piątek, 1 marca 2019

Krzyżyki, róża i białe mebelki .

Dzień dobry :}

Luty tak szybko zleciał, że ani się nie obejrzałam już mamy marzec ...pierwszy dzień Wiosny meteorologicznej...wiedziałyście o tym???
Dzień coraz dłuższy i słońca coraz więcej , tylko czasu zawsze za mało ;}
 Ahh...gdybym tak mogła iść już na emeryturę byłoby fajnie .
W tej codziennej kszątaninie i zabieganiu , zawsze znajdę chwilkę żeby przysiąść z igiełką .
 Zdarza się że po nocach siedzę , bo wyjścia nie ma ...no bo co zrobić jak coś w oko wpadnie i na już trzeba to mieć ? :} 
Tak właśnie było z tym wzorkiem , wypatrzyłam zawieszkę w jednym z czasopism " WENA" 
i od razu wiedziałam że muszę to zrobić i co najważniejsze ...wiedziałam komu sprezentuję ten mały drobiazg .
Tak mi się jakoś skojarzyło , z osobą subtelną  wrażliwą i bliską <3

Wzorek oczywiście zmieniłam po swojemu { już taka jestem niepokorna , zawsze coś muszę zmienić , a to kolorek, a to jeden listek dodać ... } 
W tym przypadku , gałązkę jałowca zamieniłam na różę * a całość obszyłam falbanką taśmy z delikatnym haftem .
 Tył serducha obszyłam błękitną bawełną i dodałam trzy maleńkie perełki.

I takim oto sposobem wyszła zawieszka w kształcie serca troszkę w stylu Shabby schick , ja ten styl nazywam babcinym ; }}}
 Tak mi się to kojarzy z białymi stylowymi meblami , zasłonkami w różane nadruki i finezyjnie upiętymi koronkowymi , delikatnymi jak mgiełka firankami w oknach .
***
Prezencik już darowany , wiec mogę z czystym sumieniem pokazać. Z tego co mi wiadomo ...podoba się .




Mam nadzieję , że moje modyfikacje wzorkowe nie zepsuły za bardzo wyglądu tego serduszka . 
Jestem bardzo ciekawa , czy Wam też zdarza się po swojemu coś zmienić , dodać odjąć ?
 Czy zawsze trzymacie się wytycznych dla danego wzorku ?

Jutro wybieram się z psiapsią  na warsztaty artystyczne do  "Sklepiku Gosi "
będziemy robić album ślubny w kształcie harmonii .
Cieszę się , bo to zawsze nowe wyzwanie nowe techniki :}
Będzie dużo klejenia i składania , mam nadzieję że dam radę .
Obiecuję , że się pochwalę ...jeśli to co zmajstruję będzie się nadawało do pokazania .. 

Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i bardzo się cieszę , 
że do mnie zaglądacie :* 
Wszystkim życzę miłego i słonecznego weekendu 
Uściski zasyłam :}}} 
Ania .

  

18 komentarzy:

  1. Ależ piękne to serducho! Ta koronka wokoło nadaje mu niesamowitego uroku :) Haft tak ślicznie skomponowany, że aż trudno uwierzyć, że coś zmieniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu bardzo Ci dziękuję za te słowa pełne zachwytu nad moim serduszkiem :) Daleko mi do Twoich haftó i prac ,ale staram się bardzo.Jeszcze raz pięknie dzięki, pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serduszko wyszyłaś i obszyłaś :).

    Ja często sama dobieram kolory do wzoru i z krzyżykami też niekiedy kombinuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :))) A już myślałam, że tylko ja nie potrafię się wzoru trzymać..hihi:) Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  4. No Kochana...ja Ci powiem, że zdjęcia nie oddają absolutnie uroku serduszka na żywo! Jestem jednak pewna, że zajmie honorowe miejsce, w tej kuchni z białymi mebelkami..tego możesz być pewba😍😁😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze zasłonki trzeba zmajstrować Kasiu;)🤔 Kochana ..pięknie dziękuję za miły komentarz. Ściskam mocno 😃😘

      Usuń
  5. O ja nie mogę, Aniu, ale to serduszko jest piękne... i ta koroneczka wokół, ja uwielbiam takie "klimaty" więc mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu dziękuję pięknie 😘 Serduszka to taki wdzięczny temat do haftowania,ja uwielbiam w każdym wydaniu. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :-)
    Śliczne serducho!
    Tak świetnie pokombinowałaś, że nigdy nie wpadłabym na to, że coś zmieniałaś w tym hafcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kasiu w moim skromnym robótkowym świecie 😀 Pięknie dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie:)))A.
      Ps. nie zaszkodzi troszkę pokombinować😉

      Usuń
  8. Prezenty własnej roboty są najlepsze, a już tak misternie wykonane mogą przyprawić o wzruszenie i lezkę w oku 😊 cudne serce, świetny tekst 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że się rozczuliłaś nad serduchem 😉 Kochana Tobie też już powoli zaśmiecam mieszkanko, gdzie Ty to wszystko upchasz???
      Pięknie dziękuję za miłe słowo i serdeczności ślę 😘

      Usuń
  9. Nie wiem jak wyglądał oryginał ale Twoja wersja jest cudowna. Już dawno nie widziałam tak pięknego serduszka . Ta koronka w środku genialna, a hafcik perfekcja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w oryginale zamiast róży,była smutna zielona gałązka jałowca i koronki też nie było. Pięknie dziękuję za takie pochwały i cieszę się że serducho przypadło Ci do gustu:) Uściski słoneczne:)))A.

      Usuń
  10. Piękne i tak cudnie kobiece serduszko. Mnie się bardzo podoba:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ,to prezent dla wyjątkowej osoby ...więc taki miał być. Dziekuje :*
      Uściski cieplutkie dla Ciebie:)))

      Usuń