sobota, 27 listopada 2021

Piernikowy gostek:) Choinka 2021 Listopad

Dzień dobry Kochani😀

 

 Zimowo za oknem się zrobiło, wczoraj wieczorem troszkę pierwszym śniegiem już u mnie sypnęło więc mój dzisiejszy post jest baaaardzo na czasie:)))

Przy okazji porządkowania szuflad z przydasiami wpadł mi w oko nie zagospodarowany hafcik świąteczny. Popełniony ze dwa lata temu z miłości do "Pana Ciastka" piernikowego. Bidulek nie doczekał się żadnej oprawy w tamtym czasie i tak sobie leżał zapomniany, aż do wczoraj:)


Maszyna poszła w ruch i piernikowy gościu wylądował na woreczku. Dobrze mu w tych białych kropeczkach na czerwonym tle. Białe wełniane pomponiki, których lata nie robiłam dopełniły całości😍

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię piec świąteczne pierniczki i bawić się w ich ozdabianie a potem obdarowywać bliskie osoby. 

Taki strojny woreczek na pewno mi się przyda:)


 

Na blogu Szuflady do 19.12 trwa wyzwanie pt. PIERNICZKI, mój piernikowy gościu idealnie wpasował się w temat zabawy😀




Woreczek zgłaszam do Xgalaktycznej zabawy Choinka2021


A na koniec dzisiejszego postu przedstawiam Wam mojego nowego pomocnika. Kotka Petunia ma 8 lat i jeszcze tydzień temu mieszkała w schroniskowej klatce. Kotka po traumatycznych przejściach, dzisiaj buszuje razem ze mną w necie i pomaga mi pisać posta😂

Delikatna, drobniutka i bardzo przymilna koteczka skradła moje serducho! 


Nooo zakochałam na zabój tego białego sierściucha z czarnymi plamkami💖😻


Pozdrawiam serdecznie i miłego sobotnio- niedzielnego leniuchowania życzę:)


Buziaki😘


Ania.

 

 

 

16 komentarzy:

  1. Aniu, dobrze, że ten uroczy pierniczek znalazł swoje miejsce na woreczku, bo szkoda, żeby taki śliczny haft leżał w szufladzie.
    Jak dobrze, że koteczka znalazła u Ciebie bezpieczną przystań.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu super ten woreczek z pierniczkiem !! a na podarek a w środku pierniczki lukrowane będzie super!!
    A kotka faktycznie urocza i fajnie że znalazła u Ciebie swój nowy domek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Milá Anna,
    Tvoja výšivka s perníkom je krásna a vrecko je super. Mysme dnes piekli so synom perníky :-)
    Prajem pekný advent,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ciastek piękny i te słodkie pomponiki, ale koteczka kradnie cały post :) Gratuluję Ci nowej pomocnicy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, woreczek taki otrzymać, to marzenie!!!
    CUDNY ciastek i cudo po całości!
    Z pomponikami i guziczkami bosko...
    A koteczka i moje serce skradła. Zwłaszcza że, jak piszesz, po przejściach.
    Znalazła w Tobie oparcie i kochający dom...
    Serdeczności moc dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ludzik piernikowy. Bardzo fajnie wygląda na tym woreczku. A kotek pewnie odwdzięczy się miłością i mruczeniem za Twoje dobre serce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, uroczo wykorzystałaś hafcik z piernikowym ludkiem :-) Idealne połączenie!
    Koteczka cudna, trafiła na dobrych ludzi i dobry dom :-)
    Uściski Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczek cudny! Idealny na pierniczki lub inne świąteczne przydasie:)
    A koteczka słodka! Niech Wam się wspaniale razem żyje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca i cudny Pomocnik :-) Brawo WY :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny woreczek!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny hafcik! Woreczek bardzo mi się spodobał, pięknie się hafcik na nim prezentuje. A koteczka: widać, że przeurocza! Obyście sobie nawzajem dawały wiele radości!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Aniu, pięknie wyszedł ten woreczek i haft wykorzystany. Podeślij go na wyzwanie do Szuflady, tam mają piernikowe wyzwanie: http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2021/11/otworz-szuflade-w-listopadzie-pierniczki.html.
    Śliczniutki pomocnik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik i woreczek cały. Pierniczki będą cudnie zapakowane :)
    ps. pomiziaj kicię za uszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ale cudowny worek z ciastkiem na ciasteczka. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny haft i śliczny woreczek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ prześliczny hafcik.
    Dziękuję za odwiedziny, życzenia i wspólną zabawę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń