poniedziałek, 19 września 2022

Przysłowia i rękodzieło- Wrzesień:)

Dzień dobry kochane:)

 

Cudowny urlopowy czas szybko się skończył więc najwyższa pora wrócić w blogowe progi😍

Gdzie byłam i co widziałam zobaczycie w najbliższym czasie, zdradzę tylko, że mój urlop był bardzo intensywny i dostarczył mi mnóstwo pozytywnych wibracji. Był ucztą dla ducha i oczu:)

 
A teraz muszę mocno zakasać rękawy bo miesiąc powoli dobiega końca a ja w szarym polu z zabawami blogowymi, u Was też już dawno mnie nie było a jestem ciekawa co tam pięknego zmajstrowałyście?

Jesiennie za oknem się zrobiło, wieczory coraz dłuższe, będzie dużo czasu na blogowe szaleństwa i wizyty u Was Kochani:)

Wieczór z kubkiem gorącej herbaty, ciepły kocyk i robótka na kolanach, to jest to co lubię! 

Taka ze mnie jesienna dziewczyna😂

 

Dzisiaj pokarzę Wam urodzinowego boxa który poleci na zabawę do Splocika😀

Jak zawsze organizatorka tej sympatycznej zabawy podała dwa przysłowia do wyboru.

1.Wchodzi się na szczyt góry nie żeby zobaczyć niebo lecz równinę.

2.Ciekawska kobieta jest w stanie obejść tęczę tylko po to, żeby zobaczyć niebo. 

 Wybrałam przysłowia nr. 2 a z niego słowo KOBIETA. 

Dla kobiety- solenizantki na 70 urodziny wykonałam box o który poprosiła mnie koleżanka blogowa💝

Miałam pewne obawy czy sprostam wyzwaniu, czy praca moja będzie się podobać?

 Powiem Wam szczerze. stres był;(

Koleżance box przypadł do gustu mam nadzieję, że obdarowana była zadowolona z mojej pracy.

 Box w delikatnych pastelowych barwach, ozdobiony różami w kolorze bladego różu. 

Na życzenie,w centralnej części pudełeczka znajduje się małe pudełeczko na prezent:)









 

A tutaj banerek splocikowej zabawy dla jasności sprawy 😏


Pięknie dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami, każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i motywuje do dalszego prowadzenia bloga😍

Jesteście moją siłą napędową!


Serdeczności nieustające zasyłam i pozdrawiam ciepło, miłego tygodnia życzę:)


Buziaki😘


Ania.

 

  

13 komentarzy:

  1. Czy podolalas ? Na 100 %, box jest sliczny, dopracowany.Pozdrawiam deszczowo i wietrznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niepotrzebnie się chyba martwiłaś, bo box na zdjęciach wygląda rewelacyjnie. Wydaje mi się, że nie widziałam takiego rozwiązania z pudełkiem na prezent - bardzo fajnie to wyszło.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cudny box zrobiłaś :).

    Z ciekawością czekam na Twoją relację z wakacji :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko wykonałaś - bardzo mi się podoba. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, boxik zrobiłaś po prostu przecudowny. Jestem zachwycona!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo prawdziwe Aniu, bardzo mi się podoba to pudełko!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczne pudelko tak go nazwalam cacuszko w kazdym calu patrze i nie moge sue napatrzec ,ze takie cudo mozna zrobic .Corcia wiedziala co moje oczy lubia i znalazla raczki ktore to zrobily pozdrawiam i zycze dalszej kreatywnosci Cornelka2

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślałam "cacuszko" gdy zobaczyłam ten box-ik. Skąd stres? Aniu, wyszło perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę Aniu że obdarowana zadowolona, bo box jest cudny. Świetne te tekturki jak i rewelacyjne to pudełeczko na środku na prezent. Super że urlop Ci się udał !! Ciekawość mnie zżera gdzie byłaś i co widziałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko rewelacyjnie dopracowane . Wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne pudełko! Każdy szczegół zachwyca, uwielbiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no poszalałaś pani Aniu normalnie :)
    Box rewelacja...wspaniały, okazały i kobiecy...taki z rozmachem.
    Bardzo mi się podobają te wszystkie detale, widać że dopieściłaś go w każdym calu :))
    Uściski kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń