poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Choinka 2022 Kwiecień:)

Dzień dobry kochani:)

 

Za oknem zrobiło się biało, a ja uparcie trzymam się wiosennych klimatów i kolorów. 

Może tymi swoimi pracami chcę przywołać prawdziwą Wiosnę? 

Kto wie, może mi się w końcu uda😉

 Dzisiaj pokarzę Wam moje kolejne jabłuszko🍎

 

 Powiem szczerze, że o nich już zapomniałam na szczęście mam obok siebie pewną sympatyczną osóbkę która czuwa nad moją sklerozą i skutecznie mi o nich przypomniała.

Jabłuszko iście wiosenne a może nawet i letnie, z motywem kwiatu słonecznika:)



Jedna fotka jest w zimowym klimacie specjalnie dla Kasi na zabawę choinkową- Choinka 2022😍

 

I jeszcze banerek mojej ulubionej zabawy:)


A tak prezentują się wszystkie cztery jabłuszka które do tej pory udało mi się wyszyć, zostały jeszcze trzy do popełnienia:)


Dziękuję Wam pięknie Kochani za każde miłe słowo jakie zostawiacie pod moimi pracami, wasza obecność jest moją siłą napędową !💝

Prace są różne, jedne fajne a drugie mniej, najważniejsze że mam dużo radości przy ich tworzeniu😊

 

Pozdrawiam serdecznie, miłego i ciepłego tygodnia życzę !

 

Buziaki zasyłam😘

 

Ania. 

23 komentarze:

  1. Aniu, super jabłuszka, a to ze słonecznikiem właśnie podoba mi się najbardziej. Może faktycznie przywoła wiosnę?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Cudowne jabłuszka! Każde zachwycające, jedyne i wyjątkowe.
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi sie te jabluszka cudne sa pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słoneczne to jabłuszko, piekna kolekcja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Milá Ania,
    jablko je nádherné, krásne, tak ako aj ostatné výšivky :-)
    Srdečne pozdravujem
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jabłuszko jest piękne i pomysłowe! Uwielbiam słoneczniki, te kwiaty zawsze pozytywnie nastrajają :).
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki to i moje ulubione kwiaty. Twoje nagryzione Jabłko jest obłędne. Masz już świetną kolekcję <3 Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeżu! Super są. Przygarnęłabym do wyszycia,choć mam stado pomysłów. Ale to jak z książkami (i przepisami) im wiecej tym lepiej! 🙃

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe są Twoje nadgryzione jabłuszka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolejne jabłuszko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham te małe jabłuszka..a w każdym z nich zamknięta inna pora roku 😍
    Słonecznikowe na pewno przywoła wiosnę raz dwa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Albo mam sklerozę, albo te jabłuszka widzę po raz pierwszy. Przeoczyłam? Ale wszystkie baaardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jystynko trzy jabłuszka już na blogu pokazywałam (listopad, grudzień i styczeń)😉😊 Teraz przyszła pora na jabłuszko z kwiatkiem bo Wiosnę mamy.
      Dziękuję pięknie za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie 🌷😘

      Usuń
  13. Świetne są te jabłuszka cudne wzorki a razem wyglądają obłędnie. Jak by były54 to bym pomyślała ze na 4 pory roku. A to dzisiejsze ze słonecznikiem też jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te jabłuszka 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Są absolutnie doskonałe. Pod każdym względem. Aniu, pięknie "ugryzłaś" te cztery, a trzech kolejnych jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa, bo nie znam całej serii :-)
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe te Twoje jabłuszka Aniu, dopieszczone w każdym calu🥰I te zdjęcia przyrodnicze...boskie😳😁😁Muszę przyznać,że coraz bardziej nimi kusisz bo takie ozdoby na choince pewnie będą cudnie się prezentować🌹😁😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wspaniałe kolejne jabłuszko. I takie ma energetyczne kolory, teraz chyba tego najbardziej potrzebujemy - energii, pozytywów i słońca.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jabłko! Cieszą oko te pierwsze kwiaty. Już masz piękną kolekcję jabłuszkową.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te jabłuszka. Będzie super seria 😊

    OdpowiedzUsuń