środa, 27 kwietnia 2022

Zapomniany ufok:)

Witajcie kochani:)

 

Do trzech razy sztuka...

Zapomniany i zakopany w czeluściach przydasiów haft został odnaleziony i dokończony,  nawet poduszkę z niego uszyłam!

 

Jestem z siebie taka dumna, to dzieło mojego życia biorąc pod uwagę rozmiar haftu, wzorek i ilość kolorów. To nie dla mnie takie hafty, ja muszę coś małego dziabać żeby szybko skończyć 😉

 Na początku mojej przygody z xxx ok.4lata temu, porwałam się z motyką na słońce. 

To koleżanka z pracy takim prezentem mnie uraczyła i cały zestawik w podzięce za drobną przysługę darowała💖

Wszystko było tak jak powinno być, wzór, komplet mulin, rozpiska kolorów...ooo...ja naiwna!

 Myślałam że wszystko pójdzie gładko i szybko, nie wzięłam pod uwagę rozmiaru haftu i szybko sprawę odpuściłam:( 

Szczerze podziwiam dziewczyny które haftują obrazy i duże hafty, naprawdę wielki szacun dla Was!😍

Dwa razy robiłam podejście do jego ukończenia, no niestety, kończyło się zawsze tak samo, haft lądował w pudle 😂

Poduszka uszyta z kanwy bez dodatku bawełny, bez żadnych ozdobnych dodatków typu koronka. Nie jestem fanką takich wzorów kwiatowych ale ten wyjątkowo mi się podoba, sprawia wrażenie rozmytych kwiatów i nawet konturów nie ma;)






 

Pozdrawiam serdecznie, moc uścisków zasyłam i pięknie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem 💝


Buziaki😘


Ania.

 

 

 

 

 

 

36 komentarzy:

  1. Piękna <3
    Super wzorek (lubię takie rozmycia, jakby akwarele) i wspaniale uszyta. To Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia haftowana jest bajeczna.Ja podziwiam wszystkie hafciarki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula 🥰🌺
      A ja podziwiam osoby które potrafią czytać wzory szydełkowe, dla mnie to czarna magia 😉

      Usuń
  3. Super haft. Gratuluję ukończenia go. Poduszka robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dobrze, że dokończyłaś ten haft, bo prezentuje się przepięknie. Podusia jak marzenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu buziaki w podzięce za dobre słowo, pozdrawiam serdecznie 😘😊

      Usuń
  5. Szacun wielki dla Ciebie że ukończyłaś tego UFO ka. Warto było bo poduszka wyszła cudnie. Ja z tych co Ty . Lubię małe hafty i podziwiam dziewczyny które haftują takie kolosy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mnie też duże wzory przerażają dlatego ten poszedł w zapomnienie, mały hafcik raz dwa i jest gotowy 😁
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz🌺🌺🌺

      Usuń
  6. No wiesz co takie cudenko odwlekalas .Super ,ze ukonczylas i teraz my podziwiamy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cornelko odwlekałam bo mnie przerósł tak po prostu, ale szkoda mi było bo wzór naprawdę jest śliczny 😊
      Dziękuję i serdeczności ślę 🥰🌺

      Usuń
  7. Wspaniała poduszka, cudny haft :) Warto było go skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam słonecznie 🌺🥰

      Usuń
  8. Cudna poduszeczka, Aniu!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu bardzo i moc serdeczności ślę 😘

      Usuń
  9. Wspaniała poducha powstała. Mi się wzór bardzo podoba, jednak chyba bym nie miała cierpliwości do tak dużych rozmiarów haftu. Gratuluję ukończenia ufoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu i cieszę się, że poducha Ci się podoba 🥰😊
      Uwierz mi, że moja cierpliwość była bardzo nadwyrężona...ojj bardzo!

      Usuń
  10. Oj, tak, Aniu!!! Ten haft ma w sobie to COŚ! Piękna poduszka w stylu retro :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu i w podzięce mnóstwo uśmiechu zasyłam 🥰🌺

      Usuń
  11. Niezwykły haft. Ja wręcz boję się tych dużych haftów , wprawiają mnie w stan nerwowy. Raczej wyszywam coś małego :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, ja przez ten haft to chyba mam troszkę swych włosów więcej, już nigdy więcej takich dużych projektów😉😁
      Dziękuję Ci pięknie za wizytę i pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

      Usuń
  12. Piękny haft 😍 dobrze ze ukonczylas ,ja mam pełno takich ufoczków🤫🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dana, trzymam kciuki za Twoje ufoczki i mam nadzieję je kiedyś zobaczyć na bogu😉😁
      Pozdrowionka serdeczne ślę 🥰🌺

      Usuń
  13. Najpiękniejsza poducha jaką widziałam 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że udało Ci się ukończyć wzór :).

    Poduszka pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dziękuję za miły komentarz!
      Buziaki ślę:):*

      Usuń
  15. Ładny mi ufok...poducha normalnie prezentuje się niesamowicie!
    Piękna, ogromna i cudownie wykończona...Kochana wymiatasz!
    Pozdrawiam serdecznie :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana takie słowa od Ciebie to miód na moje serce🥰
      Jesteś moim niedoścignionym Guru w temacie xxx i scraobokingu, więc tym bardziej się cieszę że poducha przypadła Ci do gustu 😊😁
      Buziak i Kasieńko 😘😘

      Usuń
  16. Nie jesteś sama! Ja mam zimowy, ładny wzorek, ale jest na kanwie z malymi oczkami i leży sobie i czeka na lepsze czasy. Bo przecież Choinka 2022, wzór wybrany przez Męża, potem chce w końcu dla mnie wyszyć. Musiałabym do niego zaglądać choć raz w tygodniu to może skończe za klika lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest coś ważniejszego do zrobienia, no cóż 😉😊
      A drobna kanwa to też nie dla mnie, ślepa już jestem z racji wieku 🤣
      Przyjdzie taki czas, że skończysz swój hafcik czego Ci bardzo życzę !
      Pozdrawiam słonecznie 🌺🌼🍀

      Usuń
  17. Cudowny haft i śliczna poduszka wyszła 🙂
    A ja znów wolę duże obrazy niż takie maleństwa....lepiej mi się haftuję duże !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 💕
      Mnie duże hafty przerażają, wolę małe formy, brak mi cierpliwości 😉

      Usuń
  18. Proszę nie nazywać tej poduszki urokiem 😠ona jest zachwycająca¡❤️👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu i pozdrawiam ciepło 😍😊

      Usuń