środa, 23 stycznia 2019

Smuteczki dwa .

Dzień dobry kochani :}

Tak mnie te dwa maleństwa zauroczyły , że postanowiłam je sobie sprawić. Chociaż dzieci moje już pełnoletnie , a wnuków coś nie widać...dwa smuteczki wskoczyły na mój tamborek :}
Po wyszyciu , obrazki umieściłam w białych ramkach i dodałam kolorowe passe - partout . 
Moim zdaniem obrazeczki całkiem miło się prezentują , a Wy co o tym myślicie ?


Boractwa z nich okrutne , a słodkie zarazem bardzo . Pomyslałam sobie ...schowam na dnie szafy i poczekają na nowych włascicieli*



 Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu , moje młodsze dziecię { od pięciu lat już pełnoletnie !} zgarnęło misiaki do swojego nowego samodzielnego lokum . A ja oczywiście się bardzo ucieszyłam , że przygarnęła mamusine wypocinki ;}




Widać nie tylko małe dzieci lubią misiaki , te bardziej wyrośnięte też w nich gustują  ;}}}

Bardzo Wam wszystkim dziękuję , że zaglądacie do mnie i miłe słówko zostawiacie * jest mi bardzo bardzo miło.

Pozdrawiam cieplutko i serdeczności zasyłam :* 
Ania.

10 komentarzy:

  1. Twoje dziecię po prostu wie co dobre Aniu :)
    Te smuteczkowe zwierzaczki są tak słodkie, że sama bym je do serca przytuliła :)
    Piękne hafciki i ze smakiem oprawione, cieszę się ogromnie, że w końcu dzielisz sie z nami swoimi pracami Kochana! :*
    Uściski :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko takie smuteczki przytulić to sama radość,więc sama rozumiesz...musiałam je mieć 😉 Pięknie dziękuję kochana za miłe słowa, i ja się bardzo cieszę że mogę pokazywać moje "badziewka" Ty wiesz ,że jesteś Matką chrzestną tego miejsca? Buziaki w podzięce za ten cały ambaras 🙂😘

      Usuń
  2. Oj, smutaski ale rozbrajające. Aż się chce je przytulić :).

    Domyślam się, że to młodsze dziecię, to córka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko,prawda że słodkie smutaski?😄 Dziękuję pięknie za wizytę i pozdrawiam słonecznie:)) A.

      Usuń
    2. Oczywiście młodsze dziecię, to córka:) Uściski.

      Usuń
  3. Aniu przeurocze są te dwa zwierzaczki i tak oprawione są jeszcze słodsze:-)
    Sama też lubię wyszywać takie słodziaki, no bo jak się takim oprzeć;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko😚Gdzieś jeszcze widziałam dwa w podobnym klimacie,więc będą następne do kolekcji.Pozdrawiam cieplutko🙂

      Usuń
  4. Moje smutasy oba...W tej oprawie są urocze :) czekam na więcej:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No są urocze takie jak Ty😊Postaram się o więcej, buziaki😘

      Usuń
  5. Misiaki są przeurocze choć faktycznie smutaski.;)Ale to nie odbiera im uroku. Świetna oprawa!:)

    OdpowiedzUsuń