czwartek, 13 kwietnia 2023

Kwiatowo wiosennie urodzinowo:)

Dzień dobry😀

 

Święta święta i po świętach ;)

Mam nadzieję, że ten świąteczny czas spędziłyście w miłej rodzinnej atmosferze:) 

Pogoda nie była taka zła jak zapowiadano więc oprócz rodzinnego biesiadowanie znalazł się czas na spacery w nielicznych, ale zawsze promieniach słońca w otoczeniu budzącej się do życia przyrody.

 Dzisiaj u mnie rządzą kartki urodzinowe wykonane dla blogowych dziewczyn😉

 Pierwsza dla szanownej jubilatki Jadwigi, właścicielki pięknego bloga Sercem tworzone, której marzeniem  było dostać 70 kartek od blogowej społeczności na 70 urodziny. 

Lubię takie sympatyczne akcje i lubię coś fajnego zrobić dla drugiego człowieka. Nie znam tego bloga i o akcji dowiedziałam się od Małgosi X, ale bez zastanowienia dorzuciłam swoją cegiełkę do marzenia Jadwigi:)





Kolejna kartka poleciała do Kasi S - Niezwykły urok codzienności. Byłam jej dłużniczką za otrzymane prezenty i pomyślałam sobie, że sprawię jej urodzinową niespodziankę w postaci karteczki z shakerem i małego upominku💖




 

A tak się prezentują dwie karteczki razem:)


Z tego co mi wiadomo, Kasia była bardzo zaskoczona niespodziewaną przesyłką😅

Najważniejsze, że karteczka jej się spodobała i prezent przypadł do gustu.

Warto robić takie niespodzianki, radość osoby obdarowanej i szczęśliwej to dla mnie najlepsza nagroda💕 


Dziękuję Wam pięknie Kochani za obecność i wszystkie życzenia świąteczne złożone na blogu, telefoniczne i  mailowo:)

To bardzo miłe uczucie jak ktoś o nas pamięta 😍

 

Pozdrawiam serdecznie i pięknych wiosennych dni życzę😘

 

Anna. 

 

 


 

 

26 komentarzy:

  1. Piekne karteczki, jestem ciekawa czy te 70 kartek będzie.Wysłalam gotowca
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego ciekawa Ula, z tego co ostatnio widziałam na blogu to 70 jeszcze nie było😉
      Dziękuję Ci bardzo za wizytę i pozdrawiam słonecznie😘

      Usuń
  2. Kochana Aniu! Upominkiem byłam bardzo zaskoczona i podoba mi się niezmiernie :-) Zarówno kartka jak i czarodziejski jak dla mnie bullet journal :-) Kochana absolutnie nie byłaś ani nie jesteś żadną moją dłużniczką :-) Niespodzianka Ci się udała :-) Do tej pory kartka leży w zasięgu rąk i od czasu do czasu muszę ją podotykać :-) Dziękuję Aniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu, że jesteś zadowolona z niespodzianki i prezenciku:))) Mam nadzieję, że notes wykorzystasz na swoje tajemnie sprawy a karteczkę możesz dotykać do oporu, nie rozleci się 😉
      Serdeczności zasyłam i Cieszę się razem z Tobą 😘🌺🥰

      Usuń
  3. Piękne kartki wykonałaś. Są bardzo ukwiecone pięknymi kwiatkami :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu dziękuję Ci bardzo za miły komentarz🥰
      Serdeczności ślę 🌺🌺🌺

      Usuń
  4. Fajne te Twoje karteczki. Lubię format DL choć przyznam bez bicia rzadko go robię . Piękne są też te kwiaty w kolorze brzoskwiniowym. Bardzo lubię oglądać takie puchate kartki, choć do normalnej wysyłki się raczej nie nadają , chyba że masz patent na ich wysyłkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja bardzo lubię kartki w tym formacie , takie wypasione na bogato i mocno ukwiecone. Moim idolem karteczkowym jest Xgakaktyka i to od niej zgapiam jak to się robi zeby było tak" puchato"😊
      Kartki wysyłam w pudełkach które kupuje razem z bazami do kartek, jest elegancko i bez uszczerbku trafiają do adresata.
      Pozdrawiam serdecznie Aniu i dziękuję za miły komentarz🌺🌺🌺

      Usuń
  5. Wow! Piękne te Twoje kartki! :) Widać, że wkładasz w nie mnóstwo serca i pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słówka i wizytę, cieszę się bardzo z nowego bardzo wdzięcznego obserwatora😊🥰
      Pozdrawiam słonecznie 🌺🌺🌺

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Janett!
      Pozdrowionka dla Ciebie😊🥰🌺

      Usuń
  7. Wspaniałe kartki. Z pewnością sprawiły wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia dziękuję Ci pięknie za miłe słówko I pozdrawiam słonecznie 🥰😊

      Usuń
  8. Aniu kochana, cudne są Twoje karteczki i wiele radości sprawiły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jenyy...Małgosiu Twój zachwyt nad moimi kartkami wiele dla mnie znaczy! Dziękuję Ci pięknie 🪷🍀🌺
      Serdeczności zasyłam 😘

      Usuń
  9. Prześliczne karteczki Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniałe kartki, kwiaty urzekające, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję 🌺🌺🌺 Pozdrawiam słonecznie 😊

      Usuń
  12. Aniu wspaniałe kartki wykonałaś i na pewno uszczęśliwiłaś jubilatki. A dzięki takim akcjom jak dla Jadzi, można poznać nowe blogi, co też lubię :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu 😘🌺
      Akcja z kartkami rzeczywiście bardzo fajna i dużo osób wzięło w niej udział, to bardzo fajne jak można komuś trochę radości sprawić i spełnić marzenie😊Ty też się do tego przyczyniłaś Kochana. Pozdrowionka:)))

      Usuń
  13. Ach Aniu, kartki są przepiękne! Tchną wiosną i nadzieją i na pewno sprawiły wiele radości.😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i cieszę się, że moja papierkowa twórczość Ci się podoba 😘

      Usuń