艣roda, 31 sierpnia 2022

Wielkanocny wianek inaczej:)

Dzie艅 dobry 馃榾

 

Co艣 mi ostatnio nie idzie w rob贸tkowym 艣wiecie, ch臋ci brak i si艂y gdzie艣 odesz艂y a o wenie nie wspomn臋馃槀

Sierpie艅 zlecia艂 mi w expresowym tempie, mn贸stwo pracy w pracy, dy偶ury po 24h (z powodu braku personelu) skutecznie odebra艂y mi si艂y witalne i jedyne o czym marzy艂am po powrocie z pracy to pole偶e膰 odpocz膮膰 i zebra膰 si臋 w nast臋pny dzie艅 do pracy.

Na szcz臋艣cie ja ju偶 prawie na walizkach, od jutra zaczynam 10 dniowy wyjazdowy urlop z czego si臋 bardzo ciesz臋:))) 

 

 Zanim jednak wyjad臋 to zaprezentuj臋 Wam prace kt贸r膮 przygotowa艂am dla Ma艂gosi na blogow膮 zabaw臋 Pascha 2022-2023.

 

W ramach pozbycia si臋 resztek sznurk贸w z kt贸rych robi艂am koszyki wykona艂am wieniec na styropianowej bazie.

 Szyd艂o posz艂o w ruch i powsta艂a ca艂kiem przyjemna ozdoba wielkanocna馃槏

Ca艂o艣膰  udekorowa艂am jajem w kordonkowej koszulce, zaj膮cem i kwiatami z gipsu w艂asnor臋cznie wykonanymi przy pomocy foremek.

Jak Wam si臋 Kochane podoba taki wielkanocny wieniec w pastelowych barwach?





I jeszcze banerek zabawy, 偶eby tradycji sta艂o si臋 za do艣膰;)

 

Na koniec, chcia艂am bardzo serdecznie podzi臋kowa膰 Danusi

 z bloga Skrawek T臋czy za przecudn膮 poduch臋 z Pep膮馃槏

 

 Zam贸wi艂am tak膮 podusi臋 dla mojej wnuczki kt贸ra jest wielk膮 mi艂o艣niczk膮 tej uroczej 艣winki

Danusia spisa艂a si臋 na medal, dla mnie jest Mistrzyni膮 i maszyna do szycia nie ma dla niej 偶adnych tajemnic.

 Jej poduchy i po艣ciele dla dzieci s膮 wyj膮tkowe i bardzo starannie wykonane, radosne z mn贸stwem aplikacji i ozd贸b. Po艣ciel z imieniem Maja kt贸r膮 te偶 od Danusi naby艂am ma ju偶 przesz艂o dwa lata i jak to przy dziecku jest prana bardzo cz臋sto a wszystko wygl膮da tak jak nowe:)

Wraz z poduch膮 otrzyma艂am od Danusi upominek w postaci pi臋knego zestawu kwiat贸w do scrapbokingu, koronek i przyda艣k贸w

 

Danusiu Kochana jeszcze raz, serdecznie dzi臋kuj臋馃挅馃槝

 

Gapa ze mnie wielka, nie zrobi艂am zdj臋cia poduchy i prezentu jaki otrzyma艂am:(

 Poni偶ej zamieszczam fotk臋 mojej wnusi w towarzystwie Pepy i zapraszam na blog Danusi gdzie dok艂adnie zobaczycie jak 艣licznie podusia zosta艂a uszyta.

 Moja 2,5 letnia Majka oszala艂a na widok takiej Pepy, zgarn臋艂a poduch臋 do swojego "du偶ego" ju偶 艂贸偶eczka i teraz 艣pi w towarzystwie Pepy i jej braciszka 馃榾


Dzi臋kuj臋 pi臋knie za wszystkie komentarze, pozdrawiam serdecznie i pi臋knych dni 偶ycz臋 馃槝

 

Ania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 komentarzy:

  1. Co艣 pi臋knego stworzylas, wianek bajeczny.Podusia s艂odka, widzialam u Danusiu Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wianek piekny wnusia zadowolona i wyjazd milego wypoczynku馃グ

    OdpowiedzUsu艅
  3. Aniu, zauroczy艂 mnie ten wianek. A podusi臋 podziwia艂am ju偶 na blogu Danusi.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pi臋kne dzi臋ki :)))
      Serdeczno艣ci nieustaj膮ce Ma艂gosiu:*

      Usu艅
  4. Cudny ten wianuszek i sznurki znalaz艂y swoje drugie 偶ycie i b臋dzie 艣wietna ozdoba na Wielkanoc. Co do bloga Danusi to zach臋ca膰 nie nie trzeba, mam wiele rzeczy przez ni膮 szyte i dziergane, nawet si臋 ostatnio 艣mia艂am 偶e ma zam贸wienia od samych A艅 :-) Te偶 mi teraz co艣 szy艂a i te偶 dosta艂am super prezent od niej, nied艂ugo si臋 pochwal臋 !!
    Pozdrawiam i 偶ycz臋 udanego urlopu!! Wypocznij i wr贸膰 z nowym zapasem weny i energii do tworzenia.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie Aniu za ka偶de s艂owo, pozdrawiam cieplutko:)))

      Usu艅
  5. Pi臋kny wianuszek wymy艣li艂a艣. Ma niezwyk艂膮 form臋. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jeste艣 bardzo pomys艂owa i i stworzy艂a艣 bardzo 艂adna prac臋 na nasz膮 zabaw臋. Wcale nie brakuje Ci pomys艂贸w :) sierpie艅 szybko min膮艂 mam nadziej臋, 偶e po urlopie wr贸cisz z nowymi pomys艂ami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ob艂臋dny wianuszek! Uwielbiam Aniu Twoj膮 kreatywno艣膰!
    U艣ciski :-)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Fantastyczny jest ten wianek Aniu, taki radosny i wiosenny...Cudo! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsu艅