sobota, 12 lutego 2022

Karteczkowe niebieskości:) Kolorowy rok u Kasi.

Dobry wieczór :)

 

Wychodzi na to, że na moim blogu przez cały rok będą tylko prace na zabawy blogowe.

 Biorąc marną ilość moich postów, raptem 3-4 posty w miesiącu i ilość zabaw w których biorę udział tak to się może skończyć😏😀

 No chyba, że z nadejściem Wiosny jakoś się ogarnę i bardziej się przyłożę.

 Za mną duże zmiany życiowe które w ostatnim czasie bardzo mnie pochłonęły. Zmiana miejsca zamieszkania po 33 latach, było to dla mnie nie lada wyzwaniem.

Na szczęście już wychodzę na prostą i z utęsknieniem czekam ciepłej wiosenki i słonka, stęskniona jestem za ciepłymi dniami 😍

Po ostatnich moich pracach hafcikowo- szydełkowych przyszła pora na karteczkę. Lubię zabawy z papierem tylko weny czasem brak, ta jednak została wykonana dosłownie w ciągu 5 minut.  Widzę teraz przy publikacji zdjęć, że mogłam dać niebieską wstążeczkę zamiast białej bo jakoś tak mdło wyszło😏

Pewnie dlatego, że w moich ulubionych kolorach- odcieniach niebieskości💙


Niebieski to zdecydowanie mój kolor, wiedzą o tym Ci którzy mnie dobrze znają:)))

Jest mały hafcik, wszelkie odcienie niebieskiego i jest na bogato czyli tak jak lubię najbardziej, nadzigać ile się da, ile wlezie.




Karteczkę zgłaszam do zabawy u Katarzyny, Kolorowy rok. W lutym obowiązuje kolor niebieski😀


Moja wiekowa pomocniczka Tuńka się leni i szykuje się do kolejnej drzemki oczywiście w moim łóżku, bo przecież nie może spać jak grzeczny kot na swojej poduszce 😂 

Ehh...koty to mają fajne życie...


 Ja pędzę do Was Kochane z wizytą, zaniedbania mam wielkie względem waszych blogów...nadrobię!

Jestem ciekawa co tam pięknego zmajstrowałyście, pewnie znowu po blogowym rejsie będę zbierać szczękę z podłogi i piać z zachwytu nad waszymi pracami💝

 

Buziaki zasyłam i miłego słonecznego weekendu życzę😘

 

 Ania.


 

 

 

 

 

 

 

18 komentarzy:

  1. Jakie cudo !
    Te wszystkie odcienie błękitu są boskie 🥰🥰😍 i biała wstążka pasuje idealnie ♥️
    A Tuńka po prostu bacznie obserwuje tworzenie się nowych rzeczy 😁😁🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie miłe słowa, a myślałam że niebieska wstążka będzie lepiej wyglądać 😉
      Buziaki ślę w podzięce 🥰😘

      Usuń
  2. Aniu, ja też uwielbiam niebieskości, więc kartka mnie zachwyciła. Myślę, że biała wstążka też tu pasuje.
    Kicia wie co dobre:)
    Przesyłam uściski i życzę, żeby Ci się dobrze mieszkało w nowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Małgoś za zachwyty i życzenia 😘
      Pozdrawiam serdecznie😊🌷

      Usuń
  3. Aniu stworzyłaś przepiękną kartkę! Wszystko pasuje idealnie.
    Kicia zagrzewa Ci łóżko, żeby pańcia miała cieplutko, gdy się położy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa wszystko co lubię😁niebieski,motylki,haft cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka śliczna i nie wierzę że zabrało Tobie jej zrobienie tylko 5 minut. Jest wypracowana i przemyślana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka bardzo ładna :)
    Uwielbiam koty, psy też :) Hihi i u mnie moje zwierzaki wolą nasze łóżko i moją połowę niż ich legowiska. Nie przeszkadza im nawet to, że ja leżę w łóżku, po prostu kładą się obok i na mnie. Hihi, mąż ma zawsze z tego ubaw. Tym bardziej, że jeden kot na jego widok chowa się pod kołdrę lub próbuje pode mnie wejść.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, oryginalna kartka. Fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna i tak, jak mówisz bogato zdobiona ale bez przeładowania.
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca :) Aż kolor niebieski można polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka. Połączyłaś dwie pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuś Aniu, karteczka jest przepiękne :) A kotek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę Pani Ani...kartka wyszła po prostu rewelacyjnie!!!
    Wszystko idealnie współgra, wszystko na swoim miejscu..i te detale :)
    Haftowane serduszko to przysłowiowa wisienka na torcie.
    Zachwycam się karteczką i oczywiście słodką Tunią :*
    Buziaki.
    K

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka powstała - choć niebieski to zdecydowanie nie mój kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń