piątek, 5 listopada 2021

Torebeczka w roli glównej:)

Dobry wieczór:)

 

Kiedy koleżanka poprosiła mnie o wykonanie urodzinowego boxa dla swojej przyjaciółki, zgodziłam się bez problemu. Lubię ozdabiać te małe pudełeczka i sprawia mi to wiele radości 😃 

Zawsze pytam o upodobania, zainteresowania solenizantki, wtedy łatwiej wykonać pracę. W tym przypadku obdarowana nie ma szczególnych zainteresowań, a potrzebowałam "czegoś" co sprawi że prezent będzie tworzony z myślą o niej i tylko dla niej!

Tak długo dopytywałam aż usłyszałam, że Magda która obchodzi 30 urodziny jest szaloną wielbicielką torebek.

 Jej galeria torebkowa przyprawia o zawrót głowy i wiecznie jej mało!:) 😂

Uczepiłam się tych torebek jak przysłowiowy rzep psiego ogona i tym sposobem wykonałam dla Magdy box z torebuszką.

Torebka jest mała ma ok. 8cm. wysokości, wykonałam ją z kordonka i ozdobiłam haftowanymi kwiatami:) 








 
A tak się prezentuje torebeczka z bliska, lalka Barbie mogła by z nią paradować 👜😀

I jak Wam się Kochane podoba box z torebeczką w centralnym miejscu? 

 

Pozdrowienia serdeczne zasyłam i miłego weekendu życzę!

Trzymajcie się zdrowo:)


Buziaki😘


Ania.

 

 

 

 

14 komentarzy:

  1. Mnie się ogromnie podoba! Box jest zachwycający, a ta torebeczka... Świetny pomysł, świetne wykonanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!!! Jestem zachwycona!!! Jak cudnie wymyśliłaś:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu super ten box a ta torebka wymiata!! Świetnie Ci wyszła !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko cudowne z zaskakującym, pięknym wnętrzem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Świetny pomysł i rewelacyjne presonalizowane pudełeczko powstało! Torebunia obłędna, te szczególiki!
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu czytałam posta i uśmiechałam się szeroko, ponieważ jakbym czytała o sobie :)))). Ja również mam bzika na punkcie torebek. Już nie mieszczą się w szafie, a mimo to przybywają nowe :)). Już czekam na Black Friday :))).
    Napiszę więc krótko - zakochałam się bezgranicznie w tej maleńkiej torebusi!!!! CUUUDNA!! Jak i cały box:).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, cudny boxik, a ta maleńka torebeczka to prawdziwy majstersztyk. Tez kiedyś miałam bzika na punkcie torebek i miałam ich mnóstwo, ale potem udało mi się ten nałóg opanować:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Box jest przepiękny, delikatny, kobiecy..a torebka to mistrzostwo 🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Przepiękne! Prawdziwe cudeńka :) Naprawdę, chciałabym umieć robić tak fantastyczne rzeczy :) Bardzo, bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna praca, Aniu! A torebusia jest odlotowa!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekny box Aniu. Ale moje serce dziś skradła ta malutka, cudna torebeczka, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebeczka godna prawdziwej Damy! Wyszła wspaniale Aniu, a box to cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzostwo, Aniu!
    A sama torebeczka obłędnie wyszła!
    Podziwiam nieustannie Twoją pomysłowość o kreatywność :-)
    Uściski od jesiennej dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń