piątek, 21 kwietnia 2023

Szydełko drewienko i kwiaty:)

Witajcie Kochani:)

 

Piątek piąteczek piątunio...ahhh, jak ja czekałam na ten weekend!😀

Mała walizeczka spakowana, ja po nocnym dyżurze już wyspana, jeszcze tylko pościka wrzucę z moją pracą którą przygotowałam na zabawę do Splocika:)


Popołudniu ruszam w piękne okolice pod Częstochowę, muszę odpocząć troszkę i naładować akumulatorki. Mały drewniany domek w środku pięknego sosnowego lasu nad małym jeziorkiem i wyborne niezawodne towarzystwo to jest to czego potrzebuję najbardziej:)  

Ostatni czas był dla mnie bardzo wyczerpując, czekanie na wyniki po biopsji skutecznie wyprowadziły mnie z równowagi. Ale to już za mną, teraz będzie już tylko lepiej!

Jeszcze jestem w domu a już czuję zapach lasu, przebiśniegów i świergot ptaków 😍

Działka jest tak fantastycznie położona, że wczesnym rankiem nawet sarenki spacerują pod oknami. Już się nie mogę doczekać rannej kawki na tarasie domku, opatulona w kocyk będę się upajać ciszą i spokojem.


Dla Splocika na zabawę Małe dekoracje, wyszykowałam coś w rodzaju łapacza snów tylko w innym wydaniu...hehe...sama nie wiem jak mam to nazwać? Jak zwał tak zwał, ale do dekoracji służy i ozdabia. Będzie jak znalazł dla koleżanki na nowe włości, mam nadzieję, że jej się spodoba;)

Drewniane koło pomalowane białą farbą, serwetka zrobiona na szydełku i kwiatowa kompozycja i takie coś powstało.






Dla porządku sprawy banerek tej fajnej zabawy którą bardzo lubię, daje dużo możliwości twórczych i można się z pracą pobawić i wymyślać do oporu:)


Pozdrowienia słoneczne zostawiam, dziękuję pięknie za obecność i miłego weekendu Wam życzę💝

 Pogoda ma być piękna i słoneczna, więc korzystajcie bo po niedzieli podobno znowu ma się ochłodzić:(


Buziak😘


Anna.


 

 

17 komentarzy:

  1. Zmartwiło mnie to co piszesz o biopsji...mam nadzieję,cze to nic poważnego, uważaj na siebie i wypocznij! Jeśli my nie będziemy same dbały o nasz wypoczynek to służba zdrowia nam w tym nie pomoże, nabierz siły nie tylko do tworzenia.
    Piękną dekorację zrobiłaś, mnie jakoś nie podróże że szydełkiem chociaż bardzo podobają mi się takie rzeczy. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu czas pokaże co i jak, na razie nie jest tak źle jak początkowo sądzono. Dziękuję Ci pięknie za dobre słówko o buziaki zasyłam 😘
      Trzymaj kciuki ✊️

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że Twoja pasja sprawi, że wszelkie choroby i dolegliwości nie będą miały szansy zatrzymać się u Ciebie ❤️

      Usuń
  2. Wypoczynek się należy każdemu i trzeba mieć czas aby naładować akumulatory 🙂🙂
    Urocza dekoracja , oby spodobała się nowej właścicielce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😍
      Beatko już kilka razy chciałam Cię odwiedzić na blogu ale nie mogę jakiś na niego trafić. Podaj proszę namiary 😊

      Usuń
  3. Dekoracja fajna, pomysłowa. Wypoczywaj i ładuj akumulatory.Tez czekam na te wyników.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula trzymam kciuki żeby wszystko dobrze się skończyło, trzymaj się 😘
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam słonecznie 🌷😊

      Usuń
  4. Życzę miłego wypoczynku. Ozdoba piękna, fajnie wygląda z tymi kwiatami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracja :)
    Koleżance na pewno spodoba się i będzie odpowiednio działać podczas sennego odpoczynku. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś i podładowałaś akumulatorki do dalszego działa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja powstała, bardzo mi się ta dekoracja podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja. Najlepiej wygląda na zdjęciu z jednolicie zielonym tłem - na ostatniej fotce :-)
    Aniu, trzymam kciuki za wynik i życzę Ci udanego wypoczynku z mnóstwem miłych wrażeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała dekoracja, Aniu.
    Udanego wypoczynku i zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, to jesteś tuż obok mnie na wypoczynku :) Mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory i że żadna choroba nie ma do Ciebie dostępu!
    Ozdoba na kole piękna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu życzę Ci przede wszystkim dużo zdrówka i oby wypoczynek się udał. Po takim stresie jak najbardziej sie należy !. A dekoracje jest świetna !!! Myślę że koleżance na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstał taki piękny łapacz snów. Wszystkie łapacze zawsze mnie interesują. Sama mam pomysły na kilka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny taki łapacz :) Podoba mi się. Może w końcu i sobie zrobię.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń