środa, 23 marca 2022

Choinka 2022 Marzec:)

 Dzień dobry Kochani:)


Witam Was cieplutko w ten piękny, słoneczny wiosenny dzień🌞

Wiosna zawitała do nas na dobre, słonko świeci i świat od razu wydaje się piękniejszy!!!

Uwielbiam słońce i typowo wiosenną pogodę, to zdecydowanie mój czas:) 

Aż żal w domu siedzieć, jajuż zaliczyłam pierwsze rowerowe wycieczki z czego się bardzo cieszę bo po zimie przybyło trochę tu i tam😅

Wiem, że w życiu nie zawsze jest kolorowo i każdy z nas ma swoje problemy, bloączki, kłopoty małe i duże.

U mnie rosną one się jak przysłowiowe "grzyby po deszczu" które skutecznie odbierają mi radość życia.

Ale w słoneczne dni wyglądają one inaczej i każdy dzień daje nadzieję na lepsze!


Korzystając z wolnej chwili przed pracą,  zapraszam Was do obejrzenia mojej pracy którą przygotowałam na zabawę choinkową dla Xgalaktyki-Kasi😍

 


Kto do mnie zagląda to wie, że ostatnio zakochałam się w plątaniu igiełką. Różnie mi to wychodzi raz lepiej raz gorzej, ale najważniejsze że frajdę  mam z tego wielką:)

 Tak się w tym zakręciłam, że już nie wiem kiedy ostatnio krzyżyki stawiałam. Muszę chyba odstawić tą moją fascynację do kąta bo zapomnę jak xxx się stawia.


 

Obowiązkowo banerek zabawy, żeby była jasność w temacie😏


 Zawieszka na choinkę wykonana na kartoniku, obłożona miękkim wypełnieniem i obszyta błękitną bawełną. Małe białe pomponiki i pepitkowa szara kokarda z koralikami dumnie ozdabiają moje plątanie;)




 

W podzięce za miłe sercu komentarze pod poprzednim postem,wiosenne krokusy Wam zostawiam💖

Bardzo się cieszę, że moje okienko w bzach przypadło Wam do gust. 

Pozdrawiam ciepło i słonecznie,  dobrych dni życzę!

 



Buziaki😘 

 

Ania.

 

 

 

 


18 komentarzy:

  1. To jest równie piękny haft jak krzyżykowy, więc go nie zostawiaj. Śliczna ta zawieszka.:) A krokusy zawojowały moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zawieszka jest bajeczna, bardzo mi się podoba.Krokusiki cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu plątaj dalej tą igiełką bo wychodzi Ci to znakomicie, a krzyżyków tak jak jazdy na rowerze się nie zapomina!! Świetna Ci wyszła ta choinkowa zawieszka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, cudna zawieszka, bardzo podoba mi się ten rodzaj haftu. Krokusy są jak uśmiech wiosny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka, a plątanie świetnie Ci wychodzi. :)
    Każdy haft ma swój urok.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, oby słoneczko Ci świeciło zawsze, a wszelkie kłopoty się rozwiały, tego Ci życzę. A zawieszkę zrobiłaś piękną, wspaniale idzie Ci to "plątanie" nitek więc plącz je jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Twoja ozdoba wygląda jak mały obrazek. Śliczny.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna zawieszka. Ślicznie plątasz tą igiełką :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca!!! Ślicznie wygląda ten hafcik:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zawieszka! Krokusiki jak na zawołanie ustawiły się do zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Kochana...w temacie węzełkowej doszłaś do mistrzostwa świata! <3
    Jestem zachwycona wzorem, wykonaniem a samo wykończenie to przysłowiowa
    wisienka na torcie. Pięknie...normalnie jestem zachwycona na maxa:))
    Uściski Kochana :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten hafcik, zawsze warto spróbować czegoś nowego 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudnie😍😍
    Jak nie cierpię plątać tych knotów tak rewelacyjnie się prezentują 😁
    Podziwiam za poczynioną ilość a efekt boski😍😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna ozdoba na Twoim koncie. Szalejesz z tą igłą, szalejesz :)
    Ściskam mocno i przeganiam wszystkie troski - sio!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna zawieszka Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zawieszka z choinką.

    OdpowiedzUsuń