poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Choinka 2019 kwiecień .

Dzień dobry :}

Rzutem na taśmę i prawie w ostatniej chwili , bo koniec miesiąca tuż tuż ...a swoją drogą to czas tak szybko leci : D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać hafcik który przygotowałam na zabawę choinkową u Kasi - Xgalaktyki 
***
Prezentuję sam hafcik , bo jeszcze nie wiem co z nim zrobię .
 Może trafi na karteczkę , a może powstanie z niego zawieszka ???
Do świąt jeszcze sporo czasu , na razie hafcik trafi do szuflady :D


Takie małe szare maleństwo w czerwonej czapeczce , wzorek znaleziony gdzieś w otmętach netu ;}
***
Kochani majóweczka przed nami , ale pogoda coś figla nam płata .
Tyle planów rowerowo - grilowych człowiek sobie zrobił i cieszył się jak dziecko , że w słoneczku sobie odpocznie w gronie rodziny i przyjaciół .
Mam cichą nadzieję , że pogoda jeszcze się poprawi i znowu zrobi się ciepło . W razie czego to mam swój plan awaryjny , zakopać się w fotelu z dobrą książką i kubkiem dobrej kawy i za igiełkę złapać od czasu do czasu :D

Pozdrawiam serdecznie i słonecznej majowej pogody Wam życzę 

Uściski zasyłam Ania :*

   

33 komentarze:

  1. Prześliczny ten hafcik :-) Mysia jest taka słodka :-)
    Życzę Ci udanej majówki.
    Ja z racji tego, że na L4 spędziłam trzy tygodnie, nie mam wolnego :-) Jednak dzięki pogodzie jakoś mi nie żal :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak trzeba pracować, to nic na to nie poradzisz ...ja mam wolne "z urzedu"
      Najważniejsze, że ze zdrowiem u Ciebie wszystko okej:)
      Dziękuję pięknie 😃🌺

      Usuń
  2. Uroczy hafcik, też mam go gdzieś zapisanego. Pięknie wykonany :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję Ci bardzo bardzo :)
      Słoneczne pozdrowienia zasyłam na przekór temu co za oknem :)))

      Usuń
  3. Słodkie maleństwo :) Na pewno wykorzystasz hafcik jak najlepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ,że słodziak z myszuni ?:)
      Pięknie Ci dziękuję i uściski zasyłam :)))

      Usuń
  4. Anuś, haft jest przepiękny - jak tu nie podziwiać takiej uroczej mysi?
    Majówka raczej deszczowa się zapowiada, więc szykuję się na lekturę i rękodzieło.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu:)
      A co do pogody...już lektura naszykowana,zaprzyjaźnię się po raz enty z Bridget Jones i szydełkiem ;)
      Serdeczności słoneczne ślę:*

      Usuń
  5. O tak, ten hafcik potrafi zauroczyć, wiem coś o tym.;) Co do pogody to podobno ma być jak w Bollywood - czasem słońce, czasem deszcz, ale ja życzę nam głównie słońca.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko masz rację zauroczył:)
      Dziękuję Ci bardzo i słonecznej majówki życzę:))) A deszcz niech sobie w nocy pada hihi..

      Usuń
  6. Myszunia jest przeurocza a ptaszek przesłodki:-)
    Udanego wypoczynku Ci Aniu życzę i dużo słoneczka:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Karolinko i Tobie udanej majóweczki życzę :)
      Serdeczności ślę:*

      Usuń
  7. Słodka mysia też na nią wpadłam i też zrobiłam , czeka tylko na zagospodarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? no popatrz Małgosiu ile wielbicielek myszki się znalazło:)
      Dziękuję i pozdrawiam, słonka życzę:)))A

      Usuń
  8. Aniu śliczna ta myszka, takie maleństwo a oczy cieszy.
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i Tobie słonecznej majówki życzę :)
      Dziękuję baaardzo😃🌹

      Usuń
  9. Myszka bardzo sympatyczna. Na pewno znajdziesz zastosowanie. Mam podobnie, musi się odleżeć w szufladzie, by zdecydować, co dalej. Bo wybieram wzorki, które mi się podobają, a koncepcja co do sposobu wykorzystania pojawia się zwykle później :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu u mnie wzorek musi nabrać "mocy urzędowej" dopiero coś tam z nim zrobię 😃
    Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki i delikatny hafcik..ciekawa jestem jak go wykorzystasz Aniu.
    No i muszę pochwalić oprawę artystyczną :)
    Urocze fotki :)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko sama jeszcze nie wiem, ale pewnie mysza wskoczy na karteczkę 😃
      Dziękuję za miłe słowa kochana i docenienie moich fotek :)
      Buziaki zasyłam:*🌹

      Usuń
  12. Uroczy jest ten hafcik, mam ten wzór gdzieś w swoich zasobach i pewnie też go kiedyś wyhaftuję. Już jestem ciekawa jak go wykorzystasz, ale nawet w tej formie jak teraz pięknie sie prezentuje. Miłego długiego weekendu Ci życzę, czy w plenerze, czy w domu niech udany będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Lidziu , będę czekać ba Twoją myszkę:)
      Tobie też życzę udanej majówki i słoneczka:)))

      Usuń
  13. A później później trafi może do mnie 😻😻?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy hafcik i tak cudnie mu w tym ramko-tamborku, że raczej na taką oprawę bym postawiła. Ale, oczywiście, zrobisz, jak Ci w pięknej duszy zagra. Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka forma też mi się podoba, zobaczymy co z nim zrobię;)
    Violuś uściski dla Ciebie 😊🌹

    OdpowiedzUsuń