niedziela, 9 pa藕dziernika 2022

Jesiennie :)

Dzie艅 dobry 馃槉

 

Jesie艅 pi臋kna w tym roku rozpieszcza nas swoimi barwami od ciemnych br膮z贸w przez z艂oto i odcienie czerwieni kt贸re w promieniach s艂o艅ca wygl膮daj膮 ob艂臋dnie!馃槏

 Uwielbiam tak膮 pogod臋 i przy ka偶dej wolnej chwili z niej korzystam, 偶eby podziwia膰 ten 艣liczny kolorowy czas i zbiera膰 na "za艣"...na te szare i mokre dni kt贸re niew膮tpliwie przyjd膮 i ju偶 nie b臋dzie tak pi臋knie i kolorowo.

Spacery, wizyta na dzia艂ce i jazda na rowerze to moje weekendowe zaj臋cia. Ka偶dy promyk s艂o艅ca daje mi niez艂ego kopa i mn贸stwo energii.

Nie wiem czy wiecie, ale ja maniaczka s艂o艅ca jestem o ka偶dej porze roku, mo偶e by膰 zimno ale niech s艂o艅ce 艣wieci i miga mi臋dzy drzewami;)

W tygodniu czasu na to brakuje, jak si臋 sp臋dza ca艂e dnie w pracy od rana do wieczora to na przyjemno艣ci zostaj膮 tylko weekendy.

 Jedyny minus tej sytuacji to zbyt ma艂o czasu na wszelkie rob贸tkowanie i siedzenie przy laptopie馃槄

 

Zauroczona jesiennymi kolorami postanowi艂am sprawi膰 sobie jesienn膮 zawieszk臋. Kilka krzy偶yk贸w w jesiennych kolorach, troch臋 ozd贸bek i mam namiastk臋 jesieni w domu do ozdoby:)

Plecki podklei艂am grubym foamiranem, do ozdoby brakowa艂o mi br膮zowej koronki wi臋c zrobi艂am sobie takow膮 na szyde艂ku馃榾


Zawieszka poleci do Katarzyny na zabaw臋 Kolorowy rok, w 10 wyzwaniu rz膮dzi kolor br膮zowy.


W trakcie zdj臋膰 jakie wykona艂am w parku wpad艂 mi do g艂owy pomys艂, 偶e taka praca z ga艂膮zk膮 drzewa i listkami mo偶e trafi膰 te偶 do Splocika w ramach zabawy R臋kodzie艂o i przys艂owia馃槏

 

Drzewo, to s艂owo kt贸re wybra艂am z przys艂owia nr 1.

Ze s艂贸w mostu nie zbudujesz do tego trzeba drzewa.


 

Kochani pozdrawiam Was bardzo serdecznie, dzi臋kuj臋 艣licznie za wszystkie 偶yczenia urodzinowe nades艂ane mailowo, smsowo, telefonicznie馃槝馃槝馃槝

 

Mi艂ych dni 偶ycz臋, w pi臋knych jesiennych klimatach馃挐

 

Anna. 

 

20 komentarzy:

  1. Ale pi臋kna dekoracja, 艣licznie ukazalas pi臋kno jesiennych motyw贸w i ta koroneczka! Ile sobie obiecuj臋, 偶e zrobi臋 takow膮 ale ciagle brak czasu. Naprawd臋 wspania艂a praca!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kna ozdoba jesienna, uwielbiam kolory :) I te偶 艂adne wybra艂a艣 sobie miejsca na plener zdj臋ciowy.
    U艣ciski

    OdpowiedzUsu艅
  3. Piekna zawieszka, jesienna ale kolorowa ,radosna.Pieknie wkomponowalas ja do zabaw.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pi臋kna zawieszka w 艣licznych jesiennych barwach :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢liczno艣ci zawieszka. :)
    Troszeczk臋 zmieni艂a艣 przys艂owie, bo w艂a艣ciwie jest takie: "Ze s艂贸w mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno."
    Chyba chodzi o drewno, ale 偶e ga艂膮zka na zawieszce jest odci臋ta od drzewa, wi臋c jest drewnem i to pasuje. :)
    Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu.
    Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)
    Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jesienne cude艅ko, Aniu.
    U艣ciski.
    Ma艂gosia X

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mil谩 Ania,
    Tvoja v媒拧ivka s ozdobou je kr谩sna, p谩膷i sa mi.
    A dodato膷ne Ti prajem k narodenin谩m hlavne ve木a zdravia, l谩sky a spokojnosti!!!
    Maj sa kr谩sne, u啪铆vaj si jese艌,
    A.

    OdpowiedzUsu艅
  8. S艂oneczna ods艂ona jesieni to to, co bardzo lubi臋. Zachwycam si臋 kolorami li艣ci, kt贸re o tej porze s膮 niesamowite. Tak, jak Twoja zawieszka. Jest prze艣liczna i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Przepi臋kna jesienna ozdoba 馃グ馃グ馃グ

    OdpowiedzUsu艅
  10. Zachwyci艂a mnie ta jesienna ozdoba! Cudo!!! Pozdrawiam gor膮co

    OdpowiedzUsu艅
  11. Aniu super ta jesienna zawieszka , hafcik wspania艂y !! Ja te偶 bardzo lubi臋 kolory jesieni a z rowerem to si臋 praktycznie nie rozstaj臋.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  12. Super hafcik :) Zawieszka wygl膮da 艣wietnie na tle drzewa w jesiennej ods艂onie:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Pi臋kna kompozycja i wykonanie.
    Pozdrowienia serdecznie, Aniu :-)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Pi臋knie wygl膮da ta praca. Hafcik i dodatki 艣wietnie pasuj膮 do siebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  15. Pi臋kna! Cudnie 艂aczycie hafty z innymi ozdobami!

    OdpowiedzUsu艅
  16. 艢liczna zawieszka Ci wysz艂a

    OdpowiedzUsu艅