sobota, 19 stycznia 2019

Kolorowe ptaszyny

Witam serdecznie :}}

Przychodzę dzisiaj do Was z poduchą na której rozgościły  się kolorowe ptaszki.
Wzór pochodzi z gazetki Gross Stitcher, mulina DMC,kanwa 14
Ja chyba jestem prawdziwym maniakiem poduszkowym *
 Uwielbiam poduchy wszelkiego rodzaju!!!!

Uważam ,że takie poduchy 
są piękną dekoracją domu :}

 
Szczerze przyznaje , bez bicia...mam w planach jeszcze kilka poduch ! oczywiście krzyżykowych :}
Mam cichutką nadzieję , że moja poducha przypadła Wam do gustu . 
Pięknie dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach:*
Zapraszam i pozdrawiam serdecznie .
Ania

16 komentarzy:

  1. Aniu...jak Ty tak zaczynasz, to aż się boję myśleć co będzie za pół roku! ;)
    Poducha piękna, kolorowa...wiosenna. Istne cudeńko :)
    Bardzo się cieszę, że dzielisz się z nami swoimi pracami.
    Uściski słoneczne :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko takie słowa..ahh <3 Jesteś moją Mistrzynią krzyżykową ,więc usłyszeć je od Ciebie to szczęście okrutne ! Dziękuje Ci Kochana bardzo bardzo :} Serdeczności ślę :**

      Usuń
    2. Aniu żadna ze mnie Mistrzyni ale cieszę się bardzo, że pokochałaś xxx i karteczki :)))

      Usuń
  2. O jaka śliczna poduszeczka...aż zapachniało wiosną,jest taka radosna !Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Gosiu w moich skromnych progach :}Bardzo się cieszę , że poducha się podoba .Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :}}}

    OdpowiedzUsuń
  4. Poducha prześliczna - taka wesoła:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś Irenko :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest poducha i kolorowa ptasia parka :)) aż czuć powiew ciepłego powierza patrząc na nią :) :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam plan ,by przywołać troszkę wiosny;) Pięknie dziękuję i uściski zasyłam :*:)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się takie haftowane poduszki i kiedyś sobie takie powyszywam, ale dopiero gdy dzieciaki przestaną nimi walczyć;-) Twoja poducha jest obłędna ten haft i wykonanie perfekcyjne, no wyszło świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No wiesz...bitwy poduszkowe,chyba każdy z nas to przeżył😉Cieszę się, że poducha się spodobała.Serdeczności zasyłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna podusia, cudne ptaszki, dzieło samo w sobie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna! Już sam haft jest bardzo fajny a wkomponowany w podusie jest rewelacyjny i ma piękne kolorki. Ja jestem zauroczona. Tym bardziej, że do szycia mam dwie lewe ręce, a Tobie Aniu ta podusia wyszła cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie za takie pochwały i odwiedziny:))) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń