poniedziałek, 31 stycznia 2022

Kolorowy rok- zabawa całoroczna:)

Dzień dobry 😀

 

Ja chyba oszalałam😂

Zapisałam się na kolejną zabawę blogową, do której namiary dostałam od mojej nieocenionej psiapsi💕

 



 Zabawa pod wdzięczną nazwą " KOLOROWY ROK" organizowana przez Katarzynę z bloga Krzyżykowe szaleństwo,  trwa cały rok począwszy od stycznia. Praca musi zawierać krzyżyki, musi być wykonana w kolorze jaki obowiązuje w danym miesiącu :)

 

W styczniu obowiązuje kolor czerwony 💓


Tak się prezentuje się piękny kolorowy banerek zabawy.


 Wczoraj wieczorem na ostatnią chwilę popełniłam mały i prosty hafcik gwiazdki w kolorze czerwonym, oprawiłam go w czerwony filc i dodałam białą koronkową ramkę. 

Ramka wykonana na szydełku na starej metalowej bransoletce:)






Moja świąteczna zawieszka, chociaż po świętach zostało wspomnienie , tak się prezentuje.

 Najważniejsze, że kolor czerwony jest i to w nadmiarze😄


Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich zaglądających w moje skromne progi i dziękuję pięknie za odwiedziny💝


Buziaki😘


Ania.

 

 

 

15 komentarzy:

  1. Zaieszka kapitalna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna świąteczna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną gwiazdkę wyhaftowałaś i wspaniałą zawieszkę wykonałaś. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka! Na dodatek nic u Ciebie się nie marnuje, pomysł na wykorzystanie starej bransoletki jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zawieszka, Aniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta zawieszka - bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa i urocza zawieszka.
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gustownie i ciekawie oprawiłaś ten hafcik, Aniu. Życzę Ci powodzenia we wszystkich zabawach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zawieszka Aniu i prezentuje się bardzo elegancko.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie haftu i szydełka. Osobiście jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo śliczna sniezynka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Milá Ania,
    Tvoja červená ozdoba je krásna, a zaujímavá!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, bardzo ładnie ten haft prezentuje się na Twojej zawieszce. Szczególnie w tym obramowaniu.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu bardzo pomysłowa i pięknie wyszykowana zawieszka!
    Nic bym w niej nie zmieniła, wszystko idealnie do siebie pasuje
    a całość wygląda bardzo oryginalnie i świątecznie.
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń