poniedzia艂ek, 18 lipca 2022

Choinka 2022 Lipiec :)

 

Dzie艅 dobry Kochani馃榾

 

Witam Was bardzo serdecznie po d艂ugiej przerwie urlopowej, st臋skni艂am si臋 za blogowymi rewirami i waszymi pi臋knymi pracami馃挐

Gdzie by艂am i co robi艂am podczas urlopowej laby zobaczycie na ko艅cu tego wpisu.

Wypocz臋ta i zrelaksowana na maxa, zauroczona pi臋knem morskich i g贸rskich klimat贸w musz臋 ostro bra膰 si臋  do pracy馃槆

Czasu malutko bo koniec miesi膮ca tu偶 tu偶, a ja mam cztery zabawy do ogarni臋cia upsss...:))))

 

Na pierwszy ogie艅 Kasiowa zabawa Choinka2022 馃槏

 

Przygotowa艂am du偶e serducho (23x15 cm) w zimowej szacie, taki prosty widoczek lasu w 艣nie偶nej scenerii. Mo偶e nie jest to praca zbyt wyszukana a zdj臋cia nie oddaj膮 tego co wida膰 na 偶ywo, mnie si臋 bardzo podoba.

 

 Serduszko b臋dzie ozdob膮 w 艣wi膮teczno- zimowym czasie, dzi臋ki temu, 偶e ozdobi艂am je srebrnymi koralikami pi臋knie si臋 b艂yszczy:)

 

Obowi膮zkowo banerek zabawy, tak wa偶nego elementu nie mo偶e zabrakn膮膰馃榾

 


 

A tutaj kilka migawek z urlopowego lenistwa馃槣

Czas sp臋dzi艂am nad Ba艂tykiem w male艅kiej miejscowo艣ci Rewa w ok. Gdyni. Wioska jest tak po艂o偶ona, 偶e z jednej strony znajduje si臋 Zatoka Pucka czyli spokojne morze, a z drugiej strony mamy otwarte morze. Pogoda w tym roku by艂a przepi臋kna, s艂oneczna i wietrzna taka jak lubi臋. 

Spacerom po pla偶y nie by艂o ko艅ca uwielbiam szum morza o ka偶dej porze dnia,  przy tak pi臋knej s艂onecznej pogodzie ...normalnie bajka!

Ale 偶eby nie by艂o za spokojnie to jeden dzie艅 sp臋dzi艂am na festiwalu Open'er w Gdyni, g艂贸wnie interesowa艂 mnie koncert Imagine Dragons馃槑

 


Po nadmorskim lenistwie pojecha艂am na kilka dni na S艂owacj臋, 偶eby troch臋 rozrusza膰 stare ko艣ci 馃槀

Moim celem by艂 S艂owacki raj, jest to cudowne miejsce po艂o偶one w cz臋艣ci 艁a艅cucha S艂owackich Rudaw w Karpatach Zachodnich.

Znajduj膮 si臋 tam fantastyczne szlaki do pieszych w臋dr贸wek, pi臋kna fauna i flora, mn贸stwo wodospad贸w, drabinek, w膮woz贸w, most贸w zawieszonych na linach...ahhh...uwielbiam tak膮 adrenalin臋馃槏 

Jest to naprawd臋 bajeczne miejsce kt贸re zachwyci艂o mnie kilka lat temu, pozna艂am je dzi臋ki przyjaci贸艂ce kt贸ra zaszczepi艂a we mnie mi艂o艣膰 do g贸r za co jestem jej baaaadzo wdzi臋czna馃槝馃挄

 

 

Ufff...rozpisa艂am si臋 dzisiaj na ca艂ego:)))

 

Pozdrawiam serdecznie kochani, buziaki zasy艂am i pi臋knych dni 偶ycz臋馃槝

 

Ania.

 

 



 

 

25 komentarzy:

  1. Serducho cudowne, bajkowa zimowa sceneria :)
    A urlopu nic tylko pozazdro艣ci膰, ahh tych drabinek i wodospad贸w chyba b臋d臋 musia艂a spr贸bowa膰. K

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Karolka馃グ馃槝
      Serducho jest Twoje, b臋dzie Ci pasowa膰 do dekoracji 馃槈馃檪

      Usu艅
  2. 艢wietne to serducho i super hafcik na nim. Co do Ba艂tyku to i nie dla mnie upa艂y, Lubi臋 umierkowane s艂oneczko, lubi臋 艂azi膰 po piachu, byle nie pada艂o, nawet wiatr mi nie przeszkadza, byle nie wali piachem po 艂ydkach. S艂owacki Raj ... to mo偶e marzenie, ale niestety nie przepadam za drabinkami zw艂aszcza tymi w pionie :-)
    Aniu mia艂a艣 bardzo udane wakacje i urlop.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja te偶 nie przepadam za upa艂ami, w tym czasie jak by艂am temp.25st czyli idealna 馃檪
      Dzi臋kuj臋 Ci bardzo za komentarz i pozdrawiam serdecznie 馃尮馃尮馃尮

      Usu艅
  3. Serducho rewelacyjne, b臋dzie pi臋kn膮 ozdob膮 w 艣wi臋ta. :)
    Urlopowanie wspania艂e - min臋艂o, ale wspomnienia pozostan膮. :)
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Splociku, bardzo si臋 ciesz臋 偶e serducho przypad艂o Ci do gustu 馃檪
      Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam serdecznie 馃尮馃尮馃尮

      Usu艅
  4. Serduszko jest super. Od razu pomy艣la艂am "z g贸rki na pazurki" hihi :).

    Mia艂a艣 super wakacje i nad morzem i w g贸rach. Cho膰 dla mnie te szlaki spacerowe na S艂owacji troch臋 za strome :).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hihi...masz racj臋, s膮 g贸rki jest 艣nieg, trafne skojarzenie 馃榾
      Pozdrawiam serdecznie i dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂贸wko馃槝馃尮

      Usu艅
  5. Fajne serducho! Najwa偶niejsze 偶e podoba sie Tobie 馃憤 Morze uwielbiam (a mam je tak daleko) g贸r nie znosz臋 (a mam je tak blisko)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam morze i kocham g贸rskie w臋drowanie, przyjaci贸艂ka pokaza艂a mi pi臋kno g贸r i tak mi zosta艂o 馃グ Ja tak jak Ty, do morza daleko a w g贸ry blisko ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dzi臋kuj臋 za wizyt臋 馃槝

      Usu艅
  6. Aniu, ciesz臋 si臋, 偶e urlop by艂 tak udany. A serducho po prostu 艣wietne.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 kochana za dobre s艂贸wko 馃尮馃尮馃尮
      Buziaki Ma艂gosiu 馃槝

      Usu艅
  7. Pi臋kne serduszko z hafcikiem jakby pami膮tk膮 z g贸r kt贸re odwiedzi艂a艣. Tak mi si臋 skojarzy艂o. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Racja Alu, g贸ry zim膮 te偶 maj膮 sw贸j urok, trafi艂a艣 w punkt馃檪
      Pozdrawiam cieplutko i serdeczno艣ci 艣l臋 馃グ馃尮

      Usu艅
  8. Serduszko w choineczki . Bardzo fajne po艂膮czenie. Sympatycznie si臋 prezentuje.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Serducho cudno艣膰, dla mnie to 艣nie偶ne szczyty i trasy do szusowania, czyli to co zim膮 najwspanialsze poza 艣wi臋tami! Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ule艅ko bardzo si臋 ciesz臋 z Twojej wizyty i pi臋knych s艂贸w 馃グ
    Na nartach nie je偶d偶臋 ale o艣nie偶one szczyty bardzo lubi臋.
    Serdeczno艣ci 艣l臋 馃檪馃尮馃尮馃尮

    OdpowiedzUsu艅
  11. 艢wietne serducho wyszykowa艂a艣 Aniu...pi臋knie oddaje zimowo- 艣wi膮teczny
    klimat...b臋dzie pi臋kn膮 dekoracj膮 w czasie 艣wi膮t :)
    Urlop rewelacja..nic tylko podziwia膰 i zazdro艣ci膰:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Kasiu za i wizyt臋 i dobre s艂owo, zapraszam cz臋艣ciej 馃グ
      Buziaki 馃槝

      Usu艅
  12. Serce w zimowej ods艂onie jest przepi臋kne i te choineczki, i koraliczki :)
    Urlop mia艂a艣 bardzo udany i r贸偶norodny. Najlepszy taki!
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsu艅
  13. Dzi臋kuj臋 Violu pi臋knie 馃檪
    Serdeczno艣ci 艣l臋 馃槝馃尮

    OdpowiedzUsu艅
  14. Serducho dok艂adnie takie jak lubi臋 - takie ozdoby wygl膮daj膮 zawsze sza艂owo.
    Wakacji zazdroszcz臋 troszeczk臋 :) Pi臋knie mia艂a艣 i nad morzem i w g贸rach (g贸ry nie dla mnie, ale lubi臋 podziwia膰 widoki).
    Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie Kasiu za mi艂y komentarz 馃槝馃尮
      Ciesz臋 si臋 bardzo, 偶e serduszko w Twoim klimacie!
      Buziaki 艣l臋 馃檪

      Usu艅