niedziela, 4 grudnia 2022

Kolorowy Rok- wyzwanie11:)

Dobry wieczór:)

 

Dzisiejsza praca wykonana dla Katarzyny z Krzyżykowego Szaleństwa w ramach zabawy 

Kolorowy Rok 😍

To już 11 wyzwanie w tej blogowej zabawie w tym miesiącu rządzi kolor granatowy. 

Czas świąteczny przed nami więc wykonałam zawieszkę na choinkę z granatowymi krzyżykami w kształcie dzwonka, który oprawiłam w granatowy filc. 

Zawieszka będzie następną do kolekcji i razem z innymi zawieszkami z moich zbiorów poleci na kiermasz świąteczny😀

Koleżanka zapytała mnie kiedyś czy nie mam czegoś z rękodzieła i czy nie mogła bym zasilić ich zbiorów bo organizują kiermasz, a zebrane środki będą przekazane fundacji " Godne życie" 

Fundacja prowadzi świetlicę dla dzieci z trudnych rodzin, organizuje różne zajęcia, paczki mikołajowe i świąteczne.

Na samą myśl o dzieciach które borykają się z niedostatkiem i cieszą się z cukierka, soku czy kredek mam łzy w oczach...sami rozumiecie, nie mogłam odmówić i spakowałam prawie wszystkie zawieszki jakie miałam w domu zebrało się 35 szt.😀

 

Tak się prezentuje dzwoneczek z maleńkimi dzwoneczkami:)



 Chciałam troszkę urozmaicić pracę, więc dodałam delikatny hafcik ostrokrzewu na ramce dzwonka, mało to podobne do ostrokrzewu ...upss, jest jak jest😏

Brzegi zawieszki obszyłam szwem łańcuszkowym dla ozdoby, dodałam też dzwoneczki.

I jeszcze banerek zabawy, żeby tradycji zadość się stało;)


Serdecznie Wam dziękuję Kochane za każde dobre słowo i miły komentarz pod moimi pracami💝💝💝

Serce rośnie a buzia się uśmiecha!


Miłego tygodnia Wam życzę i buziaki ślę😘


Anna.


 

 

 

 

14 komentarzy:

  1. Aniu, prześliczny dzwoneczek - podziwiam. I podziwiam Twoje wielkie i wrażliwe serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i ładna zawieszka. Dzwoneczki zawsze wspaniale pasują na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny dzwoneczek, piekna praca
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetny dzwonek powstał. Tez mi żale tych dzieciaków co cieszą się z byle cukierka i tez wiele rzeczy przekazuje na takie charytatywne kiermasze. Dla nas to małe piwo, a jak ktoś się z tego ucieszy to i ja mam radochę że moja praca komuś się przydała!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zawieszka, super dzwoneczek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycił mnie ten dzwoneczek Aniu, wygląda cudnie!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny przekazałaś prezent.
    Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny dzwonek. Nie wiem, jak to się stało, że żaba zniknęła, ale podlinkowałam za Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za dodanie mojej pracy do listopadowego wyzwania i za miłe słówko 🙂🌷

      Usuń
  9. Fantastyczny dzwoneczek. :)
    Hafcik delikatny, ale oprawa... super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu śliczna dekoracja! Bardzo podobają mi sie Twoje pomysły. Przed laty blogi były tak kreatywne jak Twój i pokazywały prace na najwyższym poziomie. 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle śliczna zawieszka. Bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra. Mam nadzieję, że dziewczyny na kiermaszu zbiorą sporo pieniędzy, żeby móc pomagać. Dobre masz serduszko - przesyłam moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki dzwoneczek i pięknie wykończony, na pewno ucieszy nowego właściciela.
    Brawa ogromne za szczytną ideę i Twój rękodzielniczy wkład .Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń