piątek, 2 września 2022

Kolorowy rok- igielnik w pomarańczowych kolorach:)

Witajcie kochani😀

 

Myślałam, że na dam rady bo pracy żadnej nie miałam i z pomysłem było kiepsko. Szkoda mi było odpuścić jedną zabawę i wczoraj wieczorem postawiłam kilka krzyżyków w pomarańczowym kolorze dla Katarzyny- Krzyżykowe szaleństwo, na zabawę Kolorowy rok:)

Wyzwanie 8 kolor pomarańczowy

 

Dzisiaj wczesnym rankiem pakowałam walizkę i  kończyłam malutki igielnik w pomarańczowe różyczki.

 Ozdobiony bawełnianą koronką i pomarańczową taśmą nabrał delikatnego i romantycznego wyglądu, taki miły gadżecik który cieszy oko i czasami się przydaje😍

Igielnik naręczny, na szerokiej białej gumie może mieć różne zastosowanie według upodobań.

 Można go założyć na rękę, dłoń lub nałożyć na np. słoiczek, może też spokojnie sobie leżeć😉

Zdjęć jak zawsze dużo, ja już tak mam, że nie mogę się zdecydować jakie wybrać. Za plan zdjęciowy służy mi balkon, wystawiam tylko rękę za barierkę a piękne drzewa dają mi śliczne tło zdjęciowe:)

Hehe...moja stara spracowana dłoń nie wygląda na nich za dobrze ale młodszej modelki nie miałam no cóż ,,,życie😂😅

 

Zapraszam do obejrzenia igielnika w kilku wariantach użytkowych💛







          Banerek pomarańczowego wyzwania zamieszczam poniżej:)


         Pozdrawiam Was Kochane cieplutko i dziękuję, że jesteście💝

Zamyka walizkę i zmyka na urlop który bardzo ciekawie się zapowiada, czytamy się za dwa tygodnie😍

Paaa😘

 

 Ania,

 

 

20 komentarzy:

  1. Przepiękny drobiazg, Aniu :)
    Tak się przyglądam tym pętelkom dookoła, to jakaś taśma, czy jak? Fajnie to ozdabia całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu to bawełniana koronka przyszyta do około, troszkę umarszczona😊
    Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
    Dziękuję pięknie za miłe słowa 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, pięknie to wygląda.
      Wypoczywaj i czerp z wyjazdu ile wlezie <3

      Usuń
  3. Słodki ten igielnik, fajne ciepłe kolorki .Wypoczywaj i ładuj akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny igielnik ! Każdy szczegół tak bardzo dopracowany🥰😍 idealny 😇
    Miłego wypoczynku 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny igielnik i bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny igielnik :).

    Masz śliczne nożyczki :).

    Udanego urlopu. Ja wyjeżdżam w niedzielę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ważne że zdążyłaś przed wyjazdem na wakacje
    Nic nie szkodzi że hafcik malutki ale uroczy no i super wykończony, a taki igielniczek zawsze się przydaje, choć przyznam rzadko z niego korzystam w trakcie pracy !!
    Pozdrawiam i udanego urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy igielnik, Aniu.
    Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam takie igielnki na rękę i bardzo mi sie podoba pomysł a Ty go świetnie wykonalaś projekt, moze samej kiedyś uda mi się zrobić coś podobnego. A tymczasem życzę Ci dobrego urlopu i wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Cudny Twój igielniczek, świetny miałaś pomysł i jak zawsze cudnie go zrealizowałaś!
    Udanego wypoczynku Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milá Ania,
    vytvorila si krásny ihelník a nádherné fotky.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności igielniczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Igielnik bardzo mi się podoba. Masz rzeczywiście śliczny widok i tło do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy😍 ty potrafisz nawet na szybko cuda wyczarowac 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!:)
    Może miałabyś Aniu ochotę dołączyć do wspólnego czytania
    https://czasdlahaftu.blogspot.com/2022/09/stranger-things-by-clouds-factory.html
    Zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny igielnik i tak ładnie wykończony koronką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności.. aż szkoda wbijać igły

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności :) i jakie masz cudne nożyczki.
    Miłej zabawy, buziaki

    OdpowiedzUsuń