sobota, 13 maja 2023

Majowe jajo;) Pascha 2023-2024

 Dzień dobry:)


Jajo w maju? Czemu nie;)

Za sprawą Małgosi z bloga The Primitive moon i kolejnej edycji zabawy wielkanocnej Pascha 2023-2024 zmajstrowałam jajo. 

Drewniane pudełeczko o wymiarach 17x13 cm pomalowałam białą farbą akrylową, ozdobiłam materiałowymi kwiatami, dodałam koronki kokardę. Środek pudełka wyłożyłam żółtą bibułką i wyszło takie cosik😏

Do pudełeczka z powodzeniem można wsypać małe czekoladowe jajeczka lub zapakować prezent na zajączka i podarować bliskiej osobie:)







Dla jasności sprawy zamieszczam nowy piękny banerek zabawy i serdecznie zapraszam do niej wszystkie chętne osoby😍

 

Na koniec małe info i prośba:)

Nie wiem czy jest taka możliwość żeby zdalnie pomóc mi w potrzebie, ale mam wielki problem z blogerem. Z laptopa mogę tylko pisać posty natomiast nie mogę komentować. Komentarze mogę zamieszczać z telefonu i za każdym razem muszę wpisywać Szczypta.itp bo pojawia się anonim lub informacja że nie mam dostępu do danego bloga:((( 

Do pewnego momentu to jakoś samo działało przez jakiś czas i nie miałam żadnych problemów a teraz klapa. Marny ze mnie informatyk i nie ogarniam tego tematu a wkurza mnie to bardzo.

Gdybyście miały jakiś pomysł jak to zdalnie naprawić to bardzo proszę o podpowiedzi, będę Wam baaaardzo wdzięczna💝


  Pozdrawiam Was słonecznie i miłego odpoczynku życzę :)


Buziaki😘


Anna.

13 komentarzy:

  1. Aniu piękne pudełko, bardzo ładnie wygląda, trochę pracy w nie wlozylas ale efekt zachwycający. Naprawdę oryginalne pudełeczko na słodycze 😊. Co do blogera nie pomogę bo sama jestem noga w tych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystane pudełko.Cudowne jajo wyszło.Z blogerem jestem na bakier.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł na pudełeczko. Wykonanie mistrzowskie.
    Nie jestem specjalistką, ale może coś w ustawieniach trzeba by zmienić.
    Na FB jest grupa "Ładny blog w zasięgu ręki - blogowicze zadają tam różne pytania, może tam byś się coś dowiedziała.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jajo jest rewelacyjnie, tak pięknie je ozdobiłaś, że nie mogę się napatrzeć.
    Co do blogera, to sama mam problemy z komentowaniem, muszę często robić to anonimowo, bo bloger mnie wylogowuje.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające jajo, cudna kolorystyka bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś super majsterkowiczką i wyczarowałaś piękne jajowe pudełeczko. :)
    Miałam problem z dodawaniem komentarzy w Firefoxie.
    Zmieniłam (właśnie dla blogowania) przeglądarkę na Chrome i problem skończył się, a z tamtej też korzystam, tylko nie do blogowania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak świetne to pudełeczko takiego w kształcie jaja jeszcze nie widziałam. Fajnie go ozdobiłaś.
    Nie mam problemów z komentowaniem , a komentuję tylko z laptopa. Fakt nie mam komputera stacjonarnego a z telefonu nie umiem. Moja rada to zmienić przeglądarkę. Ja używam tylko Chromu i nigdy nie miałam problemów z komentowaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby publikować komentarze to w mojej przeglądarce musiałam kliknąć w takie ciasteczko i zgodzić się na pliki cookies. A jajko bardzo ciekawe i można je praktycznie wykorzystać, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego życzę :) Widzę niezapominajki, właśnie muszę kupić sadzonki, bo gdzieś mi się zapodziały. Śliczne, niebieściutkie jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobiłaś jajko. Kwiatowa kompozycja wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełkowe jajo, na bogato i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczko i super, ze w maju będzie czas by zrobić podobne do świat w 2024 roku😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka Aniu !
    Miło widzieć, jak się rozwijasz...Twoje prace są bardzo wysmakowane
    i wykonane z dbałością o szczegóły.
    Bardzo mi się podoba kompozycja, kolory i całokształt :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń