sobota, 7 maja 2022

Komunijny box:)

 

Dzie艅 dobry kochani馃槏

 

Na pocz膮tek...

Serdeczne podzi臋kowania dla wszystkich komentuj膮cych pod poprzednim postem, bardzo si臋 ciesz臋, moje " dzie艂o" 偶ycia przypad艂o Wam do gustu馃挅:)

 

Przychodz臋 do Was dzisiaj z komunijnym boxem dla ch艂opczyka. Jak wiadomo wszystkim, maj komuniami stoi wi臋c i ja kilka komunijnych prac wykona艂am dla najbli偶szych.

O zrobienie boxa zosta艂am poproszona na tzw. ostatni膮 chwil臋, ale wiadomo...przyjaci贸艂ce si臋 nie odmawia;)馃槉

 W moich zapasach przydasiowych nie mia艂am za bardzo odpowiednich papier贸w, wykrojnik贸w czy komunijnych tekturek a by艂o ju偶 za p贸偶no na zamawianie  w necie, musia艂am sobie radzi膰 tym co mia艂am. 

Bardzo lubi臋 tworzy膰 te ma艂e pe艂ne uroku pude艂eczka, wi臋c z przyjemno艣ci膮 podj臋艂am wyzwanie

 Boxa robi艂am wczoraj, a w niedziel臋 komunia.


Do zrobienia boxa wykorzysta艂am papier wizyt贸wkowy w b艂臋kitnym i bia艂ym kolorze. Zdj臋cia nie oddaj膮 faktury papieru a szkoda , bia艂y papier ma delikatny metaliczny po艂ysk, a niebieski fajn膮 faktur臋 kratki. 





艢cianki boxa ozdobi艂am tekturkami kt贸re jakim艣 cudem znalaz艂am, na jednej ze 艣cianek umie艣ci艂am kieszonk臋 na pieni膮偶ki.

 


Troszk臋 pokombinowa艂am i jestem z pracy zadowolona, efekt ko艅cowy pozytywnie mnie zaskoczy艂. 

Moim zdaniem wysz艂o delikatnie i taki by艂 m贸j plan馃槈

 

 

Zamawiaj膮cej boxik bardzo si臋 podoba艂 a to dla mnie najwi臋ksza nagroda, mi贸d na moje serce馃挐


 To dla mnie du偶a odmiana, taka praca bez wielkiej ilo艣ci kwiat贸w i ozd贸bek, ja lubi臋 zawsze na bogato:)))

 

Do kompletu wykona艂am zawieszk臋 w kszta艂cie tagu do prezentu w tej samej tonacji kolorystycznej馃槉 

 

Na koniec postu pragn臋 z艂o偶y膰 偶yczenia wszystkim scrapuj膮cym dziewczynom z okazji DNIA SCRAPBOKINGU kt贸ry by艂 obchodzony 2 Maja.

Tym zaprawionym w bojach skraperkom przez du偶e S i tym co sobie co艣 tam dla przyjemno艣ci d艂ubi膮,  

偶ycz臋 nieustaj膮cej weny tw贸rczej i rado艣ci z zabawy z papierem,  niech ka偶da wasza praca b臋dzie najpi臋kniejsza i wywo艂uje u艣miech na twarzy obdarowanej osoby:)


Pozdrawiam cieplutko i mi艂ego weekendu 偶ycz臋:)


Buziaki馃槝


Ania. 


Ps. Czy Wy te偶 macie k艂opoty z komentowaniem? Tyle blog贸w odwiedzi艂am przez maj贸wk臋, a m贸j komentarz pojawia si臋 a potem znika...nie wiem co si臋 dzieje馃槅

 

 

 

 





 

12 komentarzy:

  1. Wspania艂y box zrobi艂a艣, delikatny, za艣 do komentowania musimy przywykn膮膰, nie mamy na to wp艂ywu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢liczno艣ci pude艂ko - wspania艂a pami膮tka. :)
    Niekt贸re blogerki w艂膮czy艂y moderacj臋 (ja te偶 mam w艂膮czon膮), ale z komentarzami jest problem (te偶 mam).
    To chyba zale偶y od u偶ywanej przegl膮darki.
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kny ten box 馃挋
    Wyszed艂 bardzo delikatny, idealny upominek komunijny 馃巵

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudny delikatny i gustowny pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. O w艂a艣nie mamy przyk艂ad, Aniu - m贸j komentarz znikn膮艂. Na pewno trafi艂 do spamu, bo i ja musz臋 ostatnio niekt贸re komentarze dziewczyn ze spamu wyci膮ga膰.
    A boxik przepi臋kny i pe艂en uroku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Aniu podziwiam Tw贸j box .Jak na brak materia艂贸w do jego stworzenia to dla mnie jest 艣wietnie. Kilka razy ju偶 zauwa偶y艂am, 偶e im mniej mamy materia艂贸w tym fajniejsza praca powstaje!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Aniu wida膰, 偶e potrafisz zrobi膰 co艣 z niczego :).

    Box wyszed艂 Ci super.

    Ja teraz te偶 mam problem z komentarzami. S膮 i znikaj膮...

    OdpowiedzUsu艅
  8. Box bardzo udany. Dobrze napisa艂a艣 - delikatny, bo na pewno skromny nie jest, ale delikatny jak najbardziej!
    U艣ciski

    Ps. Te偶 ju偶 mia艂am kilka sytuacji negatywnych z komentarzami. My艣l臋, 偶e to wina znowu bloggera.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Aniu ciesz臋 si臋 偶e wreszcie mog臋 komentowa膰 Twoje prace bo s膮 bardzo w moim gu艣cie! Wiesz 偶e od jakiego艣 czasu uwielbiam boxy i zawsze ch臋tni ogl膮dam prace innych.Ten bardzo mi si臋 podoba i o dziwo nie wpad艂am na to 偶e zewn臋trzne papierki mog膮 by膰 w jednym kolorze! Musz臋 zrobi膰 w podobnym stylu 馃檪 pi臋knie go wykonalas!
    Aniu dzi臋kuj臋 za wsparcie i dobre s艂owo... ciesz臋 si臋 ogromnie 偶e b臋dziesz kontynuowa膰 zabaw臋 ❤️馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jak ja lubi臋 ogl膮da膰 takie pi臋kne wykonane prace! Boxik jest cudowny, nieprze艂adowany, bez kiczu, stonowany - na komunijn膮 pami膮tk臋 idealny :) Buziaki przesy艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Pi臋kna praca, Aniu. Jestem pod ogromnym wra偶eniem. Moc serdeczno艣ci posy艂am :-)

    OdpowiedzUsu艅
  12. o je偶u! pi臋kne. Jestem pod mega wra偶eniem. Jak ju偶 pewnie wiesz "ulepszyli" komentowanie

    OdpowiedzUsu艅