wtorek, 31 stycznia 2023

Dla Splocika i Małgosi, zabawy blogowe:)

 Dobry wieczór Kochani:)


Dosłownie na ostatnią chwilę wpadam do Was z pracą którą wykonałam dla wyjątkowej osóbki która jest przy mnie zawsze od przeszło 35 lat:) 

Jest dla mnie wielkim wsparciem w każdej chwili, zawsze służy pomocą i dobrym słowem nie oczekując niczego w zamian oprócz mojej obecności.

 Tacy dobrzy ludzie z sercem na dłoni są dzisiaj na wagę złota💖

Wcale bym do niego nie wracała bo już dużo zapomniałam i wyszłam z wprawy, ale  nie mogłam się zachować inaczej i wiadomo było, że zrobię jej w końcu te serwetki o które od roku truje mi głowę. 

To dla mojej długoletniej przyjaciółki postanowiłam złapać za igłę, len i ołówek.

Do tej pory wykonałam 4 z 6 serwetek haftowanych haftem płaskim z motywem czerwonych maków:)



Serwetki zgłaszam na zabawę do Splocika

 Rękodzieło i przysłowia 2023😀

Wybrałam przysłowie nr 2, a z niego słowa "nie kupisz"

 

Za pieniądze kupisz psa, ale nie kupisz jego merdania ogonem.

 

Moja praca pasuje mi do tego przysłowia z dwóch powodów,  przecież prawdziwej i szczerej przyjażni nie kupisz za żadne skarby świata 😍

 A serwetek takich samych jak te moje też nie kupisz, jednorazowy egzemplarz i każde kolejne będą już troszkę inne. Ja swoich prac nie sprzedaję co najwyżej mogę je komuś podarować:)


Kwiatowe serwetki polecą też do Małgosi na zabawę Pascha2022-2023😀


Taka świąteczna ozdoba stołu zawsze się przyda podczas Świąt Wielkanocnych. Nie zawsze muszą to być kury i zające oraz haftowane jajka.



To już wszystko na dzisiaj...

Serdeczności zasyłam i pozdrawiam Was cieplutko w ten zimny , wietrzny i deszczowo- śniegowy wieczór.

Dziękuję pięknie za obecność i każde miłe słowo jakie u mnie zostawiacie💝

 

Buziaki😘


Anna.

 

 

 




37 komentarzy:

  1. Taka przyjaźń to skarb.Serwetki są przesliczne.Wraca moda na takie serwetki ,też kiedyś takie robiłam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ula, masz rację taka przyjaźń to skarb🙂
      Dziękuję pięknie za komentarz, Serdeczności ślę ❤️

      Usuń
  2. Kochana Aniu, taka wieloletnia przyjaźń to wielki skarb. I te śliczne, wyjątkowe serwetki na pewno ucieszą Twoją przyjaciółkę.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni sie z Tobą zgadam Małgosiu a długo wyczekiwane serwetki sprawiły mnóstwo radości mojej przyjaciółce🙂
      Buziaki Kochana 😘

      Usuń
  3. Aniu! Cudowna przyjaźń z takim stażem :-) A serwetki są tym bardziej wyjątkowe, bo stworzone dla tej wyjątkowej Przyjaciółki :-)
    Uściski dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczypta magii u Anny5 lutego 2023 19:39

      Dziękuję pięknie Kasieńko za miłe słowa!
      Buziaki kochana:*

      Usuń
  4. Wspaniałe serwetki ale czegoż się nie robi dla tak długiej przyjaźni :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Witaj w moim świecie 🙂
      Dziękuję pięknie za wizytę i dobre słowo, pozdrawiam serdecznie🥰

      Usuń
  6. Cudowny komplet :)
    Przyjaźń jest wartością, której nie da się wycenić.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że nadal bawisz się u mnie. :)
    Proszę, zostawiaj informację pod wpisem z zadaniem na dany miesiąc - znajdziesz link w zakładce z lewej strony pod banerem zabawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Splociku dla takiej przyjazni wszystko i jeszcze więcej!
      Dziękuję pięknie za dobre słowo 🌺😍

      Usuń
  7. Cudowne serwetki z haftowanymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka przyjaźń to bezcenna. Tak jak i twoje serwetki. Są cudne haft płaski rewelacja !! Aniu gratuluję , piękne są !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu takie piękne słowa o moich serwetkach ..ahhh!🙂Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam słonecznie 🌺🌺🌺

      Usuń
  9. Prześliczne serwetki Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Lenko za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie😍

      Usuń
  10. PIękne serwetki. Oj haft płaski śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce mnie zalogować, tu Agatek - piękne hafty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agatku😍
      Ja też mam problem z blogerem i nie zawsze mogę się zalogować do większości dziewczyn:(((

      Usuń
  12. Serwetki są śliczne. Przyjaciółka ma wielkie szczęście, że ma taką uzdolnioną Anię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Agnieszko za takie miłe słowa 🥰 Mówisz, że ma szczęście? Pewnie tak, ale ja mam większe bo zawsze mogę na nią liczyć! 😁

      Usuń
  13. Witaj ! Jestem zauroczona Twymi serwetkami. Od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa i młodości. Wtedy moja mama i ciocia wyszywały ściegiem płaskim serwetki i obrusy. Twoje serwetki to coś pięknego i unikatowego ! Cieszę się, że mogę podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Ula w moich skromnych progach, proszę rozgość się, będzie mi bardzo miło 🥰 Z całego serducha dziękuję za zachwyty nad moimi serwetkami, aż się zarumieniłam ! Takiego haftu nauczyła mnie babcia która była mistrzynią w hafcie płaskim i nie tylko:)
      Pozdrawiam cieplutko😍

      Usuń
  14. Obdarowywanie jest fajne:) Śliczne serwetki z pięknym haftem! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Ci się podobają 🙂
      Uwielbiam dawać prezenty ważnym dla mnie osobom, mam z tego mnóstwo radości.
      Pozdrawiam serdecznie🥰🌺

      Usuń
  15. Wyjątkowe, prześliczne serwetki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Danusiu, nieskromnie powiem że też mi się podobają 😉😁
      Buziaki ślę 😘

      Usuń
  16. Aniu to prawda, że przyjaźni nie kupisz. A Wasz "staż" jest godny pozazdroszczenia. Serwetki piękne i myślę, że przyjaciółka dobrze zrobiła trując Ci, bo przynajmniej przypomniałaś sobie coś co już kiedyś robiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, przepiękne te serwetki - w sam raz dla długoletniej Przyjaciółki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne serwetki. :) Kolory skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń