środa, 31 maja 2023

Zabawy blogowe Kasi i Splocika:)

Dzień dobry😍

 

Wracam po dwutygodniowym urlopie i spieszę się z prezentacją moich dwóch prac na zabawy blogowe. 

Jedna zabawa zawalona, ale czasu już mi braknie na wykonanie pracy i pokazanie jej do końca maja. Może w czerwcu jak organizatorka pozwoli to wrzucę posta z zaległą pracą:)

 

Dla Kasi-Xgalaktyki na Choinkę 2023 

wykonałam prostą karteczkę z malutkim haftem. Karteczka z pięknych papierów ScrapandMe:)




 

Kolejna zabawa w której biorę udział u Splocika to

 Rękodzieło i przysłowia

Jak co miesiąc Organizatorka podała dwa przysłowia do wyboru, ja wybrałam przysłowie nr 2 a z niego słowa mama💝

Karteczka którą wykonałam była prezentem dla mojej osobistej mamci z okazji Dnia Matki:) 

Jestem Szczęściarą, że jeszcze ją mam i jest przy mnie w każdym nawet najgorszym czasie, zawsze gotowa służyć dobrym słowem.

 "Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. Mama to samo dobro i sama przyjemność.

Coś co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie"





Wprawdzie wpadłam dzisiaj na bloga jak po ogień przed nocnym dyżurem, ale kilka fotek z urlopu dla Was Kochani przygotowałam.

Majowy urlop spędziłam nad ciepłym Morzem Egejskim w Turcji okolice Bodrum. Popłynęłam też katamaranem w odwiedziny na jedną z greckich wysp Kos, z odrobiną żalu stwierdziłam, że woda w morzu Śródziemnym jest o wiele cieplejsza;)))

Było cuuuuudownie, a krajobrazy i słoneczna pogoda pozwalały nacieszyć wszystkie zmysły i odpocząć od zgiełku dnia codziennego i pracy💙💛💚

 

Pięknie dziękuję za pomoc odnośnie blogera i moich problemów związanych z komentowaniem, każdą waszą radę sprawdzę w weekend, na razie nie mam czasu zagłębiać się w te tematy. 

Laik ze mnie komputerowy i blogowy, już mi moje rude włosy dęba stają jak sobie pomyślę o tym co mnie czeka 😂 

Mam nadzieję, że temat ogarnę ???

Dziękuję 😘


Pozdrowienia serdecznie zasyłam i miłych dni życzę:)


Anna.

 

17 komentarzy:

  1. Zrobiłaś cudowne karteczki a urlop miałaś przepiękny.Prace nadgonisz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka dla najważniejszej osoby w życiu matki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki wykonałaś śliczne, a ta dla Mamy jest przepełniona sercem. :)
    To nie przysłowie, a cytat Melchiora Wańkowicza.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Super fotki i wyobrażam sobie Ciebie tam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, śliczne obie karteczki.
    Piękne urlopowe zdjęcia, z przyjemnością obejrzałam.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Przepiękne karteczki zrobiłaś :-)
    Cieszę się z Twojego urlopu! Mam nadzieję, że skuteczne i na długo naładowałaś akumulatorki i wróciłaś wypoczęta i pełna sił :-) Uściski Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki powstały, fajnie że ogarnęłaś dwie zabawy mimo urlopu, który był mam nadzieję udany. Lubię te rejony Turcji jak tam lecę to zawsze się cieszę, mam nadzieję że odpoczęłaś trochę i że udał Ci się urlop.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki przepiękne 🤩 Super, że urlop udany 👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Aniu!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są twoje wpisy. Podziwiam nieustannie za kreatywność :)
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki są rewelacyjne, obie bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, kartki są wspaniałe, chociaż ja jestem team zimowy, więc śnieżynka jest mi bliższa :)
    Dobrze, że wypoczęłaś i miałaś okazję odetchnąć, bo jednak przed sezonem urlopowym chyba łatwiej było znaleźć chwilę spokoju w kurorcie turystycznym niż w lipcu czy sierpniu? Hihi i ominęły Cię zimne, wietrzne majowe dni w Polsce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje zaangażowanie w zabawach blogowych. Ja w tym roku odpuściłam :-(. Piękne miejsca odwiedziłaś i jeszcze zdążyłaś wykonać wspaniałe kartki .

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu piękne kartki wyszykowałaś, bardzo mi się podobają !
    Świąteczna skomponowana idealnie, do tego te piękne niebieskości.
    Karteczka dla mamy wspaniała a co najważniejsze, wykonana z sercem.
    Urlopu zazdroszczę, piękne okoliczności przyrody.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki stworzyłaś, wiele serca w nie włożyłaś! Wyjazd udany i akumulatorki na pewno naładowane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, obie kartki są śliczne. Ta, o której piszesz, że prosta, urzekła mnie w sposób szczególny, bo z haftem, a ta dla Mamy chwyciła za serce, zwłaszcza że Mamy nie ma obok mnie już ponad dwadzieścia lat...
    Zdjęcia z urlopu C U D O W N E. Cieszę się, że wypoczęłaś od codziennych obowiązków.
    Moc uścisków zostawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki.Ta świąteczna urzekła mnie. Wspaniale wypoczęłaś i to najważniejsze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię haftowane karteczki. Zawsze na czasie. Jest fajnie takie otrzymać. Pozdrawiam. Urlop miałąś wspaniały

    OdpowiedzUsuń