sobota, 8 kwietnia 2023

Zabawy blogowe i życzenia świąteczne:)

Dobry wieczór😍

 

W ten świąteczny czas przychodzę do Was z jajkiem a właściwie skorupką która poleci do Splocika na zabawę 

Rękodzieło i przysłowia😀

 W kwietniu miałyśmy dwa przysłowia do wyboru, ja wybrałam przysłowie nr 1 a z niego słowo skorupka.

 1.Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.


Skorupka na piku z uszami królika poleci też na zabawę

 Pascha 2022-2023 do Małgosi:)

 To już ostatnia praca w tej blogowej zabawie bo zabawa dobiega już końca, jeśli będzie kontynuowana to znowu wezmę w niej udział😀


 

Na koniec dzisiejszego posta życzenia świąteczne 💛

 

Kochani💝 

Niech te Święta Wielkiej Nocy przyniosą nam wszystkim

same radosne i szczęśliwe dni.

Niech ten świąteczny czas będzie okresem spełnionych marzeń, 

wzajemnej życzliwości i wybaczania.

Niech każdy świąteczny dzień będzie okazją do spędzenia wspaniałych chwil 

w gronie najbliższych nam osób.

Z całego mojego serducha życzę Wam zdrowych i radosnych

 Świąt Wielkanocnych.

 

Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania życzę😘

 

Anna.


 

 

25 komentarzy:

  1. Piekna skorupka.Anno, radosnych spokojnych świąt.Chrystus Zmartwychwstal.Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję za dobre słówko 😊
      Pozdrawiam słonecznie 🥰

      Usuń
  2. Śliczna skorupka na piku. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło bawić się z Tobą Splociku😊
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie 🤩🪷

      Usuń
  3. Wesołych Świąt, Aniu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik. Malutki a jest wspaniałą dekoracją. Pięknych, radosnych Świąt życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu za miłe słówko, pozdrawiam serdecznie 🥰

      Usuń
  5. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ozdoba😍
    Spokojnego świątecznego poniedziałku 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Prześliczna skorupka na piku :-) Rewelacyjna ozdoba :-)
    Tobie Kochana również Świąt pełnych radości i wzruszeń, cennych chwil spędzonych z bliskimi :-)
    Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszelkiego dobra Aniu oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Madziu i pozdrawiam słonecznie 🥰😊

      Usuń
  9. Śliczny haft! Właśnie takich malutkich wielkanocnych nie potrafię znaleźć 🙈
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janette, szukaj na Pintereście😊Tam są różne wzorki z rozpiską kolorów lub znajdź grupę hafciarską na fb, tam też są zamieszczane wzory małe i duże 😊

      Usuń
    2. Na fb się obraziłam 🤪 na pintereście sie staram, czasem coś się trafi. Lepiej po polsku szukać czy angielsku?

      Usuń
    3. Ja po polsku na Pintereście wpisuje haft krzyżykowy wzory i pokazuje się mnóstwo wzorów małych i dużych, zapisuję te które mi się podobają 😊
      Powodzenia życzę I pozdrawiam ciepło 🥰

      Usuń
    4. Dziękuję 😊 też już trochę mam, ale takich uroczych i małych nie trafiłam 😉

      Usuń
  10. Śliczna skorupka z zajęczymi uszami na piku :) Taka ładna ozdoba, która pasuje wszędzie w czasie świąt. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kasiu za dobre słówko i serdeczności śle🥰

      Usuń
  11. Kochana! Urocze maleństwo! Te skorupki coraz bardziej mnie zachwycają to niezwykle piękna dekoracja 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza taka skorupka Małgosiu, taki wzorek mi się trafił 😉One rzeczywiście są pełne uroku i też mi się podobają.
      Serdeczności ślę 🥰

      Usuń