niedziela, 30 października 2022

Choinka 2022 Pażdziernik:)

 Dobry wieczór 😀


Dzisiaj będzie szybciutko, post expresowy;)

Miesiąc nie ubłagalnie dobiega końca więc spieszę do Was Kochani z pracą przygotowaną na Xgalaktyczną Zabawę Choinkową😍

Czy wiecie, że za dwa miesiące już będzie po świętach BN?

Jennyy...jak ten czas szybko leci, chwilę temu zaczynałyśmy 5 jubileuszową edycję tej fantastycznej zabawy a za moment już koniec...;(

W tym miesiącu przygotowałam świąteczną poduszkę z haftem uroczego elfa. Haft obszyłam czerwoną bawełną w białe śniegowe gwiazdki, ozdobiłam bawełnianą koronką i moimi ulubionymi mini pomponikami na taśmie:) 

Kolejna poducha do kolekcji tak się prezentuje😏






Dla porządku sprawy, uroczy banerek zabawy poniżej

 

Serdecznie dziękuję za każde miłe słówko pod poprzednim postem, 

pozdrowienia słoneczne zasyłam i miłego tygodnia życzę.


Buziaki😘


Anna.

 

 

19 komentarzy:

  1. Cudowna,zachwycająca poduszka Aniu i ta aranżacja 😘bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Kocham takie hafciki i chylę czoła prze wykonaniem poduszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko, uwielbiam takie hafciki, wspaniała świąteczna podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę magiczna poduszka, haft cudowny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft i piękna poduszka. Wspaniale ożywi wnętrze w świątecznym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wspaniale wyszła elfowa poduszka. I haft piękny i jego obramowanie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Cudna poducha! Aż wzystko we mnie się śmieje na jej widok :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, czy mogę się przytulić do Twojej podusi? Przyciąga tak bardzo, jest śliczna!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja powoli zastanawiam się nad prezentami pod choinkę :).

    Twoja podusia jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, poducha jest po prostu rewelacyjna, zachwycił mnie ten radosny elfik.
    Przesyłam buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Leci ten czas szybko. W sklepach już świąteczne dekoracje można kupić :). Aniu, poducha jest boska! Cudna!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten elfik zamieszkal w pieknej podusi aj ale mi sie podoba🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo :) Haft śliczny i cudnie oprawiony.Poduszka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny hafcik i oprawę ma bardzo świąteczną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń