sobota, 9 kwietnia 2022

Rękodzieło i przysłowia 3:)

Dobry wieczór 😍

 

Gdzie ta Wiosna ja się pytam? Moje ostatnie wiosenne posty nic nie dały, jak zimno było tak dalej zimno i deszczowo, aż się nie chce z domu wychodzić w taką pogodę😉

 

Dzisiaj przyszła pora na kolejną zabawę blogową prowdzoną przez Splocika, tak jak przysłowie mówi, baba o szydle.... więc ja baba z samego rana, przy porannej kawie zaczęłam zabawę z szydłem😂 

 

 W tym miesiącu prowadząca zabawę zaproponowała następujące przysłowia:

 

1.Baba o szydle, chłop o mydle.

2.Leniwemu baranowi ciąży jego wełna. 

 

Przysłowia dla mnie nieznane, nigdy o takich nie słyszałam no ale pracę zrobiłam i podpięłam ją do przysłowia nr. 1

 


 Przyznaję szczerze, poszłam na łatwiznę i wzięłam grube szydło nr.6, sznurek cięty w kolorze pudrowego różu i zrobiłam koszyczek z drewnianym spodem:)

 

 

Już za tydzień święta Wielkanocne, więc mój koszyczek przypomina trochę zająca lub królika jak kto woli bo ja zawsze mam z tym problem co jest co?😀

 

  

Jeszcze nie wiem co z nim zrobię, może będzie wykorzystany jako doniczka na hiacynty i posłuży jako świąteczna ozdoba? 

A może napełnię go czekoladowymi jajkami?...pomyślę nad tym:)

 


Na koniec postu jeszcze banerek zabawy, która coraz bardziej zaczyna mi się podobać i mam dużo frajdy z pracami pasującymi do proponowanych przysłów😀


Serdecznie dziękuję za wszystkie dobre słowa które u mnie zostawiacie,  cieszę się, że jesteście i zaglądacie 💕

 

Pozdrawiam serdecznie, słoneczka, ciepełka i miłego leniuchowania weekendowego życzę!

 

Buziaki zasyłam😘

 

Ania.

 

 

21 komentarzy:

  1. Przepiekna dekoracja świąteczna, piękne propozycje wykorzystania
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zajaczek jajeczka w nim beda sie sliczne prezentowac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, pięknie u Cię, jak zawsze! Cudny zajączek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z hiacyntami bardzo by mi się podobał :-)
    Twoje szydło zrobiło świetną robotę... Rzecz jasna nie samo, a z "Babą"! ;-)))
    Moc serdeczności posyłam, Aniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Świetny koszyczek! W każdej interpretacji będzie prezentował się idealnie, cudny jest :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zajączek, Aniu, bardzo mi się podoba. Wyobrażam go sobie wypełnionego czekoladowymi jajeczkami (oj, łasuch ze mnie:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszyczek z uroczym pyszczkiem zająco-królika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu koszyczek uroczy Ci wyszedł. Hihi, u mnie by nie przetrwały jajka czekoladowe położone tak na widoku :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiacynty, żonkile i szafirki będą w nim fajnie wyglądały :) czytam, że każda z nas ma na niego jakiś pomysł więc pewnie i Ty go jakoś wykorzystasz :) buzaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakkolwiek go wykorzystasz do dekoracji, będzie robił wrażenie, jest śliczny. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu super Ci ten koszyczek wyszedł. Na Święta to bym jakieś jajca wsadziła a potem to spoko może robić jako osłonka na doniczkę. Szczerze powiem że mnie zaskoczyłaś, ze wybrałaś pierwsze przysłowie. Zresztą jak powiesz facetowi ze to jest koszyczek i do tego różowy jak nic nie zrozumie i będzie myślał na pewno o czymś innym !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uszaty stwór..czy to zając czy królik 🐰 jest ekstra!
    Śliczny wiosenny kolorek, na pewno będzie super ozdobą, nie tylko w święta ♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki super koszyczek, ekstra Ci Aniu wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba taki "zającowy" koszyczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny koszyczek. Dzięki uszom jest taki inny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodki zajączek! Super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł i super wykonanie.
    Przypuszczam, że uszka są do ewentualnego odczepienia, czy "położenia po sobie" do wnętrza koszyczka i wtedy zastosowanie może być całoroczne.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny koszyczek, ale jako osłonka na doniczkę też będzie super :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny koszyczek! będzie ozdobą nie tylko na święta:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń