piątek, 21 czerwca 2019

Choinka 2019 Czerwiec .

Dzień dobry słoneczne 
w pierwszy dzień lata :*

W przerwie między pakowaniem walizek na pierwszy w tym roku wyjazd urlopowy , chciałam Wam kochane pokazać hafciki które przygotowałam w ramach zabawy choinkowej z 
Kasią - Xgalaktyką 

Dla porządku sprawy banerek :} 


***
Misiowe mikołajowe trio rozgościło się w moim ogrodzie i w promieniach słonka się wygrzewa .
Bliżej świat BN z pewnie wskoczą na karteczki , na razie mogą się opalać na zielonych iglakach ...hihihi
A swoją drogą to bardzo przyjemnie w te upalne dni produkuje się hafciki o tematyce zimowej , od razu robi się ciut chłodniej .

  ***
W ubiegły weekend wraz z przyjaciółkami odwiedziłam nasze piękne Tatry i " Słowacki Raj " na Słowacji .
Nie jestem bardzo zaprawioną w bojach turystką górską , ale lubię chodzić po górach...oczywiście w miarę moich możliwości .
Wypad okazał się strzałem w 10 !!! pogoda była cudna , towarzystwo najlepsze jakie mogłam sobie wymarzyć ...bo przecież nie od dzisiaj wiadomo , że przyjaciółki są najlepsze na takie wojaże .
Człowiek się oderwie od rzeczywistości , pośmieje i od serca też sobie porozmawia bez żadnej krępacji .
***
Zapraszam do obejrzenia kilku fotek z tej superowej wycieczki, ehh...piękne te nasze góry :}
Na zdjęciu poniżej moja skromna osoba ..hihi 

Upss...ale się rozpisałam , a walizki puste stoją .
Zmykam do pakowania w końcu od jutra mam zamiar nic nie robić , tylko leżeć i ładować akumulatorki .

Mam nadzieję , że Was nie zanudziłam tyloma zdjęciami ?
Bardzo ,bardzo dziękuję że jesteście !!!
Bez Was to moje klikanie nie miałoby najmniejszego sensu.
Do następnego razu ..Paa :*
Ania . 

30 komentarzy:

  1. Hafciki wspaniałe, a wyprawa w góry naprawdę okazała się strzałem w dziesiątkę... trud wejścia nagrodzony niesamowitymi widokami. Pozdrawiam letnio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia z wycieczki przcudne, uwielbiam takie rejony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jakie sympatyczne zimowe misiaczki. Podziwiam górskie kadry, takie wypady są wspaniałe.
    Udanego urlopu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu pięknie:)
      Pozdrawiam wakacyjne😊

      Usuń
  4. Aniu :-)
    Fantastyczne trio, będą cudną ozdoba kartek świątecznych :-)
    Zdjęcia z wyprawy rewelacyjne, wspaniały wypad :-)
    Udanego wypoczynku, pozdrawiam serdecznie
    Kasia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczki piękne! 😍 już czekam z niecierpliwością jak zagoszczą na karteczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie hafciki!!!
    Też uwielbiam nasze górskie klimaty i masz rację - są piękne!
    Miłego wypoczynku, pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko widzę, że nie tylko ja jestem zakochana w górach:)
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  7. Śliczne, misiowe trio Aniu...no i ta oprawa zdjęciowo, ogródkowa :)))
    Wycieczka cudowna..potwierdzam, mam nadzieję ,że bawiłaś się super:)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa o moich miśkach:)))
      Ty wiesz kochana, że wycieczka była cudna, zresztą w Twoim towarzystwie zawsze jest bombowo !!!
      Buziaki dla Ciebie:*

      Usuń
  8. Wspaniała wycieczka, urocze zdjęcia :) Hafciki prześliczne, podziwiam talent :) Słonecznie pozdrawiam -Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Gosiu za miłe słowa:)
      Pozdrawiam słonecznie:)))

      Usuń
  9. Misiaczki przesympatyczne, a zdjęcia z wypadu w góry urokliwe. Oj, ja też kocham takie wędrowanie, Aniu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu góry to piękne miejsce i nie sposób ich nie kochać, a w sympatycznym towarzystwie to już pełnia szczęścia ...jak dla mnie:)
      Pozdrawiam słonecznie 😊🙃

      Usuń
    2. Beskid Śląski i Pieniny złaziłam wzdłuż i wszerz... teraz już niestety wędrowanie pozostało wspomnieniem... nogi... :-((
      Pozdrówko popołudniowe :-))

      Usuń
    3. Aniu to z Ciebie włóczykij pierwsza klasa :)
      Mam nadzieję , że może jeszcze kiedyś wrócisz do wędrowania po naszych pięknych górach...życzę Ci tego z całego serducha !
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń
  10. Urocze są te misiaczki. Będą pięknie się prezentować na kartkach. Pozdrawiam i życzę miłego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te malutkie hafciki z misiami. Na karteczki?
    Wędrówka po górach musiała być znakomita, widać po zdjęciach :)
    Miłego wypoczynku wakacyjnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu tak myślę, że na karteczki wskoczą :)
      Są malutkie...a może do świąt jeszcze mi się coś pozmienia hihi.
      Serdeczności ślę:))

      Usuń
  12. Fajne te miśki, Ania rób tryptyk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ana :)
      Z przyjemnością zgarnę Twój pomysł,bo jest extra!
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  13. Misiaczki są przeurocze:-)
    Wycieczki w góry trochę Ci zazdroszczę (ale tak pozytywnie), bo sama bardzo bym chciała w góry pojechać, ale może kiedyś;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko jeszcze wszystko przed Tobą:)
      Marzenia się spełniają jak sie bardzo chce, góry na Ciebie na pewno poczekają.
      Serdeczności ślę:)))

      Usuń