piątek, 22 lutego 2019

Szydełko w roli glównej ...

Witam serdecznie :}

Zauroczyły mnie na maxa !...i przepadłam ...:}
zwiewne romantyczne i delikatne, podobno chronią od złych snów ???

Łapacze snów 
***
Zanim zabrałam się do pracy , obejrzałam ich setki na różnych grupach rękodzielniczych na fb.
 Musiałam zobaczyć z czym to się je i co do ich wykonania potrzebuję .
 Pomyślałam i z ochotą złapałam za szydełko i kordonek.
 Początkowo wykonałam dwa łapacze dla przyjaciółek ,
 które  prawie w jednym czasie świętują :}
 Jedna imieniny , a druga urodziny .
 Chciałam im zrobić niespodziankę i wykonałam mały dodatek do prezentu ,  taki od serca <3 
 Myślę ,że takie własnoręcznie
wykonane prezenty mają wielką wartość , przynajmniej dla mnie:} 


***
Pierwszy dla Kasi z niebieskimi akcentami , bo to jeden z jej ulubionych kolorków :} 
Łapacz ozdobiłam kwiatem z foamiranu i małymi 
metalowymi zawieszkami ,
 które przy podmuchu powietrza delikatnie dzwonią .
 Szkoda ,że na zdjęciu nie widać wszystkich ozdóbek ...
małe niebieskie atlasowe kwiatuszki ,
 szkiełka ,koronki ,koraliki na sznureczkach
 oraz  wstążki białe i niebieskie .




 Drugi dla Marcelki z dodatkiem turkusu ,
 bo taki też kolor pasuje do wystroju jej mieszkania .
 Ozdobiłam łapacz podobnie , tylko kwiatki turkusowe  wykonałam z barwionej masy i dodałam motylka ;}



A trzeci łapacz snów to prezent bez okazji , dla prześlicznej dzieweczki Majeczki :* 
 Zobaczyła u mamy i stwierdziła , że też chce mieć kolorowe sny !  Ponieważ bardzo lubię tą młodą damę lat 10 :}
 zmajstrowałam dla niej łapacz snów w kolorach różu jak dla księżniczki ..a co !!!:}




Mam nadzieję ,że moje łapacze przypadły Wam do gustu .
***
Kochane dzisiaj pokazałam moje szydełkowe wytwory ...
przyznaję się ...czasami mam straszne dylematy ,
 czy szydełko , krzyżyki , karteczki , 
 może coś uszyć na maszynie ?
 może na drutach jakąś czapkę zrobić ?...hihi  ..


Wszystkie te zainteresowania kocham , tylko doba za mała . Następny wpis z krzyżykami , bo to moje najnowsze lov:}



Pięknie dziękuję za każdy komentarz i miłe słowo :* 

Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu ,

 pełnego weny twórczej .



Ja zabieram się za krzyżyki ...A.


16 komentarzy:

  1. Aniu Ty wiesz,że ja jestem ogromną fanką Twoich łapaczy snów.
    Są misterne, i dopracowane w każdym szczególe i muszę tu kategorycznie stwierdzić,
    że fotki absolutnie nie oddają ich uroku !
    Mam tu jeden z nich w zasięgu wzroku i za każdym razem jak spojrzę...wpadam w zachwyt:))
    Uściski niedzielne:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale mi posłodziłaś ...ahh <3 Wiesz że się starałam bardzo ,
      i serducho moje się cieszy z Twoich zachwytów .To w końcu prezent od serca!
      Dziękuję Kasiu za piękny komentarz i ściskam mocno :***

      Usuń
  2. Aniu - przepiękne te łapacze zrobiaś.
    Są takie lekkie, zwiewne...jednym słowem cudowne:)
    No zauroczyłam się nimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby takie były ...zwiewne i romantyczne .
      Bardzo się cieszę , że Ci się podobają Agulku :}
      Taki komentarz , to miód na moje serducho .
      Pięknie dziękuję i serdeczności ślę :}}}

      Usuń
  3. Aniu prześliczne są te Twoje łapacze i tak cudnie kobiece że aż miło popatrzeć:-)
    Obdarowanym też napewno sprawiłaś nimi ogromną radość:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję baaardzo pięknie za te słowa !!!
      Miło czytać takie komentarze .
      Pozdrowienia słoneczne dla Ciebie :*

      Usuń
  4. Ale one są super, każdy jeden piekny, choć mi najbardziej się podoba ten drugi, świetny jest Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu pięknie dziękuję :* Widziałam Twoje kocie zakładki ,
    są uroczo - mruczące, śliczne .Pozdrawiam cieplutko :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są bardzo 😍 Aniu jak widzisz twoje dzieła doceniają nie tylko dorośli, ale i małe dziesięciolatki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcyś dzieci wiedzą co dobre hihi...żarcik oczywiście 😉 Pięknie dziękuję za komentarz:*

      Usuń
  7. hmm....ja też poproszę taki łapacz ! :)
    Są śliczne, idealna ozdoba nad łóżko :* Zwiewne, delikatne, w pastelowych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz 😘 tylko kolorek wybierz,biały z ...? Dziekuje bardzo 😊

      Usuń
    2. Oczywiście biały...I szary :) piórka już czekają 😍😘

      Usuń
  8. Witam Cie Aniu, wpadam z rewizytą i zostaję na dłużej. Całkiem moje klimaty u Ciebie , chyba wszystkie Anie takie zakręcone. Dylematy mam podobne.. szydełko, krzyżyki, maszyna a może decou. Hihihi tylko doby za mało, a żeby było weselej wczoraj skończyłam mój pierwszy łapacz snów :-)
    Twoje są świetne , zwłaszcza ten drugi w turkusach , uwielbiam takie kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszę z rewizyty i witam Cię cieplutko :* Rzeczywiście Anie mają coś z ADHD... hihi ,ale to jest bardzo pozytywne zakręcenie :} Jestem ciekawa jak wygląda Twój łapacz snów ?
      Będę zaglądać do Ciebie i podziwiać Twoje szydełkowe zmagania i inne piękne prace .
      Pięknie dziękuję za miłe słowa i pozdrowienia słonecznę ślę :*

      Usuń