wtorek, 20 grudnia 2022

Rękodzieło i przysłowia- podsumowanie zabawy:)

Dzień dobry Kochani:)

 

Wszystko co dobre szybko się kończy...ale wróci z Nowym Rokiem z czego się bardzo cieszę😀

Splociku pięknie dziękuję za cały rok fantastycznej zabawy💝

Dobrze się bawiłam w świetnym gronie uzdolnionych koleżanek i miałam mnóstwo radości z interpretacją przysłów, mogłam pokazać moje "tworki" wykonane w różnych technikach:)

 Było szydełko , haft, druty, skrapboking, szycie, czyli wszystko to co lubię robić i zawsze mam z tego wielką przyjemność!

Tak nieskromnie, duma mnie rozpiera😀

Dotrzymałam słowa i nie opuściłam żadnego miesiąca zabawy, takie było moje postanowienie na początku roku.

 

A teraz już pora na pokazanie mojej ostatniej pracy która idealnie wpisuje się w przysłowie nr 1.

Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi 

Na grudzień wyszykowałam mały breloczek dla mojej już bardzo dorosłej córci wielbicielki przesłodkich miśków 🐼😍

Dziecię moje lubi wszelkiego rodzaju breloki zawieszać do kluczy i torebek, więc ten mały drobiazg wykonany przez mamcię bardzo przypadł jej do gustu. 

Na kółku umieściłam napis INA- tak o sobie mówiło moje dziecko jak było małe i nie potrafiło powiedzieć Karolina😏

Bliscy znajomi i rodzina nadal tak do niej się zwraca ja oczywiście też.



A tak prezentuje się galeria moich 12 prac wykonanych do splocikowej zabawy:)


Obowiązkowo banerek zabawy, żeby tradycji stało się za dość...


Serdecznie dziękuję za obecność i wszystkie komentarze, pozdrawiam  cieplutko i dobrego przedświątecznego czasu życzę😀

 

Buziaki😘

 

Anna.

 

Zobaczymy się wkrótce,  wpadnę do Was kochani z podsumowaniem kolejnej zabawy Choinka 2022 i życzeniami świątecznymi:)

   

15 komentarzy:

  1. Aniu, jaki śliczny breloczek, widać, że zrobiony z miłością.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny brelok i sporo pięknych prac zrobiłaś , podoba mi się ta zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczek fantastyczny jest. :)
    Ina będzie bardzo szczęśliwa z jego posiadania. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną wytrwale (brawo!) cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek bardzo ładny. Cała zabawa była udana jak widać Bo wspaniałe prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten haftowany breloczek a najważniejsze w tym wszystkim, że podoba się obdarowanej !!!
    Ja też w sumie to nie odpuściłam żadnego miesiąca zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny breloczek, Aniu! Radosnego Świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Tina:)
    czasdlahaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brelok jest bardzo ładny 💗 pozostałe prace również. Jak śnieg dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu przede wszystkim życzę Ci dużo zdrówka :).

    Brelok jest cudny i myślę, że spodobałby się nie tylko fance misiów :).

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny breloczek...mozna się w nim zakochać.
    Takie własnoręcznie wykonane prezenty, zawsze cieszę najbardziej.
    Gratuluję ukończenia zabawy...piekne prace:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki breloczek z uroczym haftem :)

    OdpowiedzUsuń