sobota, 30 września 2023

Choinka 2023 Wrzesień:)

Dobry wieczór kochani:)

  Na ostatnią chwilę biegnę zaprezentować swoją pracę która powstała na zabawę blogową Choinka 2023😍

Nie po drodze mi jakoś ostatnio z haftem krzyżykowym, chyba przesyt krzyżyków nastąpił, albo po prostu jestem ślepa i trzeba nowe okulary zakupić?...hihih😂

Karteczka z minimalistycznym hafcikiem w czerwonym kolorze leci do Xgalaktyki.

 Wykorzystałam resztki świątecznych papierów z czerwonymi dodatkami i lustrzany srebrny papier. 

Ostatnio takie lustrzane papiery bardzo przypadły mi do gustu, moim zdaniem fajnie się prezentują na karteczkach jako dodatki😉





Poniżej kilka fotek z mojego wrześniowego urlopu który spędziłam w uroczej Chorwacji. 

Po 12 latach przerwy, na nowo po raz kolejny, zakochałam się na zabój w tych pięknych bałkańskich krajobrazach💖

Krystalicznie czyste Morze Adriatyckie za sprawą białego kamienia z którego słynie Chorwacja, a znajduje się ona na dnia morza. 

Piękne żwirowe prawie bezludne plaże, słońce i spokój sprawiły, że urlop był cuuudowny!



Dziękuję pięknie za każde miłe słówko pod poprzednim postem, serdeczności nieustające zostawiam i miłych jesiennych dni życzę:)


Buziaki😘


Anna.

 

 

 

 

 

 

15 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna I cudowny haft, wspaniały urlop miałaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka takim minimalistycznym hafem bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z haftem, kolory czerwieni, poinsecja i elementy błyszczące to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Chorwacje kocham zawsze i wszędzie , piękne sa tam widoki choć w Polsce takich nie ma to są inne. Fakt że klimat nie ten , ale co kto lubi. Ja nie cierpię upałów więc dla mnie Polska też ma swój urok,. Chawcik cudny i jak najbardziej super z nim karteczka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu :-) jak zawsze karteczka cudnej urody! Zachwycająca detalami i jakże uroczym haftem :-)
    Cieszę się, że wypoczęłaś i odetchnęłaś! W końcu urlop po to jest ;-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, karteczka przepiękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca kartka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten hafcik. Powstała śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka przeurocza !
    Mnie zmiana okularów nic nie dała ..... czasami trzeba odłożyć krzyżyki na pewien czas ,dać odpocząć oczom 😚🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka a hafcik znam bo też haftowałam go na kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, karteczka wyszła elegancko :-)
    Chorwacja zachwyca. Byłam raz i chętnie bym tam jeszcze kiedyś wróciła.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka Aniu, ale piekna Chorwacja :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności kartkę stworzyłaś. Złotka idealnie podbijają czerwień haftu. A sam aniołek jest bardzo klimatyczny <3

    OdpowiedzUsuń