niedziela, 23 października 2022

Uszate koszyczki:)

 Dzień dobry😀


Witam Was Kochani w tą piękną słoneczną niedzielę, cudowna słoneczna jesień dalej trwa z czego się bardzo cieszę. 

Dla mnie taka pogoda może trwać do grudnia, potem mrożna śnieżna zima do lutego i od marca piękna wiosna...hehe...takie mam życzenie😏😅

Na dzisiaj wyszykowałam dla Was pracę związaną ze Świętami Wielkanocnymi na zabawę Pascha2022-2023.

Koszyczkowe podstawki na jajka z uszami bardzo śmiesznie się prezentują, mnie przypominają zajączki. 

Moje koszyczki na pewno znajdą swoje zastosowanie podczas wielkanocnych dekoracji.

 Wykonałam je z kolorowych resztek włóczki i przy okazji posprzątałam w mojej włóczkowej szufladzie:)

 Dla stabilności podstawki podkleiłam bermatą, 

bez niej jajeczka kiwały się jak przysłowiowa Wańka-wstańka😂




Jeszcze banerek Małgosiowej zabawy żeby wszystko było tak jak być powinno:)

 


Serdecznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione w moich skromnych progach i cieszę się bardzo z waszej obecności😍

 

Troszkę mniej mnie w blogowych rewirach ale tak czasami bywa, że człowiek potrzebuje trochę oddechu od postów i rękodzieła, 

co wcale nie oznacza, że blogowy świat odchodzi w zapomnienie. Prowadzenie bloga to czysta przyjemność i świetna zabawa a nie obowiązek, przynajmniej w moim przypadku.

Złapać oddech - fajna sprawa,  można potem wrócić jak do domu, z głową pełną nowych pomysłów i nowym zapałem w ten cudowny pozytywny świat💝


Mój jesienny bukiet dla Was zostawiam, 

serdeczności nieustające posyłam i miłego tygodnia życzę😘

 


A ja zabieram wnusie na spacer i będziemy robić góry z kolorowych liści, to będą domki dla jeży,

 już całe osiedle tych domków wybudowałyśmy😅


Ania

 

 

 


16 komentarzy:

  1. Ale fajne są te koszyczki z uszami :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z uszatymi koszyczkami, mała rzecz a pięknie wygląda, lubię sprzątać szuflady i szafki, zawsze się coś znajdzie, pięknie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, urocze koszyczki, będą idealne na wielkanocny stół. I jaki wspaniały stroik jesienny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszyczki do jajek, a że śmieszne (jak piszesz), to przecież w święta ma być wesoło. :)
    Piękny jesienny stroik. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczki superowe ,stroik bardzo mi sie podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze podstawki na jajka z uszami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śmieszne i urocze są te koszyczki z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te koszyczki. Oj musiałabym ich mnóstwo narobić żeby zrobić porządek w mojej szufladzie :-)
    Ważne że Tobie się udało!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, świetne koszyczki :-) Z pewnością będą wesołą ozdobą świątecznego stołu :-)
    Jesienny bukiet bardzo nastrojowy :-)
    Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne I bardzo pomysłowe koszyczki, a bukiet jesienny zachwyca!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczki na jajka nie dość, że są piękne w Twoim wykonaniu, to jeszcze będą przydatne w okresie Wielkanocy. Bardzo podoba mi się też bukiet, nigdy takiego nie zrobiłam, ale zawsze się nimi zachwycam.
    No i z liściowymi domkami dla jeży macie świetną zabawę :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pisałam już komentarz :-(. Napiszę jeszcze raz że urocze są te koszyczki w sam raz na wielkanocne jajka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet! Uwielbiam takie, Aniu jesteś zdolniacha wszystko potrafisz wykonać, te koszyczki na jajeczka są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszyczki. Bukiecik piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesienny bukiecik mistrzostwo, a podstaweczki mnie zachwyciły. Bardzo fajnie wykorzytsałaś resztki

    OdpowiedzUsuń