艣roda, 6 wrze艣nia 2023

Dla siebie :)

Dobry wiecz贸r馃槏

 

Rzadko si臋 zdarza, 偶e to co robi臋 zostawiam sobie. Kto tylko pojawi si臋 u mnie w domu i spodoba mu si臋 jaka艣 rzecz np. hafcik oprawiony w ramk臋 lub magnesik, karteczka zrobiona w natchnieniu weny bez konkretnego adresata od razu znika z mojego domu. A ja tylko m贸wi臋, podoba Ci si臋? To prosz臋 zabierz do siebie do domu, b臋dziesz mia艂a po mnie pami膮tk臋 jak mnie braknie馃槒

I tym sposobem ma艂o mam w domu ozd贸bek w艂asnor臋cznie wykonanych.

W ferworze papierkowych zabaw, postanowi艂am zmajstrowa膰 sobie du偶e ozdobne serducho, bardzo lubi臋 serduszka w formie zawieszek i bibelot贸w zakupionych na targach staroci i mam ich w swoim mieszkaniu naprawd臋 sporo. 

Serducha i anio艂y to co艣 czego mi nie brakuje:)


Ze sklejki wyci臋艂am motyw serca o wym.ok 15x15cm, pomalowa艂am farbk膮 w b艂臋kitnym kolorze, naklei艂am kawa艂ek bia艂ej starej gipiurowej koronki i pociapa艂am farbk膮. Ozdobi艂am na bogato materia艂owymi kwiatami i doda艂am prze艣liczn膮 tekturk臋 dziewczyny- elfa. Ca艂o艣膰 posypa艂am brokatem w srebrnym kolorze plus srebrne koraliki.

Z tego mojego eksperymentu wysz艂a ca艂kiem przyjemna zawieszka w moim ulubionym kolorze niebieskim:)




Zawieszk臋 zg艂aszam do Splocika, do dw贸ch zabaw( nie wiem czy tak mo偶na?) Niech Szefowa zabaw zdecyduje czy mog臋 tak zrobi膰, je艣li nie to zawieszka zostanie w jednej zabawie, R臋kodzie艂o i przys艂owia.馃槉

R臋kodzie艂o i przys艂owia i Ma艂e dekoracje. 


Wybra艂am cytat nr. 2' w nim mowa jest o eksperymencie.

"Nie b膮d偶 w swych dzia艂aniach zbyt boja偶liwy i wybredny.Ca艂e 偶ycie to jeden wielki eksperyment. Im wi臋cej b臋dziesz eksperymentowa膰, tym lepiej"


Na koniec dzisiejszego wpisu zamieszczam kilka fotek z mojej g贸rskiej wycieczki i musz臋 Wam powiedzie膰, 偶e cel sw贸j osi膮gn臋艂am! 

Zm臋czona po wymagaj膮cej jak dla mnie w臋dr贸wce, zdoby艂am sw贸j wymarzony szczyt SZPIGLAS wys. 2172 mnpm. 

Ju偶 dwa razy robi艂am podchody pod ten szczyt ale pogoda skutecznie mi w tym przeszkodzi艂a, raz by艂 to 艣nieg w czerwcu, a za drugim razem we wrze艣niu zbiera艂o si臋 na burz臋:((

 Palenica- Dolina Pi臋ciu Staw贸w- Siklawa- Szpiglasowa Prze艂臋cz i szczyt Szpiglas, powr贸t do Morskiego Oka i na parking Palenica. 

Taka 10 godzinna p臋telka, 25 km w nogach, 艂a艅cuchy i strome podej艣cia... ufff, lekko nie by艂o馃槥

Trudy w臋dr贸wki jak zawsze wynagrodzone zosta艂y przez pi臋kno g贸rskich krajobraz贸w, rewelacyjn膮 pogod臋 i doborowe towarzystwo.

Zdj臋cia nie s膮 w stanie odda膰 urody i dostojno艣ci Tatr, kt贸re bez wzgl臋du na to ile razy tam jestem, zawsze zachwycaj膮 mnie na maxa!


Dzi臋kuj臋 pi臋knie za wasz膮 obecno艣膰, pozdrawiam serdecznie i mi艂ych dni 偶ycz臋馃挆


Buziaki馃槝


Anna.


 

 

16 komentarzy:

  1. Serducho jest przepiekne i wa偶ne 偶e Ty zadowolona.Gratuluj臋 i podziwiam takiej w臋dr贸wki, brawo.Zdjecia cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Serce w tych pi臋knych b艂臋kitnych kwiatach cudo:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Serducho przepiekne i w moich kolorach pozdrswiam

    OdpowiedzUsu艅
  4. Dla siebie zawsze cz艂owiek robi na ostatku... Super serducho, wygl膮da bardzo dekoracyjnie. Bu藕ka

    OdpowiedzUsu艅
  5. Aniu, serduszko skrad艂o moje serduszko:) Jest przepi臋kne. I zachwyci艂y mnie g贸rskie kadry.
    U艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Zauroczy艂a艣 mnie tym sercem, tak偶e w moich ulubionych niebiesko艣ciach. :)
    Oczywi艣cie, 偶e mo偶esz zg艂asza膰 prac臋 do obu zabaw.
    Tw贸j link i fotk臋 doda艂am do mojego wpisu z zabaw膮 z przys艂owiami, natomiast w zabawie z dekoracjami pojawi si臋 ona w podsumowaniu wrze艣nia.
    Mi艂o mi, 偶e bawisz si臋 u mnie. :)Pozdrawiam ciep艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo pi臋kna i pomys艂owa dekoracja.
    Przepi臋kne widoki g贸rskie. Gratuluj臋 osi膮gni臋cia szczytu.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Wspania艂a zawieszka, urzekaj膮ca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsu艅
  9. Aniu, Twoje serce szczeroz艂ote! Ale to niebieskie te偶 pi臋kne :-)))
    Wyra偶a Ciebie, bo b艂臋kity to Twoje ulubione kolory :-)
    Zawieszka wysz艂a wspaniale i wa偶ne, 偶eby te偶 o sobie czasem pomy艣le膰, p贸ki 偶yjemy. Innym i tak zostawimy wszystko w spadku... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i 偶ycz臋 Ci r贸wnie wspania艂ych, weekendowych jesiennych wypad贸w w g贸ry, kt贸re ja te偶 ukocha艂am, a chodzi膰 ju偶 po nich nie daj臋 rady :-)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pi臋kne serduszko. Gratuluj臋 osi膮gni臋cia wspinaczkowego :-).

    OdpowiedzUsu艅
  11. Cudo zawieszka. A g贸r nie lubi臋, mimo 偶e mam je pod nosem! Jak to mowi艂am M臋偶owi- takie widoki to sobie mog臋 poogl膮da膰 na zdj臋ciach 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  12. Srdie膷ko je n谩dhern茅!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Prze艣liczna karteczka w niebiesko艣ciach Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsu艅
  14. Zawieszka stanowi bardzo oryginaln膮 ozdob臋. Gratuluj臋 osi膮gni臋cia celu g贸rskiej wycieczki - fajne widoki przedstawiaj膮 zdj臋cia.

    OdpowiedzUsu艅
  15. 艢liczne serducho, a g贸rska wycieczka - imponuj膮ca! Pi臋kne widoki :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bardzo 艂adna zawieszka i w jednym s艂usznym kolorze.

    OdpowiedzUsu艅