czwartek, 25 kwietnia 2019

Słodkości .


Witam kochani :}

Święta Święta i po Świętach ...
Mam nadzieję , że miło upłynął Wam ten świąteczny czas ? 

Wybaczcie mi proszę moją dosyć długą nieobecność w blogowym świecie , ale w całości pochłonęły mnie różne przygotowania ...nie tylko świąteczne . Obiecuję nadrobić ten czas i pobuszować po Waszych blogach , zupełnie nie wiem co się tam dzieje ?
***
Moje Święta w tym roku były nadzwyczajne i baaardzo uroczyste , a ja ten post piszę w mojej nowej życiowej roli ...roli teściowej:D
I tak sobie myślę...hmm jedno dziecko mniej ? ,
 albo jedno dziecko więcej...pewnie więcej :} Cieszę się bardzo !!!
***
Dzisiaj chciałam Wam pokazać babeczkę , wiem że wypieków po świętach każdy ma po " kokardę " ale moja babeczka w boczki nie pójdzie ...to wiem na pewno !
Ten mały hafcik znalazł sobie miejsce na lodówce , 
zrobiłam z niego ozdobny magnesik .
Do wykonania użyłam kanwy plastikowej , tył podkleiłam białym filcem i klejem na gorąco przykleiłam magnes . 
Pierwszy raz takie cosik robiłam ,  mam nadzieję że cała ta misterna konstrukcja się nie rozpadnie : D


Tak prezentuje się mój nowy nabytek w towarzystwie magnesowym .

***
 

Jako  że już po świętach i moje karteczki z hafcikami pofrunęły do dwóch wyjątkowych i bardzo bliskich mi osób ,
 mogę Wam je zaprezentować :}

Mam nadzieję ,że karteczki wraz małymi prezencikami umiliły moim przyjaciółkom świąteczny czas . 

W następnym poście też będzie o świętach , ale tych zimowych .
Koniec miesiąca już blisko , najwyższy czas żeby coś na zabawę choinkową u Kasi - Xgalaktyki pokazać :}

Pozdrawiam serdecznie i dużo dobrego Wam życzę.
Słoneczka , uśmiechu i nieustającej weny twórczej.
Uściski :*
 
Ania .

 
 


27 komentarzy:

  1. Jakie śliczne karteczki zrobiłaś! Na pewno się spodobały. No i magnesik wyszedł super, ja bardzo lubię takie maleństwa na plastikowej kanwie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i gratuluję nowej roli! Tylko nie bądź taka jak w dowcipach! ;)

      Usuń
    2. Justynko ja też lubię takie małe hafciki ,duże prace mnie po prostu nudzą ;)
      A co do teściowej...postaram się wyjść poza ramy przysłowiowej teściowej.
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  2. Miałaś bardzo ale to bardzo wyjątkowe i uroczyste Święta! Gratuluję!
    Karteczki zrobiłaś przepiękne a babeczka zachwyca mnie urodą i brakiem kalorii... ;-)
    serdecznie Aniu pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj..Kasiu to były naprawdę wyjątkowe święta:)))
      Pięknie dziękuję za każde miłe słówko i pozdrawiam Cię cieplutko :*

      Usuń
  3. Aniu, jako fanka słodkości podziwiam tą babeczkę, tym bardziej, że nie ma kalorii:) Kartki też są piękne.
    Na pewno będziesz wspaniałą teściową.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgisiu ja też mogę zajadać ciacha od rana do wieczora,ale ta babeczka jest nie do ruszenia ...niestety ;)
      Bardzo bardzo Ci dziękuję i pozdrowienia ślę:)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam Cię bardzo serdecznie i proszę rozgość się u mnie na dłużej :)
      Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. Świetne ciacho wyhaftowałaś i wygląda bardzo apetycznie:-)
    Karteczki są przecudne, aż oczu nie można oderwać takie wspaniałe!
    Gratuluję nowego Dziecka w rodzinie i Twojej nowej roli:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko ja babeczka, Ty ciasteczka i to wszystko nie do zjedzenia...peszek;)
      Dziękuję pięknie za pochwały karteczkowe i gratulacje .
      Uściski cieplutkie ślę:)))

      Usuń
  6. Aniu, gratuluję zostania Teściową, to na pewno jedno dziecko więcej :)
    Pamiętam jak przed ślubem układałam podziękowania dla moich Rodziców i między innymi napisałam w nich, że "nie tracicie córki, lecz zyskujecie syna"...

    Kochana babeczka jest śliczna, aż by się chciało ją schrupać, a tu niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko znając moja naturę to na pewno jedno dziecko więcej, tym bardziej, że Ania ma na imię :)
      Cieszę się że ciacho się podoba , no szkoda że nie jadalne;)
      Uściski cieplutkie dla Ciebie w podzięce:*

      Usuń
  7. Piękne prace! A babeczka do schrupania :) Gratuluję i pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło w moim małym świecie, każdy nowy obserwator wywołuje uśmiech na twarzy :)))
      Aniu dziękuję Ci bardzo za wizytę i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej .
      Pozdrowienia słoneczne :)))

      Usuń
  8. Smakowita, kolorowa babeczka i cudne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten magnesik z babeczką, w sam raz na lodówkę :)
    Podziwiam też te karteczki, z hafcikiem, a takie bogate - przez te kwiatki. Chciałabym tak potrafić, ale ja tylko minimalistycznie umiem.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu ,co ja poradzę że nie mam umiaru w tych ozdobach karteczkowych ;)
    Delikatnie ozdobić to trzeba umieć, a ja tylko z rozmachem.
    Bardzo się cieszę że Ci się podobają .
    Dziękuję i uściski zasyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. magnesik - sama słodycz do zjedzenia :)
    A karteczki cudoo !! Hafciki na nich zawsze zachwycają :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci pięknie Karolinko :)
    Buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam w zaszczytnym gronie teściowych 😊 Masz rację, zdecydowanie jedno dziecko więcej.
    Babeczka słodziutka, a kartki śliczniutkie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za powitanie w gronie teściowych 😁 i za komentarz też dziękuję pięknie .
      Pozdrawiam Cię serdecznie:))) A.

      Usuń
  14. Jaka słodka babeczka i super karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie Małgosiu , uściski ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki cudne, bardzo urokliwe kolorki 😘

    OdpowiedzUsuń