piątek, 27 stycznia 2023

Choinka 2023 Styczeń:)

 Dzień dobry:)

 

Dzisiejszym postem rozpoczynam kolejną, już szóstą edycję

Xgalaktycznej Zabawy - Choinka 2023 😍

 

Od samego początku bawię się z Kasią w te świąteczne wyszywanki, bloga jeszcze nie miałam a w pierwszej edycji się bawiłam. Mam do tej fantastycznej zabawy wielki sentyment bo od niej zaczęło się moje blogowanie. Mam nadzieję, że będę bawić się tak długo jak zabawa będzie trwała i zdrowie pozwoli.

Dzięki tej zabawie i usilnym namową Organizatorki, oraz jej  wielkiej pomocy przy zakładaniu bloga, znalazłam się między Wami Kochani:)

Zawsze będę Kasi dziękować za to, że zaprosiła mnie do tak fajnego i sympatycznego blogowego świata.

Dziękuję pięknie Xgalaktyko💝

 

Snow Globe od Mill Hill to mały zestaw do haftu na papierze ( papier z dziurkami ) wyposażony w mulinki, igły i koraliki. Muliny jest tak dużo, że starczyło by na dwie takie kule:)

 

Ten piękny prezencik przyleciał do mnie od Damar 5 z bloga Wieczorową porą. 

Dana, sprawiłaś mi mega niespodziankę i wielką radość! 

Wielkie serdeczne podziękowania dla Ciebie Kochana za takie cacuszko😘😘😘

Otrzymałam również cały arkusz A4 takiego papieru i będę dalej na mim haftować:)

 

Pierwszy raz miałam możliwość haftu na papierze i muszę Wam powiedzieć, że krzyżyki stawia się świetnie! Lepiej niż na kanwie plastikowej i o niebo lepiej niż na tradycyjnej aidzie.

 Papier jest dość twardy i sztywny, wcale nie trzeba obchodzić się z nim bardzo delikatnie. Nie wiem co trzeba by było z nim zrobić żeby się potargał.


Mnóstwo kolorowych koralików, 16 kolorów muliny i takie strojne maleństwo powstało😀

Plecki podkleiłam białym filcem.




 

Dla porządku sprawy banerek Kasiowej zabawy:)

 


Dziękuję pięknie za obecność i każde pozostawione u mnie słówko, moc serdeczności zasyłam i miłego weekendu życzę!


Buziaki😘


Anna.





 

 

 

 

 

 


12 komentarzy:

  1. Śliczna śnieżna kula! Pierwszy raz słyszę o takim papierze do wyszywania.
    Dla mnie to też kolejna już edycja zabawy, będziemy się motywować :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ozdoba, również nie słyszałam o papierze do haftowania, piekny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Cieszę się bardzo, że Kasia Cię zmobilizowała do założenia bloga! Dzięki Niej i ja mogłam Cię poznać i zachwycać się Twoimi przepięknymi pracami :-)
    Przepięknie zainaugurowałaś nową odsłonę choinki! Też nie mogłam się powstrzymać przed wzięciem udziału w kolejnej edycji :-)
    Buziaki Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest fantastyczne! :)
    Wcale nie zgadłabym, że wykonane na papierze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super śnieżynka. Bardzo sympatyczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kula 🤩 Papier? Ależ ja się "cudów" dowiaduję dzięki tej zabawie 🙃

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej kuli śnieżnej jeszcze nie widziałam, fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Papier do haftu - nie miałam pojęcia, że takie coś istnieje. A kula przepiękna, Aniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że masz taką mentorkę, która Cię namówiła i pomogła w założeniu bloga. Fakt to świetna zabawa, o czym może świadczyć fakt że tak dużo osób bierze w niej udział. Przyznaję bez bicia że na papierze jeszcze nie wyszywałam ale z Twojej pracy widać , że się da .
    Fajna zawieszka powstała i fajny ten hafcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ta śnieżna kula jest przeurocza! Na tle dzisiejszej pogody prezentowała by się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta kula śnieżna. Papier do haftowania to dla mnie nowość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, śliczna ozdoba Ci wyszła, można rzecz, że kolorowo weszłaś w nowy rok zabawy :)

    OdpowiedzUsuń