 

Ania. 

 



 

 

17 komentarzy:

  1. Jakiż uroczy ten przepiśnik! Ogrom pracy🥰 ale to ubranko słoiczka dziś gra pierwsze skrzypce! Brawo<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznosci, pomysł z sloikiem Super.Przepisnik cudenko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiśnik przecudny!!! Hafcik dobrałaś idealnie:) Pomysł z zajączkowym słoikiem też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik ekstra!
    Bardzo mi się podoba, bo zabawny i wesoły :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten przepiśnik ale zając ..... no cóż- jest rewelacyjny! ;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Milá Ania,
    Tvoj obal na recepty je skvelý a krásne farebný, páči sa mi.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem obu prac: kuchareczka na przepiśniku pierwsza klasa, słoik zajączek - fantastyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie prace piękne! Bardzo pomysłowy zajączek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, cudny przepiśnik, a ta gąska jest taka sympatyczna. Zajączek na pewno pomieści fajną zawartość, a czekoladowe jajeczka to dobry (i smaczny:) pomysł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbieranie i zapisywanie przepisów w tak pięknym i urokliwym notesie to będzie prawdziwa przyjemność !
    Miałaś wspaniały pomysł z zajączkiem i cudnie go zrealizowałaś .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznym haftem ozdobiłaś przepiśnik.Zajączkowy słoiczek rewelacyjny!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki czadowy słoiczek-króliczek i w jedynie słusznym kolorze :) (od razu mi się przypomina odcinek Przyjaciół, gdzie Chandler został przez Monicę przebrany za różowego zajączka wielkanocnego).
    A i przepiśnik super, bo i super hafcik.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Twoje prace zawsze mnie zachwycają, ubranko na słoiczek jest przesliczne! bardzo pomysłowo je wykonałaś, jestem zachwycona:) ja też marzę o przepisniku! jest słodki! zyczę Ci pogody ducha na nadchodzący czas i wiele sił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sobie ten przepiśnik zrobiłaś, teraz wszystkie przepisy będą miały swoje miejsce i jaką piekną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Rewelacyjne prace! Przepiśnik świetny, już widzę zapełniony przepisami :-) a królicza osłona na słoik wymiata! Słów mi brakło!
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny przepiśnik 😍 może ja bym pokochała gotowanie 🤣 mój jest taki tekturowy bez wyrazu 😂

    OdpowiedzUsuń