poniedzia艂ek, 6 grudnia 2021

Prezentowy misz-masz:)

Dzie艅 dobry kochani馃槏

 

No niestety...nie zrobi艂am 偶adnego Miko艂aja, czas ucieka mi przez palce z powodu remontu i nijak nie mog臋 si臋 z blogowaniem ogarn膮膰:(

 

Dzisiaj b臋dzie karteczka i ma艂y upominek wykonany z my艣l膮 o przyjaci贸艂kach kt贸re 艣wi臋towa艂y imieniny i urodziny. Zawsze staram si臋 co艣 w艂asnor臋cznie zmajstrowa膰 i podarowa膰 bliskim i wyj膮tkowym osob膮 w moim 偶yciu. To taki rodzaj podzi臋kowania, za to 偶e s膮 przy mnie na dobre i na z艂e馃挆

 Ma艂y obrazek 3D blondynki z czarnym kotem na ramieniu tak bardzo mi si臋 spodoba艂, 偶e musia艂am go wykona膰. Po raz pierwszy zabra艂am si臋 za tak膮 ozd贸bk臋 i metod膮 pr贸b i b艂臋d贸w powsta艂a zawieszka / obrazek w ramce.

 Praca ta idealnie odzwierciedla pewn膮 przesympatyczn膮 blondynk臋 , szalon膮 mi艂o艣niczk臋 kot贸w馃樆

No wypisz wymaluj moja K ze swoim czarnym kotem na ramieniu!




I jeszcze karteluszka馃榾



Pozdrawiam Was ciep艂o i buziaki zasy艂am, 偶ycz臋 mi艂ych miko艂ajek. Mam nadziej臋, 偶e wszystkie by艂y艣cie grzeczne i co艣 tam Miko艂aj dla Was zostawi艂:)))

Nie jeste艣my dzie膰mi, ale doros艂y te偶 si臋 ucieszy z ma艂ego prezenciku otrzymanego w tym dniu馃槝


Ania.

 

  

12 komentarzy:

  1. Aniu, na pewno kole偶anka by艂a zachwycona takim pi臋knym, od serca wykonanym podarunkiem. I jak 艣liczna karteczka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo Ma艂gosiu, prezenciory si臋 podoba艂y:)
      Dzi臋kuj臋 Ci pi臋knie za mi艂e s艂owo i pozdrawiam ciep艂o.
      Buziaki:*

      Usu艅
  2. Bardzo 艂adny, oryginalny obrazek. Karteczka to 艣wietne uzupe艂nienie prezentu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  3. A kt贸偶 by si臋 nie cieszy艂 z prezentu? Ja si臋 zawsze ogromnie ciesz臋 z ka偶dego jednego, cho膰by najmniejszego :)艢wietny prezent przygotowa艂a艣 Aniu, a karteczka ja pi臋kna :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Lidziu za dobre s艂owo!
      Pozdrawiam ciep艂o:*

      Usu艅
  4. Aniu! W艂a艣nor臋cznie zrobione prezenty s膮 pe艂ne cudu i serca! Fantastycznie obdarowa艂a艣 przyjaci贸艂k臋 :-)
    U艣ciski Kochana :-)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ale pi臋knie napisane"pe艂ne cudu i serca" Zgadzam si臋 z Tob膮 w 100%- bo to prawda!
      Kasiu dzi臋kuj臋 Ci pi臋knie za komentarz i buziaki 艣l臋:*

      Usu艅
  5. Ale ekstra kartka, te puszyste kwiaty i wielka wst膮偶ka. Cude艅ko.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dzi臋kuj臋 pi臋knie Kasiu, Ty zawsze u mnie z dobrym s艂owem jeste艣 馃グ
    Pozdrawiam serdecznie 馃尫馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  7. A kto to dosta艂 takie cude艅ka, no kto? :D :) :)
    Wspania艂o艣ci Aniu...dba艂o艣膰 o ka偶dy szczeg贸lik i wykonanie w klasie mistrzowskiej!
    Dzi臋kuj臋 Ci Kochana za te pi臋kne upominki i jak Kasia s艂usznie napisa艂a ,
    najcenniejsze to te w艂asnor臋cznie wykonane i serca dane<3
    U艣ciski Kochana:*
    K.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo kto dosta艂 馃榿
      Moja najjjj...Psiapsiii!
      Serdecznie dzi臋kuj臋 Kochana za te pochwa艂y, serducho si臋 cieszy czytaj膮c je od Ciebie a ja rumienie si臋 bardzo 馃グ
      Serdeczno艣ci nieustaj膮ce 艣l臋 馃槝馃尫

      Usu艅