sobota, 23 lipca 2022

Box- Pamiątka Chrztu Świętego:)

Dzień dobry:)

 

W ramach odpoczynku od haftów wszelakich, przychodzę dzisiaj do Was kochani z papierkową pracą wykonaną już jakiś czas temu. Ja już chyba mam sklerozę na starość, praca wykonana w maju a ja o niej dopiero teraz sobie przypomniałam😅

Jak dobrze wiecie, bo już nie raz o tym pisałam, bardzo lubię tworzyć te małe ozdobne pudełeczka i mam z tego niezłą fradję.

Na prośbę koleżanki z pracy wykonałam boxa dla chłopczyka z okazji Chrztu Świętego💝

Przepiękne dziecięce papiery od ScrapAndMe z kolekcji Little Cuties 09 tylko ułatwiły mi pracę. 

Kolekcja jest naprawdę bajeczna, jestem nią zauroczona na maxa😍

I jak to u mnie często bywa, zdjęć będzie pod dostatkiem bo ja nigdy nie mogę się zdecydować które fotki wybrać, a nacykałm ich jak wariatka😂








Z tego co mi wiadomo pudełeczko bardzo się podobało, koleżanka też była nim zachwycona.

 Dla mnie to największa nagroda💝



Pięknie dziękuję za każde miłe słowo które u mnie zostawiacie, serdeczności nieustające zasyłam i miłego weekendu życzę:)


Buziaki 😘


Ania.

 

 

6 komentarzy:

  1. Aniu super to pudełeczko wyszło. A jak by jeszcze do niego dorobić specjalne nosidełko !! A co tam ważne że koleżanka super zadowolona!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki boxik. Te dziecięce pastele a obłędne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ja też jestem zachwycona tym wyjątkowym boxikiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny box 🤩 każdy szczegół tak idealnie dopracowany, mistrzostwo ♥️
    I kolekcja papierów wyjątkowo urocza i fantastycznie pasuje do takiej okazji 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko w tych niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłabym zachwycona - box wyszedł naprawdę wspaniały.

    OdpowiedzUsuń