sobota, 12 marca 2022

Wiosny szukam:)

Witajcie Kochani馃榾

 

Nawet nie wiecie jak bardzo t臋skni臋 za wiosennym ciepe艂kiem, s艂onko w prawdzie ostro 艣wieci ale temperatury jak w styczniu!;)

Z tej mojej t臋sknoty "wysup艂a艂am"sobie wiosenny obrazek, a w艂a艣ciwie prawie letni bo sk膮pany w moich ulubionych bzach.

 Hiacynty i bzy maj膮 boski zapach, uwielbiam i jedno i drugie馃挏

 

Bardzo polubi艂am te moje supe艂ki i sprawia mi to wielk膮 rado艣膰, pl膮tam niteczki bez wzorku tak jak mi w duszy gra.

 Mam w g艂owie pe艂no pomys艂贸w na nowe prace, wi臋c jeszcze chwilk臋 b臋d臋 Was m臋czy膰 t膮 moj膮 now膮 mi艂o艣ci膮 igie艂kowo- mulinkow膮馃槀 

 

Obrazek wpasowa艂 si臋 idealnie do splocikowej zabawy 

R臋kodzie艂o i przys艂owia 3, w kt贸rej bior臋 udzia艂:) 

 

 

W tym miesi膮cu Organizatorka uraczy艂a nas takim przys艂owiami:

 

1.Lepszy jest pi臋kny obraz ni偶 pi臋kne ramy.

2.Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa. 

       

Moim zdaniem przys艂owia bardzo prawdziwe, pierwsze bardzo do mnie przemawia i kojarzy mi si臋 z cz艂owiekiem.

Nie wa偶ne co na zewn膮trz, wa偶ne jest to co cz艂owiek ma w 艣rodku, dobro膰 serca i to co daje z siebie innym馃挅

Podziwiam takich ludzi, mam do nich ogromny szacunek, na moje szcz臋艣cie mam kilka takich os贸b w swoim otoczeniu 馃槏


 M贸j obrazek mo偶e nie jest pi臋kny, ale ramka to prawdziwa pora偶ka i taka zostanie bo w tym tamborku podoba mi si臋 najbardziej:)

Hiacynty w przepi臋knym kolorze mocnego r贸偶u otrzymane od pewnej wyj膮tkowej os贸bki dzielnie ozdabiaj膮 m贸j obrazek na fotkach.

Przyjaci贸艂ka wie co tygryski lubi膮 najbardziej:)))





Pi臋knie dzi臋kuj臋 za ka偶d膮 wizyt臋 i komentarz, pozdrawiam serdecznie, mi艂ych i spokojnych dni 偶ycz臋!

 

Buziaki馃槝

 

Ania. 

16 komentarzy:

  1. Obrazek uroczy a te bzy wok贸艂 okna,bajka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jakie to okno jest pi臋kne i ma nawet firanki w oknach. Cudnie Ci Aniu wysz艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Rewelacyjny haft Aniu!馃尮馃榿
    Zachwycam si臋 ka偶dym w臋ze艂kiem, ka偶dym szczeg贸likiem...kt贸ry tworzy to cudo.
    Zapachnia艂o mi nie tylko wiosna ale pi臋knym,greckim latem馃尫馃グ馃グ
    Wspania艂o艣ci!
    U艣ciski s艂oneczne馃尮馃尮
    K.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Przepi臋kny, pachn膮cy haft, Aniu :-)
    Czuj臋 si臋 odurzona zapachem i oczarowana wykonaniem.
    Uwielbiam motyw okna w fotografii. Widz臋 teraz, 偶e w hafcie jest r贸wnie interesuj膮cy :-)
    Moc serdeczno艣ci :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kny wiosenno - letni obrazek 馃槏
    To pl膮tanie niteczk臋 wychodzi genialnie ♥️

    OdpowiedzUsu艅
  6. Aniu, zachwyci艂 mnie ten haft, bo te偶 bardzo t臋skni臋 za wiosn膮 i za bzami - pachn膮cymi i skropionymi wiosennym deszczykiem.
    艢ciskam mocno.

    OdpowiedzUsu艅
  7. WOW! Jestem pod wielkim wra偶eniem! :)
    Pi臋kny haft i ozdobna ramka przy膰mi艂aby efekt obrazka dopracowanego w ka偶dym szczeg贸le.
    Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu.
    Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mil谩 Ania,
    Tvoja v媒拧ivka je n谩dhern谩, kr谩sna a zauj铆mav谩!!!Tak茅 okno ma钮 doma by sa mi p谩膷ilo...
    Pekn媒 de艌,
    A.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Wspania艂y ten obrazek. Jak ja lubi臋 takie hafciki. Tamborek 艣wietnie sprawdza si臋 jako ramka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  10. Tw贸j obrazek, Aniu, jest najpi臋kniejszy <3 I ciesz臋 si臋, 偶e poka偶esz nam jeszcze inne prace wykonane t膮 wspania艂膮 technik膮 haftu w臋ze艂kowego/supe艂kowego :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Obrazek 艣liczno艣ci, te kwiatki, firaneczki... Miodzio!:)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Bardzo 艂adny obrazek i super pomys艂! Te firaneczki robi膮 niez艂膮 robot臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Bzy wysz艂y bardzo naturalnie, wydaje si臋, 偶e mo偶na poczu膰 ich nieziemski zapach, a do tego to okienko :)
    Aniu, super obrazek "wysup艂a艂a艣"!

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ania 馃槺 Ty potrafisz wszystko馃槏馃槏cudowne okienko i po艂膮czenie r贸偶nych technik ,jestem zachwycona 馃槏馃槏
    U mnie troszeczk臋 wiosennego nieba ,zapraszam馃槝馃榿

    OdpowiedzUsu艅
  15. Pi臋kny obrazek powsta艂 - zachwycaj膮cy haft.

    OdpowiedzUsu艅